Jump to content
Dogomania

Wybór odpowiedniej rasy dla mnie


Marina_22

Recommended Posts

Witam. Jestem tutaj nowa. Mam na imię Marina i mam 22 lata. Mieszkam w Warszawie, aczkolwiek dosyć często wyjeżdżam do Hamburga, gdyż tam się urodziłam i tam mieszka mój ojciec. Postanowiłam zakupić sobie pieska już rok temu, ale dopiero teraz czuję się na siłach, że podołam wychowaniu małego brzdąca. Studiuję dziennikarstwo, dlatego też nie ma mnie ok. 2-3 razy w tyg. po 5-6 godzin w domu. Nie pracuję, więc czas dla pieska mam. Nigdy nie miałam psa, ale mój ojciec posiada wyżła niemieckiego- Scootiego i kotkę perską- Carmen. Posiadam domek jednorodzinny ( 150m) i sporej wielkości ogródek. Psu mogę codziennie poświęcić na spacery ok. 3-4 godzin. Uwielbiam sporty, codziennie uprawiam jogging, więc psiaka zabierałabym ze sobą. Czytałam wiele książek o wychowaniu m.in "okiem psa" i książki p. Zofii Mrzewińskiej. Często zajmuję się również bokserką- Tośką mojej koleżanki, więc tak całkiem zielona nie jestem w tym temacie ;) a teraz coś do wymagań, jakie posiadam wobec nowego przyjaciela:
-Musi być sporej wielkości (60cm w kłębie gdzieś)
- Najlepiej dłuższa sierść
- energiczny
- pozytywnie nastawiony do świata
- łatwy w ułożeniu
- kochający wodę ( to nie jest warunek konieczny)
- lubiący podróże( ok 4-6 razy w roku samochodem jadę do ojca do Hamburga)
Psiak dla mnie to głównie przyjaciel, członek rodziny. Myślę, że jest pewnie gdzieś jakaś rasa, która jest dla mnie odpowiednia
za pomoc będę wdzięczna
pozdrawiam
Marina ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Faktycznie golden byłby ok :) Mosca mnie tu przysłała, bo akura kocham goldeny i za jakieś 6-7tyg. odbieram swoje złotko:) Hodowlę mogę polecić, tylko zgłoś się na pw:) kobieta prześwietna, super kontakt, psy pracują w dogoterapii:) Tylko że musiałabyś czekać rok prawdopodobnie, boz tego co wiem z tego miotu wszystkie pieski mają już właścicieli :)