Jump to content
Dogomania

Florek,juz niczego nie potrzebuje:(


giselle4
 Share

Recommended Posts

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dziekuje za zaproszenie. Tak chciałoby sie cos zrobic,ale tu tez mamy urwanie krawatki. Jedna odeszła zaT.M . Druga walczy o zycie a były w Mysłowickim schronisku ,tylko na kwarantannie.Długi u wetów a kaski brak jak wszedzie. Krazymy tak po całej dogomanii,zapraszamy ,ale wciąz za duzo zwierzaków a nas tak mało. Wziełabym na tymczas,ale mieszkam wysoko.Mam dwa koty psa wariata,który nie cierpi innych psów. Będe zagladać.Piesiu trzymaj się.

Link to comment
Share on other sites

Zaprosila mnie adkaaa5 ,dziękuję .Pomóc niewiele mogę,a finansowo-wcale,niestety już.Może do czegoś przydam się czasem.Komuś jeszcze wyslę watek Florka.
Fajny,ładny i dobry pies-może jeszcze uda się znalezć mu kąt,ma tylko 10 lat.Będe zaglądać i choć podnosic wątek fajnego,milego Florka.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='olga7']Zaprosila mnie adkaaa5 ,dziękuję .Pomóc niewiele mogę,a finansowo-wcale,niestety już.Może do czegoś przydam się czasem.Komuś jeszcze wyslę watek Florka.
Fajny,ładny i dobry pies-może jeszcze uda się znalezć mu kąt,ma tylko 10 lat.Będe zaglądać i choć podnosic wątek fajnego,milego Florka.[/QUOTE]
dobrze ze jestes :0

Link to comment
Share on other sites

[quote name='megii1']Dziękuję za zaproszenie:) Słodki staruszek - te starsze psiaki mają taki niepowtarzalny urok w sobie. U nas jest teraz Gizabella z Palucha - stara oneczka, która ktoś oddał do schronu pól roku temu... jak wymyślicie coś z hotelikiem deklaruje 20 zł mięsiecznie na przystojniaka:)[/QUOTE]
jak znajdziemy wolne miejsce
zacznę rozsyłac pv
ok?:)
i bardzo dziekuje

Link to comment
Share on other sites

Dziekuje wszystkim za odwiedziny Florka, im nas tu wiecej tym wieksze szanse na wyjscie ze schronu. Rozumiemy, ze nie kazdy moze wesprzec Florka finansowo, bo tyle tu bid, że każdego wesprzeć się nie da, ale bardzo ciesze sie, ze bedziecie odwiedzac Florusia- to bardzo dużo :) FLOREK BARDZO DZIĘKUJE :)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='fiorsteinbock']Grazynko, ode mnie 10zl/miesiecznie.
Floro nie zobaczy juz wiele wiosen, dlatego postarajmy sie pomoc aby te ostatnie miesiace spedzil z czlowiekiem :([/QUOTE]
wiem Edytko
wieczorem pozbieram wszyskich chętnych i ich deklaracje
Sylwiaso,ma hoteliek dla niego i wezmie tylko te ...............finanse...
moze ktos moze zrobic jemu bazarek?
moze macie inne pomysly...jestem otwarta
prosze niech nie umiera w schronie
dla nego to wazne:(

Link to comment
Share on other sites

Adka, Dziewczyny Kochane, na razie mogę tylko byc z Wami i Florkiem.
Może w następnym miesiącu będzie lepiej z kasą,
A Florek to pełen uroku Psiak, wspaniały.
Pozdrawiam Was.
Czemu takie cudne bidy lądują na koniec życia w schronie.

Florek Przyjacielu nie możemy Cie tak zostawić!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...