Jump to content
Dogomania

Dzień dobry, nazywam się...


Jesion

Recommended Posts

Witam serdecznie wszystkich labo i goldeno maniaków
w imieniu swoim i przepięknej 7 tyg. biszkoptowej labradorki Uncji.

[img]http://img.photobucket.com/albums/v234/Jesion/uncja-1-szy_dzie1.jpg[/img]
:lilangel:
Myślę że udało mi się wkleić zdjęcie.

Jest z nami od wczoraj a ja sam przegladamto forum dopiero od miesiąca, wiec myśle że wybaczycie nam małe potkniecia, jezeli takowe się pojawią. Narazie chyba będe tylko czytał i przeszukiwał forum ponieważ w psich tematach jestem zielony i :baby: (oprócz tego co dotychczas przeczytalem) no i oczywiscie zero praktyki.

Jak narazie oswajanie sie miedzy nami idzie całkiem dobrze
(oby nie zapeszyć).
Uncja czuje się już na tyle domownikiem, że kiedy pisze tego posta
:user: śpi mi przy nogach i od czasy do czasu zaszczyca mnie swoimi bakami :crazyeye:.

Więcej zdjęć postaram umieścić w galerii.

Jeszcze raz pozdrawiam.
Jesion i Uncja

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 441
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dziękuję.
Narazie poznajemy siebie nawzajem.
I idzie nam całkiem dobrze. Nauczyła się już pokazywać (bądź my się muczyliśmy) że chce załatwić swoje potrzeby. Ze względu na kwarantannę robi to na balkonie. Myślę że nie będzie z tym problemu potem kiedy już będziemy mogi wychodzić na spacery.
W chwili obecnej jesteśmy na etapie (prób) opanowania kąsawko-gryzawki wszystkiego i wszystkich do okoła.
Po przeczytaniu dużej ilości postów dot. dbania o stawy młodego psa mam prawdziwą zagwozdkę. Jak ją zmusic :D żeby nie szalała. Przecież to istny wulkan, oczywiście nie pozwalamy jej na wskakiwanie na meble i różne rzeczy ale podczas głupawki i zabaw chyba nie jest to możliwe.

Link to comment
Share on other sites

Cześć wszystkim :D mam na imię Michal i jestem wlaścicielem 11-asto tyg. biszkoptowej labradorki Afry.