Jump to content
Dogomania
Sign in to follow this  
MichalMi

Krajowa Wawa 09.09.2006

Recommended Posts

[quote name='SuperGosia']Ja dla tej pani specjalnie do Antoninka jechalam, ale ja zmienili... po terminie zgloszen :diabloti:
Wiec tylko ze slyszenia: sprawiedliwa, solidna sedzina, zna sie na psach mysliwskich, ma "oko" i serce do tych ras. A o szczegolach, to juz moze ktos inny.[/quote]

ooo, super :lol:
może nie na temat, ale sędzia Aleksander Skrzyński też zrobił na nas bardzo dobre wrażenie- przynajmniej dokładnie obejrzał psa, a nie zajmował się liczeniem zmarszczek na czole jak sędzia ***... :eviltong:

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Asiaczek']Odwiedzaj, nawiedzaj, rób, co chcesz, ale na wystawie to chociaż "dzieńdoberek" powiedz, [I]please...[/I]
Pzdr.[/quote]

Mówisz i masz :lol: Przypełznę po ocenie jak tylko wcisnę komuś swoje piechy do potrzymania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dzieki ,wlasnie tez dostalam potwierdzenie zgloszenia i widze ,ze do 13.30 przyjmuja ,co za ulga.
To jeszcze jakbyscie byli tak mili i powiedzieli mi czy tam z racławickiej w lewo w Milobedzka ( czy jakos tak ) mozna skrecic??Tam sie wchodzi ? Czy gdzie ?Od jakiej ulicy ?
Ja bede jechac od Zwirki i Wigury.Bede wdzieczna za pokierowanie :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy moglibyście podać na jakich ringach i w której grupie wystawiacie swoje pieski żeby inni dogomaniacy też mogli na Was chociaż popatrzyć. Kundelek zostaje w domu ale chociaż gdzieś wśród widzów chciałabym się pojawić mimo że nikogo z Was nie znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No coz... u mnie tez niestety zmienili sedziego. Moje psisko mialo byc sedziowane przez p. Sekowska - Miros (ktora jest obecna na wystawie i sedziuje inne psy) a zmienili na p. Gajewskiego...
my bedziemy na ringu 12 o godz. 12.35 ZApraszam wszystkich dogomaniako i nie tylko! :cool3:
Ps. Do ciasta chetnie sie dolacze :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nareszcie będę mogła dzięki Wam zobaczyć na wystawie najwspanialszych przedstawicieli różnych ras bo narazie zanim poznałam Chocunię nie znałam tego świata.
Czy nie wybiera się na wystawę nikt z 8 grupy - ze względu na nią zobaczę na żywo jak wyglądają retrievery i przedewszystkim Novascotia Duck Tolling Retriever czy i do jakiego stopnia jest do nich podobna.
Pozdrawiamy wszystkich Ewa & Choco

Share this post


Link to post
Share on other sites
A ja mam ring 21 i wystawiam jako pierwsza - o 10. Niepodoba mi sie tak za bardzo ... :oops:
Czy ja sie tez moge zapisac na ciacho??? :eviltong:
Pozapisuje was sobie gdzies i bede podrozowac w poszukiwaniu. :cool3:
Dzieki Asiaczek za wytlumaczenie. A BIS Puppy bedzie na finalach??? O ktorej beda finaly??? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja też dostałam dzisiaj potwierdzenie, ale - tradycyjnie - tylko na psa zagranicznego. Moich nie dostałam. Mój listonosz jednak chyba nie lubi psów...
Dla zainteresowanych ciastem - ring 17, basenji, Asiaczek.:lol:
Pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A ja mam pytanko z innej beczułki... :evil_lol:
Czy wśród wystawców lub odwiedzających będą sympatycy serialu [B]„Kociokwik...”[/B] :loveu:
Jeśli tak, to będę w pobliżu ringu z baskami, ale nie tylko...
...będę szukał naszych aktorów serialowych na całym terenie wystawy.
Odwiedzę (przynajmniej postaram się) każdego naszego aktora,
jeśli da namiar, gdzie go znajdę... :multi:
Miło mi będzie poznać KAŻDEGO sympatyka serialu.

[SIZE="1"][COLOR="SlateGray"](celowo nie podaję linku do serialu, by nie być posądzonym o agresywną reklamę,
chcesz wiedzieć o czym piszę, poszukaj wśród „przyklejonych” w GALERII... :cool1: )[/COLOR][/SIZE]

Pozdrawiam.
[IMG]http://manu.dogomania.pl/emot/lol.gif[/IMG]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam wszystkich, dawno nie było mnie na forum, ale dziś mam
wielką prośbę do osób, które dostały potwierdzenie zgłoszenia warszawską krajówkę. Ponieważ do chwili obecnej takiego nie dostałam nie wiem czy wymagają na wystawie zaswiadczenia od weterynarza czy wystarczy tylko paszport (oczywiscie z aktualnymi szczepieniami). Dzwoniłam do oddziału warszawskiego i powiedziano mi,że wystarczy paszport. Jednak pamiętam z poprzednich wystaw, że wymagali też zaswiadczenia (którego nota bene chyba nigdy na krajowych nie sprawdzali). Będę bardzo wdzięczna za informację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

Announcements

×
×
  • Create New...