Jump to content
Dogomania

Handling


ZoSiA
 Share

Recommended Posts

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

anovi czy Twoj pupil to dodzio? jesli tak to ja jestem bardzo chetna do wystawienia jesli sie zdecydujesz oddac piecha w rece kogos innego na ring (jesli nie dodzio to rowniez :lol: ale dogusia juz wystawialam i bylo fajnie wiec wiem jak to jest ;) ), ale zalezy jeszcze na jakiej wystawie ;)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='=VioaoiV=']anovi czy Twoj pupil to dodzio? jesli tak to ja jestem bardzo chetna... [/quote]
cóż, jak by Ci to powiedzieć... jak to przeczytała moja córka stwierdziła, że chyba jednak byś nie chciała... :D
Ale zawsze można spróbować zrobić próbę przed lub po wystawie - w sumie to nawet jestem ciekawa jak by zareagowała suńka i jak by się zachowywała ;)
[quote name='VioaoiV']ale zalezy jeszcze na jakiej wystawie ;)[/quote]
a czy to ma jakieś znaczenie jaka wystawa ???

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='anovi'][quote name='=VioaoiV=']anovi czy Twoj pupil to dodzio? jesli tak to ja jestem bardzo chetna... [/quote]
cóż, jak by Ci to powiedzieć... jak to przeczytała moja córka stwierdziła, że chyba jednak byś nie chciała... :D[/quote]

Dlaczego? :lol: :lol: Mam sie bać..? :P

[quote]Ale zawsze można spróbować zrobić próbę przed lub po wystawie - w sumie to nawet jestem ciekawa jak by zareagowała suńka i jak by się zachowywała ;)[/quote]

:D

[quote name='VioaoiV']ale zalezy jeszcze na jakiej wystawie ;)[/quote]
a czy to ma jakieś znaczenie jaka wystawa ???[/quote]

No troszkę tak, bo nie na kazdej jestem :P ale jesli bede na tej samej co Ty ze swoją psica to jestem chętna do pomocy :wink:

Link to comment
Share on other sites

moze wy mi cos doradzicie bo ja od zmysłów odchodze a wystawa juz w niedziele... :roll:

Moja suczka - Milka zadebiutuje w Legnicy w kl.szczeniat. Niby klasa szczeniat, mozna miec jakies potyczki - ale po co?! :wink: Wszystko bylo super! Cwiczylymy codziennie! Prezentowala sie super!

A wczoraj... :o Szkoda slow... zachowywala sie tak jakby pierwszy raz miala na sobie ringowke... Szla jak na skazanie, kładła sie... wszytsko robila jakby za kare!!! Dalam jej chwile przerwy, po chwili wzielam ja znowu i bez zmian! Dalej cudowała...

Dzisiaj mozna powiedziec ze jest odrobine lepiej... Ale za wolno mi idzie i czasami sie wyszarpuje... o staniu nie mowie, bo wogle jej nie wychodzi... RATUJCIE!!! MAM MALO CZASU !!!

Musze jej przypomniec o co chodzi... oraz musze przyspieszyc jej żółwie tempo... :roll:

Link to comment
Share on other sites

może ma poprostu zły dzień :roll: zdarza się :roll:

moja mała też niby wszystko super, tylko na wystawie nie chce ogonka nosić :roll: , nic nie pomaga, ani zmiana tempa, ani zabawka ani nic :(
Wyadje mi się, że ona poprostu potzrebuje jeszcze troszke czasu :roll:

Link to comment
Share on other sites

Maga, a może mała sie źle czuje?? Coś ją boli??
Dziwne że tak zmieniła swoje zachowanie, ale może jej przejdzie.
Może spróbuj ją wystawiać na smakołyk, zabawke, żeby było to dla niej mniej nudne??
Mój pies jak chodziliśmy na szkolenie też miał takie kilka dni kiedy mu sie znudził - dałam mu 3 dni w których wogle nie ćwiczyliśmyu - dzieki temu później chodził jak zegarek :):)
Powodzenia i pisz jak tam sie z sunią udaje :):)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='VioaoiV']Dlaczego? Mam sie bać..?[/quote]
Bać...hmm... raczej nie, ale Oleńka to bardzo charakterna dziewuszka ;) Musiałabyś raz chociaż widzieć coo wyrabia na ringu ;) brzydulka...

A tak na marginesie - to może kiedyś uda się nam spotkać i zrobić małą próbę :) Tylko gdzie??? Ty to pewnie północne regiony PL, a ja zupełnie przeciwnie.. Chyba, że coś po środku ;)

Link to comment
Share on other sites

maga na pewno dacie sobie rade, tylko pamietaj zeby nie zanudzic Milki tym handlingiem..niech ona wie ze to nie jest taka nudna sprawa, tylko ze to fajna zabawa dla obojga. Porozbawiaj ja i mysle ze powinno byc Ok :wink: Przeciez pies nie musi na ring stac cały czas jak zamurowany dobrze zeby był wesoły i aktywny.

Link to comment
Share on other sites

Mnie sie wydaje ze to nie w rodzaju smyczy problem lezy... Mysle ze po prostu smycz jej sie kojarzy ze spacerem, relaksem, a ringowka z nudną, monotonną pracą.. spróbuj ją przekonać, że założenie ringówki zwiastuje coś przyjemnego.. ;)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='=VioaoiV=']spróbuj ją przekonać, że założenie ringówki zwiastuje coś przyjemnego.. ;)[/quote]

mam malo czasu :roll:

ja tez podejrzewam (mam szurkowa ringowke - a ona ma łysą szyje) ze ja ringowka po prostu obciera... musialbym ją czymś podszyć...

bo jak na spacerze pocwiczylam z nia na smyczy to szla super, glowa w gorze, piekny kłus... a na ringówce... :-?

Link to comment
Share on other sites

[quote]ja tez podejrzewam (mam szurkowa ringowke - a ona ma łysą szyje) ze ja ringowka po prostu obciera... musialbym ją czymś podszyć...[/quote]

możliwe...

ale chyba w szczeniakach jak wystawisz na smyczy, jesli bedzie cieniutka i w ogole.. to nie będą krzywo patrzec... chyba ;)

Link to comment
Share on other sites

smycz mi przyszla na mysl, poniewaz widzialam jak w Walbrzychu doroslego shi tzu wystawiali na smyczy :o i goldeny tez wystawiali... ale to sa juz wieksze psy :lol:

W Legnicy jestem sama w klasie, ale chce zeby sie dobrze zaprezentowala... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...