Jump to content
Dogomania

Jakie są airedale terrierki???


Ana&dalma

Recommended Posts

Tak jak w temacie...
Czy airedalki potrafią dać w kość:mad: ,a może są w miare grzeczne???:p
Słyszałam,że lubią pływać i przekopywać ogródki...:razz:
Pytam bo udało mi się załatwić wyjazd do ciotki ,do Stanów i właśnie
tam będe mieć codziennie doczynienia z tym''amerykańskim''terrierkiem...:lol:

Link to comment
Share on other sites

nie znam się na "amerykańskich" airedalach, ale te które miałam sama i które znałam i znam to najwspanialsze psy na świecie, nieprawdopodobnie inteligentne, błyskawicznie się uczące, potrafiące myśleć! a tak, właśnie tak one myślą i żaden naukowiec już nie wciśnie mi ciemnoty, że zwierzęta nie mają zdolności myślenia abstrakcyjnego - airedale mają!
Co do temperamentu - na spacerkach tajfun energii - jak Pan/Pani pozwoli, jeśli nie - bardzo zdyscyplinowany, w domu - spokojny kanapowiec, jedyna wada - jak airedale rozłoży się na środku pokoju - to trzeba skakać przez niego, bo się nie ruszy...

Link to comment
Share on other sites

:evil_lol: [quote name='merfi']Jonquil - mieszkasz w Płocku i masz może airedala?![/quote]

Jonquil mieszka w Płocku i ma airedala, ja też mieszkam w Płocku i tez mam airedala :lol: :lol: :lol:

Mój AT nie lubi pływać i nie przekopuje ogródka a na spacer chętnie wyjdzie z każdym. To bardzo zrównoważony pies, ale wda się w bójkę, jeśli zostanie zaczepiony przez innego psa. AT są wspaniałymi psami ale trzeba im zapewnić odpowiednią ilość ruchu i to najlepiej nie na smyczy :evil_lol:

Link to comment
Share on other sites