Jump to content
Dogomania
Sign in to follow this  
filip

Animal Planet - filmy o Alaskanach :)

Recommended Posts

Witam,

Czytam forum juz od dluzszego czasu i wkoncu trzeba sie ujawinic :) , a chodzi mi mianowicie o: czy ktos dysponuje mozliwosciami technicznymi i czasowymi azeby nagrac te filmy:

http://animal.discovery.com/schedule/episode.jsp?episode=4&cpi=71633

http://animal.discovery.com/schedule/episode.jsp?episode=13&cpi=75532

i zdigitalizowac na plyte CDR badz jako plik filmowy ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozliwosci czasowe tak, natomiast mozliwosci techniczne, trudno powiedziec, niestety nie mam karty telewizyjnej, a nawet gdybym mial watpie aby dalo sie nagrac w formie nieskompresowanej caly film, bo tak nagrywa wiekszosc kart TV, ponadto nie ma szans zeby to bylo plynne w wiekszej rozdzielczosci i z dzwiekiem (proste karty TV nie maja wpomagania kompresji). Cos takiego trzeba by od razu zgrywac np. kartą DVB ze wspomaganiem kompresji MPEG-2, ale wątpie aby ktoś coś takiego miał. Ja np. mógłbym nagrać na wideo, a następnie być może, ale nie zaręczam, miałbym możliwość zgrania tego do postaci divx na CDR.

Jednakze najlepiej pozostac przy postaci - kaseta wideo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem, w takiem razie jesli ktos, kto ma mozliwosc nagrania tych filmow, a przy okazji mieszka w okolicach Lodzi to chetnie sie skontaktuje, jesli dalej to pokryje koszty z tym zwiazane (kaseta, wysylka) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lakers - zasluzyles na nieodplatny egzemplarz, poza tym zrewanzuje sie za SNOW DOGS (chociaz przy okazji przypomne sie co do drugiego filmu :) ) no i Mikolaj :x-mas: tylko nie wiem czy z kopiowaniem sie wyrobie do konca tygodnia :( , a moze zadowoli cie otrzymanie obu filmow rownoczesnie, tyle ze po nowym roku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaraz zaraz co za drugi filmik ? Bo na snow dogs jakos nie mam ochoty :(

Bad news Dla tych co maja Cyfre+ - przegladnalem program i nic takiego nie wystepuje tam jutro :( Chyba ze oni nie aktualizuja programu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie!

A propos psich filmów, to może warto sporzadzić coś w rodzaju rankingu takich filmów. Video, dvd, tv, divix, itd. Co wy na to?

Swego czasu widziałem właśnie na Animal Planet film o husky. To było w ramach serii o psich rasach. Szczerze mówiąc nic specjalnego, ale obejżeć było miło. Aha, takimi filmami mozna się, oczywiście wymieniać.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

zobaczymy jak bedzie :) poki co to dopiero wieczorem moge sprawdzic czy faktycznie film o malamutach byl wyemitowany, bo niestety z Animal Planet czasem bywa dziwnie....zdradze ze w programie telewizyjnym Gazety Wyborczej wcale ten film nie figuruje! ale video nastawilam wiec byc moze sie nagra!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZLE WIESCI dla wszystkich zainteresowanych!!

filmu nie nadano!!!!!! o tej samej porze co mial byc film o mamutkach nadali "POGOTOWIE WETERYNARYJNE" !!!!!!!!! powiem szczerze , ze juz nie pierwszy raz co innego w programie co innego w telewizorku!

Przykro mi, a Wam pewnie tez :(

ps. ale jesli ktos bedzie mial wiesci kiedy na 100% bedzie ten film, to dajcie znac, wtedy moja oferta skopiowania bedzie nadal aktualna :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może to jest tak, że trzeba uwzględnić godzinną różnicę czasu pomiędzy Polską, a Anglią?

Pamiętam, że np w Chanell 5 lub BBC Prime programy i filmy rozpoczynały się godzinę póżniej, niż u nas. A może wcześniej? Hmm... nie pamiętam teraz. :-? Być może tu jest pies... :lol: .

Ale może też być tak jak pisze Dolphine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze byc tak jak pisze Greg, ale wezcie pod uwage, ze Animal Planet jest nadawane po polsku, wiec nie jest to ten sam program co w W. B. bo ramowka jest tworzona u nas, z programow ktore sa tlumaczone, i przygotowywane do emisji w Polsce. Mysle ze stad ten problem i to ze nam sie nie zgadza emisja z programem w prasie :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

Announcements

×
×
  • Create New...