bico Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 (edited) [INDENT][INDENT][INDENT][INDENT][INDENT][INDENT][INDENT][INDENT][B]Zacznę nowe rozliczenie równo z Lincolnem - od jego przeprowadzki z poprzedniego hotelu do Fundacji Bernardyn.[/B] [B][FONT=Tahoma][SIZE=3](...) 20.07.2011 - Wydatek nr 10 - 500zł - przelane do Fundacji BERNARDYN na karmę, diagnozę i leczenie Lincolna.[/SIZE][/FONT][/B] [B][SIZE=3][FONT=Tahoma]21.07.2011 – Yana – 15 zł(deklaracja stała za lipiec)[/FONT][/SIZE][/B] [B][FONT=Tahoma][SIZE=3]22.07.2011 – Anettta – 30 zł(deklaracja stała za maj i czerwiec)[/SIZE][/FONT][/B][INDENT][B][FONT=Tahoma][SIZE=3]27.07.2011 - p.Grażyna R. Wiązowna - 60 zł(deklaracja stała za sierpień)[/SIZE][/FONT][/B] [B][FONT=Tahoma][SIZE=3]01.08.2011 – bico – 30 zł(deklaracja stała za sierpień)[/SIZE][/FONT][/B] [B][SIZE=3]01.08.2011 - mparsley - 15 zł(deklaracja stała za sierpień)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]01.08.2011 - Freya73 - 90 zł(deklaracja stała za VIII,IX,X,XI,XII)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]01.08.2011 - wiking042 - 15 zł(deklaracja stała za sierpień)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]02.08.2011 - haniabor - 100 zł(deklaracja stała za sierpień + datek na leczenie)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]02.08.2011 - p.Arkadiusz I. Wiązowna - 30 zł(deklaracja stała za sierpień)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]02.08.2011 - Aimez_moi - 20 zł(deklaracja stała za sierpień + datek)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]08.08.2011 - Odi - 15 zł (deklaracja stała za sierpień)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]08.08.2011 - Pies Wolny - 30 zł (deklaracja stała za sierpień)[/SIZE][/B] [SIZE=3][B]09.08.2011 - Wydatek nr 11 - 420 zł - przelane do Fundacji BERNARDYN na karmę dla Lincolna.[/B][/SIZE] [SIZE=3][B]10.08.2011 - Wydatek nr 12 - 130 zł - przelane na konto BUDRYSEK - zwrot kosztów paliwa za transport Lincolna do Fundacji Bernardyn.[/B][/SIZE] [SIZE=3][B]23.08.2011 - agnieszka32 - 30 zł(deklaracja stała za sierpień)[/B][/SIZE] [SIZE=3][B]28.08.2011 - Yana - 15 zł(deklaracja stała za sierpień)[/B][/SIZE] [B][SIZE=3]01.09.2011 - p.Grażyna R. Wiązowna - 60 zł(deklaracja stała za wrzesień)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]01.09.2011 - wiking042 - 15 zł(deklaracja stała za wrzesień)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]01.09.2011 - bico 30 zł(deklaracja stała za wrzesień)[/SIZE][/B] [SIZE=3][B]04.09.2011 - Aimez_moi - 15 zł(deklaracja stała za wrzesień)[/B][/SIZE] [B][SIZE=3]04.09.2011 - Pies Wolny - 30 zł(deklaracja stała za wrzesień)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]04.09.2011 - Odi - 15 zł(deklaracja stała za wrzesień)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]06.09.2011 - Anettta - 30 zł(deklaracja stała za lipiec i sierpień)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]06.09.2011 - p.Arkadiusz I. Wiązowna TOP SYSTEM - 30 zł(deklaracja stała za wrzesień)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]19.09.2011 - Paulina_mickey - 30 zł(deklaracja stała)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]19.09.2011 - mparsley - 15 zł(deklaracja stała za wrzesień)[/SIZE][/B][/INDENT] [INDENT][SIZE=3][B]23.09.2011 - haniabor - 120 zł(deklaracja stała do końca roku)[/B][/SIZE] [SIZE=3][B]01.10.2011 - Yana - 15 zł(deklaracja stała za październik)[/B][/SIZE] [SIZE=3][B]01.10.2011 - bico - 30 zł(deklaracja stała za październik)[/B][/SIZE] [SIZE=3][B]01.10.2011 - zuzlikowa - 30 zł(deklaracja stała)[/B][/SIZE] [SIZE=3][B]03.10.2011 - Wydatek nr 13 - 187 zł - przelane na konto hotelu Amok[/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=red][FONT=Tahoma]RAZEM - 409,20 zł – stan na dzień 02.10.2011 r.[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=3][B]03.10.2011 - Wydatek nr 14 - 409,20 zł - przelane na konto Fundacji Bernardyn[/B][/SIZE] [B][SIZE=3]03.10.2011 - Aimez_moi - 15 zł(deklaracja stała za październik)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]04.10.2011 - wiking042 - 15 zł(deklaracja stała za październik)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]04.10.2011 - Pies Wolny - 30 zł(deklaracja stała za październik)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]04.10.2011 - Odi - 15 zł(deklaracja stała za październik)[/SIZE][/B][/INDENT] [INDENT][B][SIZE=3]10.10.2011 - Anettta - 30 zł(deklaracja stała za 2 miesiące)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]15.10.2011 - p. Grażyna R. Wiązowna - 60 zł(deklaracja stała za październik)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]15.10.2011 - p.Arkadiusz I. Wiązowna - 30 zł(deklaracja stała za październik)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]15.10.2011 - mparsley - 15 zł(deklaracja stała za październik)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]20.10.2011 - Yana - 15 zł(deklaracja stała za październik)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]27.10.2011 - Yana - 15 zł(deklaracja stała za listopad)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]02.11.2011 - wiking042 - 15 zł(deklaracja stała za listopad)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]02.11.2011 - Aimez_moi - 15 zł(deklaracja stała za listopad)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]07.11.2011 - Odi - 15 zł(deklaracja stała za listopad)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]07.11.2011 - p.Arkadiusz I. Wiązowna - 30 zł(deklaracja stała za listopad)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]07.11.2011 - Pies Wolny - 30 zł(deklracja stała za listopad)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]09.11.2011 - p. Grażyna R. Wiązowna - 60 zł(deklaracja stała za listopad[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]14.11.2011 - mparsley - 15 zł(deklaracja stała za listopad)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]14.11.2011 - bico - 30 zł(deklaracja stała za [/SIZE][/B] [B][SIZE=3]listopad)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]01.12.2011 - wiking042 - 15 zł(deklaracja stała za grudzień)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]02.12.2011 - Aimez_moi - 15 zł(deklaracja stała za grudzień)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]05.12.2011 - Anettta - 30 zł(deklaracja stała za 2 m-ce)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]08.12.2011 - Pies Wolny - 30 zł(deklaracja stała za grudzień)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]08.12.2011 - Odi - 15 zł zł(deklaracja stała za grudzień)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]14.12.2011 - p.Grażyna R. Wiązowna - 60 zł(deklaracja stała za grudzień)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]14.12.2011 - Yana - 15 zł(deklaracja stała za grudzień)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]15.12.2011 - mparsley - 15 zł(deklaracja stała za grudzień)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]18.12.2011 - bico - 30 zł(deklaracja stała za grudzień)[/SIZE][/B][/INDENT] [INDENT][B][SIZE=3]22.12.2011 - p.Arkadiusz I. - 30 zł(deklaracja stała za grudzień)[/SIZE][/B][/INDENT] [INDENT][SIZE=3][B]31.12.2011 - Wydatek nr 15 - 400,00 zł - przelane na konto Fundacji Bernardyn[/B][/SIZE] [SIZE=3][B]03.01.2012 - Wydatek nr 16 - 305,00 zł - przelane na konto Fundacji Bernardyn[/B][/SIZE][/INDENT] [INDENT][SIZE=3][B]02.01.2012 - wiking042 - 15 zł(deklaracja stała za styczeń)[/B][/SIZE] [SIZE=3][B]02.01.2012 - Aimez_moi - 15 zł(deklaracja stała za styczeń)[/B][/SIZE] [SIZE=3][B]03.01.2012 - zuzlikowa - 45 zł(deklaracja stała za listopad, grudzień, styczeń)[/B][/SIZE] [SIZE=3][B]03.01.2012 - bico - 30 zł(deklaracja stała za styczeń)[/B][/SIZE] [B][SIZE=3]05.01.2012 - p.Grażyna R. Wiązowna - 60 zł(deklaracja za styczeń)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]05.01.2012 - Pies Wolny - 30 zł(deklaracja za styczeń)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]05.01.2012 - Odi - 15 zł(deklaracja za styczeń)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]16.01.2012 - mparsley - 15 zł(deklaracja za styczeń)[/SIZE][/B][/INDENT] [INDENT][B][SIZE=3]01.02.2012 - haniabor - 90 zł(deklaracja za styczeń, luty, marzec)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]01.02.2012 - Yana - 30 zł(deklaracja za styczeń i luty)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]01.02.2012 - wiking042 - 15 zł(deklaracja za luty)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]01.02.2012 - Aimez_moi - 15 zł(deklaracja za luty)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]01.02.2012 - bico - 30 zł(deklaracja za luty)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]06.02.2012 - p.Grażyna R. Wiązowna - 60 zł(deklaracja za luty)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]08.02.2012 - Odi 15 zł(deklaracja za luty)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]14.02.2012 - mparsley - 15 zł(deklaracja za luty)[/SIZE][/B] [SIZE=3][B]21.02.2012 - Wydatek nr 17 - 495,00 zł - przelane na konto Fundacji Bernardyn[/B][/SIZE] [B][SIZE=3]24.02.2012 - p. Arkadiusz I. - 90 zł(deklaracja stała za styczeń, luty, marzec)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]05.03.2012 - wiking042 - 15 zł(deklaracja stała za marzec)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]05.03.2012 - Aimez_moi - 15 zł(deklaracja stała za marzec)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]05.03.2012 - Pies Wolny - 60 zł(deklaracja stała za luty i marzec)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]05.03.2012 - Odi - 15 zł(deklaracja stała za marzec)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]09.03.2012 - p.Grażyna R. - 60 zł(deklaracja za marzec)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]15.03.2012 - bico - 30 zł(deklaracja za marzec)[/SIZE][/B] [SIZE=3][B]15.03.2012 - Wydatek nr 18 - 250,00 zł - przelane na konto Fundacji Bernardyn(karma i zabezp. antykleszczowe)[/B][/SIZE][/INDENT] [B][SIZE=3]19.03.2012 - mparsley - 15 zł(deklaracja za marzec)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]21.03.2012 - Anettta - 30 zł(deklaracja stała za 2 miesiące)[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]26.03.2012 - Yana - 15 zł(deklaracja stała) 27.03.2012 - zuzlikowa - 45 zł(deklaracja stała za luty, marzec i kwiecień) 02.04.2012 - wiking042 - 15 zł(deklaracja za kwiecień) 02.04.2012 - Aimez_moi - 15 zł(deklaracja za kwiecień) 02.04.2012 - bico - 30 zł(deklaracja za kwiecień) 06.04.2012 - Odi - 15 zł(deklaracja za kwiecień) 18.04.2012 - p.Grażyna R. Wiązowna - 60zł(deklaracja za kwiecień) 20.04.2012 - mparsley - 15 zł(deklaracja za kwiecień) 26.04.2012 - Yana - 15 zł(deklaracja za kwiecień) 02.04.2012 - Aimez_moi - 15 zł(deklaracja za maj) 02.04.2012 - bico - 30 zł(deklarcja za maj) 04.05.2012 - p.Grażyna R. Wiązowna - 60 zł(deklaracja za maj) 07.05.2012 - wiking042 - 15 zł(deklaracja za maj) 07.05.2012 - Odi - 15 zł(deklaracja za maj) 07.05.2012 - Yana - 15 zł(deklaracja za maj) 09.05.2012 - Wydatek nr 19 - 400,00 zł - przelane na konto Fundacji Bernardyn(hotelowanie) 14.05.2012 - mparsley - 15 zł(deklaracja za maj) 14.05.2012 - p.Arkadiusz I. - 60 zł (deklaracja stała za maj i kwiecień) 21.04.2012 - haniabor - 90 zł(deklaracja za kwiecień, maj, czerwiec) 04.06.2012 - bico - 30 zł(deklaracja za czerwiec) 04.06.2012 - wiking042(deklaracja za czerwiec) 04.06.2012 - Odi - 15 zł(deklaracja za czerwiec) 04.06.2012 - Anettta - 30 zł(deklaracja za 2 miesiące) 04.06.2012 - Aimez_moi - 15 zł(deklaracja za czerwiec) 12.06.2012 - Wydatek nr 20 - 250,00 zł - przelane na konto Fundacji Bernardyn(karma) 12.06.2012 - Yana - 15 zł(deklaracja za czerwiec) 18.06.2012 - p.Grażyna R. Wiązowna - 60 zł(deklaracja za czerwiec) 18.06.2012 - mparsley - 15 zł(deklaracja za czerwiec) 25.06.2012 - p.Arkadiusz I. - 90 zł(deklaracja za czerwiec, lipiec i sierpień) 02.07.2012 - Yana - 15 zł(deklaracja stała za lipiec) 02.07.2012 - Aimez_moi - 15 zł(deklaracja stała za lipiec) 02.07.2012 - wiking042 - 15 zł(deklaracja stała za lipiec) 02.07.2012 - bico - 30 zł(deklaracja stała za lipiec) 02.07.2012 - Odi - 15 zł(deklaracja stała za lipiec) 16.07.2012 - mparsley - 15 zł(deklaracja stała za lipiec) 06.08.2012 - Aimez_moi - 15 zł(deklaracja stała za sierpień) 06.08.2012 - wiking042 - 15 zł(deklracja stała za sierpień) 06.08.2012 - p.Grażyna R. Wiązowna - 60 zł(deklaracja stała za lipiec) 06.08.2012 - bico - 30 zł(deklaracja stała za sierpień) 13.08.2012 - Wydatek nr 21 - 250,00 zł - przelane na konto Fundacji Bernardyn(karma) 16.08.2012 - Odi - 15 zł(deklaracja za sierpień) 16.08.2012 - Yana - 15 zł(deklaracja za sierpień) 16.08.2012 - mparsley - 15 zł(deklaracja za sierpień) 16.09.2012 - wiking042 - 15 zł(deklaracja stała za wrzesień) 16.09.2012 - Aimez_moi - 15 zł(deklaracja stała za wrzesień) 16.09.2012 - p.Grażyna R. Wiązowna - 120 zł(deklaracja stała za sierpień i wrzesień 16.09.2012 - Yana - 15 zł(deklaracja stała za wrzesień) 16.09.2012 - mparsley - 15 zł(deklaracja stała za wrzeień) 16.09.2012 - bico - 30 zł(deklaracja stała za wrzesień) 01.10.2012 - Odi - 15 zł(deklaracja stała za wrzesień) 01.10.2012 - p.Grażyna R. Wiązowna - 60 zł(deklaracja zapaździernik) 01.10.2012 - Aimez_moi - 15 zł(deklaracja za październik) 01.10.2012 - bico - 30 zł(deklaracja za październik) 05.10.2012 - Wydatek nr 22 - 500,00 zł - przelane na konto Fundacji Bernardyn(karma, słoma, szczepianie itp) 05.10.2012 - wiking042 - 15 zł(deklaracja za październik) 23.10.2012 - p.Arkadiusz J. - 60 zł(deklarcja za sierpień i wrzesień) 23.10.2012 - mparsley - 15 zł(deklaracja za październik) 23.10.2012 - Yana - 15 zł(deklaracja za październik) 30.10.2012 - Odi - 15 zł(deklaracja za październik) 30.10.2012 - Anettta - 45 zł(deklaracja za 3 m-ce) 05.11.2012 - Aimez_moi - 15 zł(deklaracja za listopad) 05.11.2012 - wiking042 - 15 zł(deklaracja za listopad) 05.11.2012 - bico - 30 zł(deklaracja za listopad) 13.11.2012 - mparsley - 10 zł(deklaracja za listopad) 26.11.2012 - Yana - 30 zł(deklaracja za listopad i grudzień) 03.12.2012 - Aimez_moi - 15 zł(deklaracja za grudzień) 03.12.2012 - wiking042 - 15 zł(deklaracja za grudzień) 17.12.2012 - mparsley - 15 zł(deklaracja za grudzień) 11.12.2012 - Anettta - 30 zł(deklaracja za dwa miesiące) 02.01.2013 - wiking042 - 15 zł(deklaracja za styczeń) 03.01.2013 - Aimez_moi - 15 zł(deklaracja za styczeń) 14.01.2013 - mparsley - 15 zł(deklaracja za styczeń) 04.02.2013 - Aimez_moi - 15 zł(deklaracja za luty) 04.02.2013 - wiking042 - 15 zł(deklaracja za luty) 18.02.2013 - mparsley - 15 zł(deklaracja za luty) [/SIZE][/B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=#ff0000][B] RAZEM - 535,00 zł – stan na dzień 19.02.2013 r.[/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/INDENT] [/INDENT] [/INDENT] [/INDENT] [/INDENT] [/INDENT] [/INDENT] [/INDENT] Edited February 19, 2013 by bico Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bico Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 (edited) Lincoln... no tak... można się było tego spodziewać... :( [*] a brak informacji o tym fakcie i tej decyzji na dogomanii uważam, że to nie jest w porządku ze względu na darczyńców... [B][COLOR=#ff0000][SIZE=3]535,00 zł. - taka kwota jest obecnie na koncie Lincolna. [/SIZE][/COLOR][/B]Odjęłam swoje 30 zł za styczeń, bo Lincoln już wtedy nie żył. [SIZE=2][B]Na jakie cele przeznaczamy te pieniądze? [/B][/SIZE][B]Ze swojej strony od razu mówię, że dalej już nie zamierzam być skarbnikiem i pośredniczyć w przekazywaniu pieniędzy do jakiejkolwiek fundacji czy hotelu, także proszę informować siebie nawzajem, że wpłaty na moje konto są już nieaktualne. [/B]Mając prawo głosu, popieram pomysł Budryska przeznaczenie tej kwoty na utrzymanie Bostona. Edited February 19, 2013 by bico Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bico Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 [B]Haaalllooo, są już jakieś decyzje co robimy z kwotą datków po Lincolnie...??????[/B] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zuzlikowa Posted February 14, 2013 Author Share Posted February 14, 2013 [quote name='bico'][B]Haaalllooo, są już jakieś decyzje co robimy z kwotą datków po Lincolnie...??????[/B][/QUOTE] Napiszę dzisiaj indywidualnie do ofiarodawców z tym pytaniem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUDRYSEK Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 [quote name='zuzlikowa']Napiszę dzisiaj indywidualnie do ofiarodawców z tym pytaniem...[/QUOTE] dziękuję w imieniu Bostona.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bico Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 [quote name='zuzlikowa']Napiszę dzisiaj indywidualnie do ofiarodawców z tym pytaniem...[/QUOTE] Oki, dzięki, to daj znać o co i jak ustalono. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiking042 Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Bardzo to przykre... Chcę wierzyć, że nie było innego wyjścia. Decyzję co do przeznaczenia kwoty po Lincolnie ze swej strony pozostawiam bico i zuzlikowej. Dzięki, Dziewczyny, za ogromną pracę. Dzięki Wszystkim za podjętą inicjatywę i udział w akcji! Mimo takiego finału z pewnością nie było to daremne! Cóż, wielka szkoda... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bico Posted February 19, 2013 Share Posted February 19, 2013 Roma, możesz napisać do darczyńców by już nie wpłacali na moje konto..?? Przyszła jeszcze deklaracja od mparsley - 15 zł za luty - dopisałam do stanu konta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zuzlikowa Posted February 19, 2013 Author Share Posted February 19, 2013 [quote name='bico']Roma, możesz napisać do darczyńców by już nie wpłacali na moje konto..?? Przyszła jeszcze deklaracja od mparsley - 15 zł za luty - dopisałam do stanu konta...[/QUOTE] Napisałam, ale napiszę raz jeszcze... Czekam jeszcze w zasadzie na odpowiedź jednej osoby co do rozdysponowania pozostałymi środkami. Jeśli nie uzyskam jej do końca tygodnia(niedzieli) uznam, że decyzja pozostaje w gestii większości i zgodnie z nią zadysponujemy nimi. OK? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zuzlikowa Posted February 19, 2013 Author Share Posted February 19, 2013 [quote name='wiking042']Bardzo to przykre... Chcę wierzyć, że nie było innego wyjścia. Decyzję co do przeznaczenia kwoty po Lincolnie ze swej strony pozostawiam bico i zuzlikowej. Dzięki, Dziewczyny, za ogromną pracę. Dzięki Wszystkim za podjętą inicjatywę i udział w akcji! Mimo takiego finału z pewnością nie było to daremne! Cóż, wielka szkoda...[/QUOTE] Dziękuję... za pomoc Linusiowi głównie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bico Posted February 20, 2013 Share Posted February 20, 2013 [quote name='zuzlikowa']Napisałam, ale napiszę raz jeszcze... Czekam jeszcze w zasadzie na odpowiedź jednej osoby co do rozdysponowania pozostałymi środkami. Jeśli nie uzyskam jej do końca tygodnia(niedzieli) uznam, że decyzja pozostaje w gestii większości i zgodnie z nią zadysponujemy nimi. OK?[/QUOTE] OK, tak zrobimy. Ale rozumiem, że reszta darczyńców w ogóle odpowiedziała choć cokolwiek i wiedzą, że Linka już z nami nie ma? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zuzlikowa Posted February 20, 2013 Author Share Posted February 20, 2013 [quote name='bico']OK, tak zrobimy. Ale rozumiem, że reszta darczyńców w ogóle odpowiedziała choć cokolwiek i wiedzą, że Linka już z nami nie ma?[/QUOTE] Napisałam do tych, którzy ostatnie pół roku wpłacali swoje deklaracje dla Linka... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aimez_moi Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Ja juz wiem...... Zgadzam sie z Bico......bardzo to przykre i nie chce uwierzyc, ze Lincolna juz nie ma.....chce wierzyc, ze zyje sobie w Fundacji Bernardyn sam w swoim kojcu. Pieniazki Zuzliczek wyda jak bedzie umiala najlepiej....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bico Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 Dziękuję wszystkim za pomoc dla Lincolna i zaglądanie tutaj... Szkoda, że nie mógł on spokojnie dożyć swych ostatnich dni i odejść ze starości :( Zgodnie z wolą darczyńców kwotę 535 zł przelałam dziś na konto donka Bostona: [url]http://www.dogomania.pl/forum/threads/228359-DON-Boston-jest-ju%C5%BC-na-profesjonalnym-szkoleniu!-Wsparcie-na-ten-cel-mile-widziane[/url]! Proszę o potwierdzenie otrzymania tej kwoty tutaj, na wątku Lincolna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krakowianka.fr Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 Lincolna nie znalam (*) Kwote pezelana potwierdzam. Jest juz na koncie Bostona Bardzo to nam pomoze Dziekujemy I[quote name='bico']Dziękuję wszystkim za pomoc dla Lincolna i zaglądanie tutaj... Szkoda, że nie mógł on spokojnie dożyć swych ostatnich dni i odejść ze starości :( Zgodnie z wolą darczyńców kwotę 535 zł przelałam dziś na konto donka Bostona: [url]http://www.dogomania.pl/forum/threads/228359-DON-Boston-jest-ju%C5%BC-na-profesjonalnym-szkoleniu!-Wsparcie-na-ten-cel-mile-widziane[/url]! Proszę o potwierdzenie otrzymania tej kwoty tutaj, na wątku Lincolna.[/QUOTE] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zuzlikowa Posted February 27, 2013 Author Share Posted February 27, 2013 [quote name='bico']Dziękuję wszystkim za pomoc dla Lincolna i zaglądanie tutaj... Szkoda, że nie mógł on spokojnie dożyć swych ostatnich dni i odejść ze starości :( Zgodnie z wolą darczyńców kwotę 535 zł przelałam dziś na konto donka Bostona: [URL]http://www.dogomania.pl/forum/threads/228359-DON-Boston-jest-już-na-profesjonalnym-szkoleniu!-Wsparcie-na-ten-cel-mile-widziane[/URL]! Proszę o potwierdzenie otrzymania tej kwoty tutaj, na wątku Lincolna.[/QUOTE] Dziękuję Wszystkim wspierającym Lincolna... dziękuję za odpowiedzi na moje pytanie- pozostałe środki przelane zostały na pomoc innemu "agresorowi"- Bostonowi. Dziękuję bico... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANETTTA Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 pomoc potrzebna [B][COLOR=#f00]Dzisiaj odebraliśmy z interwencji, zaniedbaną i wychudzoną 2 letnią bernardynkę.Sunia ,ma chora skórę,rany na ciele,i przywiązana była na metrowym łańcuchu.Potrzebna dla niej lepsza karma i oczywiście musimy ja leczyć.Dzisiaj odebraliśmy z interwencji, zaniedbaną i wychudzoną 2 letnią bernardynkę.Sunia ,ma chora skórę,rany na ciele,i przywiązana była na metrowym łańcuchu.Potrzebna dla niej lepsza karma i oczywiście musimy ja leczyć.[/COLOR][/B] [URL="http://www.medor.org/pl/adopcja/adopcja-hau/category/2-adopcja-hau"][IMG]http://www.medor.org/components/com_phocagallery/assets/images/icon-up-images.png[/IMG][/URL][COLOR=#000000] tel 506761221[/COLOR] [URL="http://www.medor.org/"]www.medor.org[/URL] [url]http://www.dogomania.pl/forum/threads/133903-BERNARDYNY-adopcje-Przeka%C5%BC-na-bernardyny-1-swojego-podatku!?p=20519825#post20519825[/url] [URL="http://www.medor.org/images/phocagallery/Adopcja-Hau/Bernardynka/thumbs/phoca_thumb_l_577309_10151525744469282_233161764_n.jpg"][IMG]http://www.medor.org/images/phocagallery/Adopcja-Hau/Bernardynka/thumbs/phoca_thumb_m_577309_10151525744469282_233161764_n.jpg[/IMG][/URL] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bico Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Dziękuję za potwierdzenie dojścia wpłaty. Trzymam kciuki za Bostona:happy1: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUDRYSEK Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 [B]bardzo dziękuję za pomoc Bostonowi....Linusiu dziekuję :([/B] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.