Jump to content
Dogomania

Zapraszam na trening coursingowy


Recommended Posts

15.07 2006 o godzi 16.00 odbedzie sie trening coursingowy chartow . Zapraszamy do wsi Grochowice kolo Głogowa (Dolny Śląsk) na polane gdzie odbywaja sie "Stachuriady" za wsia . Zapraszamy tez "nie charty" aby wyprobowaly swoich sil w bieganiu za sztucznym wabikiem .Kontakt do organizatora tel 076 8318166 0603868466 [email][email protected][/email]

Link to post
Share on other sites

[quote name='Blanka']15.07 2006 o godzi 16.00 odbedzie sie trening coursingowy chartow . Zapraszamy do wsi Grochowice kolo Głogowa (Dolny Śląsk) na polane gdzie odbywaja sie "Stachuriady" za wsia . Zapraszamy tez "nie charty" aby wyprobowaly swoich sil w bieganiu za sztucznym wabikiem .Kontakt do organizatora tel 076 8318166 0603868466 [EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL][/quote]
O buuu! Czemu nie blizej!:placz:

Link to post
Share on other sites

Prawde mowiac ja z Keniusia zaliczylysmyjuz jeden coursing, ale niestety nie moglam zostac do konca. Na koncu biegaly inne psy i powiem szczerze, ze bylam mocno zainteresowana tym jak pobiegla by Kenia, bo, jako zywo , wykazywala zainteresowanie tym foliowym "zajacem".:evil_lol:

Link to post
Share on other sites

Ruda uwielbia ganiać za zającami po polach więc wydaje mi się, że byłaby również szczęśliwa, gdyby mogła pogonić sztucznego króliczka, a jeszcze motywacja w postaci innych psów obok... tylko kaganiec... ale są rzeczy ważne i ważniejsze :)


Czy nikt nie wie nic o takich zawodach w okolicy Warszawy? to jest to w czym mój pies by się odnalazł :loveu:

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

kurce wybralambym sie z moja sucza :evil_lol: w koncu to tylko 100 km, moze uda mi sie namowic kogos "zmotoryzowanego" :cool3:
w zwiazku z tym mam pare pytan. jak to wyglada, tzn czy charty biegna osobno a inne psy osobno? czy psy biegna w grupie, czy oddzielnie? jesli w grupie to ile psow? ( ja mam taki problem ze np jak rzucam pileczke a w poblizu jest Max- ktory tez chce ja zlapac to Bira nawet nie biegnie bo sie boi ze Max ja stratuje, czy jest mozliwosc ze sucz pobiegnie sama? jelsi nie bedzie psow wzrostem do niej podobnych?) czy biegna w kagancach?- wiem glupie pytanie ale jak ogladalam filmiki z wyscigow to psiaki mialy takie mini kagance pozwalajace oddychac? i ostatnie pytanko jak wyglada wabik? niewiem czy sucz bedzie zainteresowana ( no chyba ze jest podobny do kota :eviltong: ) acha no i sie zastanawiam czy nie byloby takiej glupiej sytuacji ze moja psica pobiegnie szybko po czym zrezygnuje bo stwierdzi ze za daleko sie oddalila od pani:p. jaki dystans ma bieg? uff to chyba wszystko co narazie mi sie nasunelo na mysl, bedze dźwięczna jak ktos by mi tu po krótce odpisał.
pozdrawiam

edit: i jeszcze jedno pytanko: ile to kosztuje?

Link to post
Share on other sites

Po pierwsze : kosztuje to prawie nic. Zazwyczaj zbieramy tylko co laska na renowacje miejscowego kosciolka, bo nas o to prosi Wojtowa w zamian za pozwolenie na uzytkowanie placu i prad ;-)
Pies biegnie sam, lub w parze ( smyczy ) z 1-2 innymi. Psy dobierane sa podobnie pod wzgledem predkosci, wiec raczej psy innych ras nie beigaja z chartami, bo to nie ta kategoria ;-) Jesli pies bedzie zawracal bo sie bedzie bal oddalac od pani to mowi sie trudno, niestety wiele psow ze slabym instynktem lowieckim ma ten problem ;-) Jesli pies nie jest agresywny moze biec bez kaganca, takowe kagance obowiazuja na zawodah a to tylko trening. Reszty najlepiej sie dowiedziec przyjezdzajac ;-)

Link to post
Share on other sites

Zając (wabik) to takie foliowe paski, które maszyna ciągnie zakosami po ziemi. Ja się obawiałam, że moja Lima nie będzie chciała za tym biec, bo się boi folli, ale po pierwszym nieudanym biegu (biegłam razem z nią), załapała o co chodzi (tak mi się wydaje). Moja druga, która nie odstępuje mnie na krok, wróciła do mnie, ale potem pobiegła na o wiele krótszym dystansie, bo ją wcześniej trochę nakręciłam na tego zajaca.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

hej!widzę, że nic nowego w trawie nie piszczy, a ja mam spóźniony reflex, bo chętnie bym skorzystała z tych treningów. W takim wypadku pozostaje mi zapytać o jakiekolwiek namiary o takie coursingi(choć może nieodpowiednia ta pora roku)w "najbliższym" czasie i oczywiście o ich lokalizację(wskazana Wielkopolska!)Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Torowy: [URL]http://www.youtube.com/watch?v=xcQnR99jZDI[/URL] ,cholera,ale one się wywalają :crazyeye: :shake: .Pewnie niezła kontuzja od razu gotowa.A wiemy jaki los takich chartów...:shake:

Car v Greyhound :cool3:
[URL]http://www.youtube.com/watch?v=cMEsCQmAe8c&NR[/URL]

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

ojojoj akurat jak mamy rozwalona łapę... kurcze zawsze cos wypada a to przeciez tak blisko :oops: mam nadzieje ze chociaż raz uda nam sie przyjechać w tym sezonie a prawie kazdy weekend dodatkowo mam zawalony zajęciami :roll:
a beda kiedys jakies fotki z tych wyścigów?? :cool3: :loveu:
pozdrowienia

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Announcements

×
×
  • Create New...