Jump to content
Dogomania

Amor,to najpiekniejsze slowo dla takiego dziadka jak ja.Zbieram na hotel $


giselle4

Recommended Posts

[B]Amorek za dobroc ktora jego spotkała od cioci Beaty -Puma1984
prosi wszystkie ciocie aby pomyslały cieplo o Beacie
aby trzymaly kciuki i przesyłaly tylko dobre fluidy w jej kierunku.
Ciocia jest bardzo chora,czeka na zabiegi ratujace jej zycie
ale ciagle mysli o psiakach,ciągle pomaga
nie poddaje sie ,jest aktywna.
Pomyslcie prosze o niej w tym tygodniu tak serdeczniej
to taka młoda dziewczyna.
Dziękuje[/B]

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dla Amorka przelane z bazarku [COLOR=#ff0000][B]250 zł[/B][/COLOR]
[URL]http://www.dogomania.pl/forum/threads/250177-koniec-rozliczamy-Ciuchowisko-dla-Amorka-i-Cezara-do-27-01-2014-godz-22-00[/URL]
Bardzo proszę o potwierdzenie na wątku bazarkowym jak doleci:)
Bardzo dziękujemy wszystkim darczyńcom, kupującym i ponoszącym :loveu::loveu::loveu:

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Mysza2']Dla Amorka przelane z bazarku [COLOR=#ff0000][B]250 zł[/B][/COLOR]
[URL]http://www.dogomania.pl/forum/threads/250177-koniec-rozliczamy-Ciuchowisko-dla-Amorka-i-Cezara-do-27-01-2014-godz-22-00[/URL]
Bardzo proszę o potwierdzenie na wątku bazarkowym jak doleci:)
Bardzo dziękujemy wszystkim darczyńcom, kupującym i ponoszącym :loveu::loveu::loveu:[/QUOTE]

Bardzo dziękuje wszystkim za Amorkowe wsparcie
dla niego to cieply kąt u Zuzi i opieka
To staruszek ktory zyje chwilką ktora jemu pozostała i się cieszy
dlatego dla nas wszytskich to takie wazne oby odszedł z myslą ze jest potrzebny,ze ma czlowieka ze jest kochany.Dziękuje

Link to comment
Share on other sites

My sie nadal trzymamy. Amcio troszke nam chorowal.
Dostal biegunke, bo zamowilam nowa partie karmy i chyba cos w tej karmie bylo takiego, ze Amciowi nie pasowalo.
Mimo, ze karma od kilku lat ta sama.
Takze Amorek musial dostawac zastrzyki, antybiotyki i witaminki.
Pan doktor dal nam wszystko po rozmowie telefonicznej, wiec nie ciagnelam Amorka autem do lekarza.
Po opisanych objawach diagnoza byla taka, ze Amcio mial podraznione jelito grube.
( Leki kosztowaly 45 zl. wiec moze te 40 zl od irysek zalicze na to konto ? )
Teraz jest juz w porzadku.
Dostaje jednak juz tylko makaron albo ryz z kurczakiem. Daje mu juz od jakiegos czasu jesc 2 x dziennie mniejsze porcje.
Czasami miewa kryzysy i jest wtedy slabszy i wiecej spi.
Ale czasami tylko by chodzil, jak to mial zawsze w zwyczaju i trudno go w miejscu utrzymac.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='zuziaM']My sie nadal trzymamy. Amcio troszke nam chorowal.
Dostal biegunke, bo zamowilam nowa partie karmy i chyba cos w tej karmie bylo takiego, ze Amciowi nie pasowalo.
Mimo, ze karma od kilku lat ta sama.
Takze Amorek musial dostawac zastrzyki, antybiotyki i witaminki.
Pan doktor dal nam wszystko po rozmowie telefonicznej, wiec nie ciagnelam Amorka autem do lekarza.
Po opisanych objawach diagnoza byla taka, ze Amcio mial podraznione jelito grube.
( Leki kosztowaly 45 zl. wiec moze te 40 zl od irysek zalicze na to konto ? )
Teraz jest juz w porzadku.
Dostaje jednak juz tylko makaron albo ryz z kurczakiem. Daje mu juz od jakiegos czasu jesc 2 x dziennie mniejsze porcje.
Czasami miewa kryzysy i jest wtedy slabszy i wiecej spi.
Ale czasami tylko by chodzil, jak to mial zawsze w zwyczaju i trudno go w miejscu utrzymac.[/QUOTE]

ok Zuziu ,Ty wiesz najlepiej czego jemu potrzeba [nie wiedzialam ze bazarek juz rozliczony,sorry]
ja tych pieniedzy nie rozliczam bo ich nie widzialam
Wiec zycze najlepszego Amorkowi
i Tobie.
Pozdrawiam i tylko ciepła juz zycze:)

Link to comment
Share on other sites

Zapraszamy oczywiscie do nas, Grazynko :lol:

Zrobilam Amciowi zimowe zdjecia jakies tydzien-dwa temu.
I ostatnie kiedy sobie slodko spal po jedzeniu. Jeszcze nochal jedzeniem oblepiony.


[URL="http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/834450448edec47a.html"][IMG]http://images65.fotosik.pl/638/834450448edec47agen.jpg[/IMG][/URL]
[URL="http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/864a3de796e3fcbc.html"][IMG]http://images61.fotosik.pl/636/864a3de796e3fcbcgen.jpg[/IMG][/URL]

[URL="http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9264ccbdc335ff93.html"][IMG]http://images64.fotosik.pl/638/9264ccbdc335ff93gen.jpg[/IMG][/URL]



.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...