Jump to content
Dogomania

Obroże, szelki, smycze vol. 2


Maupa4

Recommended Posts

Przyszła dziś nam obroża z Wild Craft i nie byłabym sobą gdybym nie miała jakiegoś 'ale' do wykonania. Całość jest taka szmatkowata, miękka. Czy tylko dla mnie jest logiczne, że między podszyciem a tasiemką/bawełną powinna być taśma?

 

IMG_5775_zps02svofgm.jpg 

 

Zszyte jest dość niechlujnie.

 

IMG_5781_zpscageflky.jpg 

 

IMG_5779_zpsqy2lqcgn.jpg 

 

Obroży nie odeślę, bo jednak mi się spodobała, złe obszycie czy ta szmatkowatość jakiejś wielkiej tragedii nie robią, ale to sprawia, że będę się wahać przed następnym zakupem u nich, za tą kasę mogłabym spokonie dostać coś lepszego. Chyba pozostanę wierna Kudłatemu i DS :P

Link to comment
Share on other sites

U mnie też pod każdą bawełną była zawsze taśma, bez taśmy bałabym się, że po prostu przy pociągnięciu pęknie. Faktycznie jest też zszyta niechlujnie, ja na miejscu firmy bym ten szef rozpruła i przeszyła od nowa, takiej bym nie wysłała, ale ja ogólnie jestem straszną pedantką jeśli chodzi o hm :)

Link to comment
Share on other sites

Rany...ta obroża wygląda masakrycznie...szycie jakby ktos robił na szybko albo miał problem z maszyną. Ja bym odesłała i poprosiła o nową obrożę.

No i fakt, wg mnie pod bawełnianą powinna być taśma, nie dziwne że sama obroże jest szmatkowata.

Link to comment
Share on other sites

Rany...ta obroża wygląda masakrycznie...szycie jakby ktos robił na szybko albo miał problem z maszyną. Ja bym odesłała i poprosiła o nową obrożę.
No i fakt, wg mnie pod bawełnianą powinna być taśma, nie dziwne że sama obroże jest szmatkowata.


Szkoda mi kasy i czasu na odsyłanie. Zszyte w ten sposób jest tylko w dwóch miejscach, nie rzuca się to jakoś na psiej szyi w oczy, reszta bez zarzutu. Niemniej jednak raczej już od nich nic nie zamówię. Ale chyba do nich napiszę, żeby po prostu zwrócili na to uwagę.
Link to comment
Share on other sites

Właśnie napisz, może coś ci zaproponują :) 

 

Ja jak robiłam zamówienie w PSDD to zamawiałam dwie obroże, jednokolorowe. Miała być malinowa i limonkowa, dostałam malinę i niebieską. Napisałam, że zaszła pomyłka, ale w sumie nic się nie stało, przeprosili i dali mi rabat na następne zakupy :)

Link to comment
Share on other sites

Napisz może coś zaproponują w zamian. Jeśli firma będzie się starała o klienta to coś wymyślą ;)

 

gops jak Ci pokazywałam na zdjęciu to byłaś zachwycona kolorowymi okuciami :P

Były położone luzem a nie na smyczy i obroży :p w każdym bądz razie w tym komplecie mi się nie podobają ;D może dlatego że jakoś mi nie pasuje kolorystycznie ten karabińczyk do wzoru . 

Link to comment
Share on other sites

Komplecik cudny :) Co Duffelkowi w szyjję?

Drożdżaki :( i alergia przy okazji...

Mi się bardzo podoba wzór, materiał fajny, przyjemny w dotyku. Kolorowych okuć sama jestem ciekawa, bedziemy testować i zobaczymy czy sa wytrzymałe ;) na razie polzacisk nam średnio działa, ale jestem w kontakcie z firmą i jak się nie wyrobi to będą nam przerabiać, takze kontakt bardzo na plus ;)
Link to comment
Share on other sites

Dostałam rabat 50 % na następne zakupy. Obroża wyszła tak, bo szyją na maszynie zastępczej. Szybka odpowiedź przynajmniej i przeprosili, wiec jest ok. Ale z tymi kolejnymi zakupami poczekam aż im maszyna wróci z naprawy :P

 

I wszystko jasne. Co nie zmienia faktu, że przez takie realizacje mogą stracić klienta. Nie powinni jeśli dbają o markę ;)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...