Jump to content
Dogomania

ROZLICZONY - Czy to nożyk czy to bluzka wpadnie grosik dla staruszka - dla Argo i DT mestudio do 25 maja 21:00


Aldrumka

Recommended Posts

46 minut temu, Radek napisał:

Ale przy niedzieli mogłaby być chociaż trochę ładniejsza. 

Żarcik poprawia humor w pochmurny dzień. 

Radek, mam pytanie. Jak realizujesz "Potrafi napisać prosty program sterujący robotem lub innym obiektem na ekranie komputera" :-) To z PP z informatyki w szkole podstawowej. Ten wpis mnie mocno zaintrygował. 
Ktoś kto pisał PP dla tego przedmiotu był mocno niekompetentny. To tak jak aby zmienić koło w samochodzie to niby trzeba być mechanikiem, a żeby używać Worda/Excela to trzeba być informatykiem. Generalnie wszystko co ma jakikolwiek związek z komputerami to informatyka. Już dalej nie czytam, dobrze że nie mam dzieci chodzących do szkoły. 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, TZmestudio napisał:

Ktoś kto pisał PP dla tego przedmiotu był mocno niekompetentny.

Obecna PP to i tak niebo a ziemia w stosunku do poprzedniej. Trudno w to uwierzyć, ale tak jest. Wróciła algorytmika w większym wymiarze i nareszcie jest programowanie. Sterowanie obiektem na ekranie w młodszych klasach przez Scratch. Ze starszymi robię w Mindstorm. Sterowanie obiektem na upartego można też w Pythonie. Dużo też zależy od tego, czy nauczycielowi się chce. 

Link to comment
Share on other sites

38 minut temu, Radek napisał:

Obecna PP to i tak niebo a ziemia w stosunku do poprzedniej. Trudno w to uwierzyć, ale tak jest. Wróciła algorytmika w większym wymiarze i nareszcie jest programowanie. Sterowanie obiektem na ekranie w młodszych klasach przez Scratch. Ze starszymi robię w Mindstorm. Sterowanie obiektem na upartego można też w Pythonie. Dużo też zależy od tego, czy nauczycielowi się chce. 

Jeszcze zawsze można wrócić do LEGO i jego żółwika :)

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Radek napisał:

Obecna PP to i tak niebo a ziemia w stosunku do poprzedniej. Trudno w to uwierzyć, ale tak jest. Wróciła algorytmika w większym wymiarze i nareszcie jest programowanie. Sterowanie obiektem na ekranie w młodszych klasach przez Scratch. Ze starszymi robię w Mindstorm. Sterowanie obiektem na upartego można też w Pythonie. Dużo też zależy od tego, czy nauczycielowi się chce. 

a najczęściej pzeciętnemu nauczycielowi się chce czy nie ?

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Aldrumka napisał:

a najczęściej pzeciętnemu nauczycielowi się chce czy nie ?

Radek jest przecież nadprzeciętny i oczywiście że mu się chce. A w szkołach raczej informatycy nie uczą, więc sądzę, że mentalnie im się nie chce. Ale to było pytanie do Radka a mi się tu wyrwało :-)

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, TZmestudio napisał:

Radek jest przecież nadprzeciętny i oczywiście że mu się chce. A w szkołach raczej informatycy nie uczą, więc sądzę, że mentalnie im się nie chce. Ale to było pytanie do Radka a mi się tu wyrwało :-)

Pytałam Radka o obserwacje grona nauczycielskiego, choć w zasadzie może powinnam zapytać uczniów

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...