Jump to content
Dogomania

ZAKOŃCZONY. ROZLICZONY Znowunowy bazarek dla bardzo potrzebujących psiaków. <PIMPETA po operacji> 24.01. - 9.02.2020 r. godz. 21:00


Recommended Posts

1 godzinę temu, themagda napisał:

Imię Pimpety nie ma nic cudownego pochodzi od imienia męskiego psa Pimpka który był wypisz wymaluj jak Pimpeta brązowy ,do tego bardzo szczekliwym chihuahua który był koszmarem mojego dzieciństwa , bałam się wyjść na klatke schodową bo ten Pimpek wylatywał i strasznie ujadał raz sie zesikałam w gacie ze strachu jak do mnie podleciał a juz miałam z 5-6 lat jeszcze do szkoły nie chodziłam ale za duza zeby sikać po nogach, dlatego dałam jej to imię zeby odczarować złe rzeczy zwiazane z tym imieniem bo Pimpeta jest inna uczuciowa i kochana to juz mnie to imię nie bedzie strachów z dzieciństwa przypominać dzieki niej

:DDD

Link to post
Share on other sites
  • Replies 861
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

może tylko podrzucę  Pimpeta smutna nie ma uśmiechu , chora jest i przytula sie stale do Gusi 

Nie ma co gadać. Bazary trzeba robić. Jak ktoś ma moce przerobowe to ja mogę wysłać fanty.

Witajcie , trzeba podrzucić co nieco bo puchy się zrobiły to podrzucam postem !!! Dałam Pimpecie Gusię zeby miała swoją ukochana przyjaciółkę i oczywiście sie liżą i leża przytulone, Stwierdzam nastęo

Posted Images

13 godzin temu, themagda napisał:

tylko 200 plus wizyty kontrolne ma być nowy baarek wiec mam dużo fantów nie ma problemu dam rade oddać po tym nowym bazarku .

Czy już robisz zdjęcia fantów?  Zrobić bazarek to nie tak szybko. 

Link to post
Share on other sites

No wiem że nie szybko fanty będę fotografować już teraz ale po operacji Pimpety bo to już pojutrze i wysle ci na maila , na razie skupiam się na niej w czwartek muszę wyjsć do lekarza bo miałam bardzo złe wyniki na nerki i muszę powtórzyc i przyjsc do lekarza bo jakieś tam leki i nie mam z kim jej zostawić będę błagać siostre ale ona niezbyt chętna do przyjechania tu do Warszawy nawet na pół dnia, może ją ubłagam . jeśli chodzi o pieniądze to on mi powiedział ze mogę płacic później dobry to wet wiec pomału damm rade.

Link to post
Share on other sites

No nie ubłagałam niestety , powiedziała ze to pół dnia wyrwane i ze bedzie zmęczona , ale będę miała kojec co piesek jest zamknięty na podłodze kojec jest miękki i nie ma mozliwości ze ktoś do niej wejdzie ani ze ona wyjdzie, to dobrze zabezpiecza a ja ze 3 godziny u lekarza spedzę nigdy nie było krócej, martwie sie tą kochaną sunią że dwie operacjei dwa cierpienia . No jak widać jestem zupełnie sama ze wszystkimi probleami, marna ta moja rodzina .

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Radek napisał:

Trochę czasu nie zaglądałem, bo paczka dotarła wczoraj do kiosku, a ja dojechałem dopiero wieczorem. Przesyłam ciepłe myśli dla Pimpety.

Czyli mogę odhaczyć, że fanciki dotarły?

Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, Radek napisał:

Tak, ale i tak napiszę jak rozpakuję. Zdam relację, czy Lepsza Połowa zadowolona:)

Ok  :)  Wysłałam także tego szklanego słonika bez jednaj nogi, bo jak się go postawi i nie rusza, to stoi  :)   

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, dog193 napisał:

Troche nie rozumiem rozliczenia. Fanty do mnie jeszcze nie zostały wysłane? Dlaczego cena 7.76, skoro chciałam Paczkę w Ruchu? Skąd taka kwota? Ech..

Fanty wysłałam 14.02. za pośrednictwem AlleKurier, dlatego opłata 7,76 zł. W sumie AlleKurier korzysta z sieci kiosków RUCH-u i jakoś się rozlicza z RUCH-em. Dlaczego taka kwota? Nie wiem  :)   Zastanawiałabym się i echowała... gdyby była większa, ale jest mniejsza więc chyba nie masz pretensji.

Rozliczenie jest zgodne z zapisem w pierwszym poście. Nie będę tu powtarzać,  wystarczy tam zaglądnąć.  Wydaje mi się, że dość czytelnie przedstawia to pierwsza tabela w trzecim poście. Kolejne tabele w tym poście pokazują fanty, które zostały wylicytowane i kwoty za te fanty, które przypadają dla poszczególnych psiaków.

Czy teraz jest to zrozumiałe?

Link to post
Share on other sites

Ani w tabelce w trzecim poście nie ma informacji o wysłaniu do mnie przesyłki (jako jedna z nielicznych nie mam "wysłane" przy mnie), ani nie było takiej tu w wątku. Inne nicki są wymienione, mój nie. Stąd pytanie, bo owszem, jest czytelne - że niewysłane.

Co do kosztu ok. Nie wiedziałam że Paczka w Ruchu ma taką stawkę.

Link to post
Share on other sites
Dnia 14.02.2020 o 20:08, elik napisał:

Dzisiaj (14.02.) wyruszyły w drogę kolejne fanty dla:

  • ·            mdk8 + Nesiowata + Mazowszanka13 + Jo37 + iwna5702   -  opłata 9,99 zł
  • ·            AlfaLS + maga56  -  opłata 9,99 zł        

  •     Anna G-R   -  opłata  15,60 zł
  •     zachary   -  opłata  15,60 zł
  •     Patrycja96   -  opłata  15,00 zł
  •     Smyku   -  opłata  15,00 zł


Gdy dotrą do celu, proszę o wiadomość na wątku.

Dziękuję

To jest post z 14.02. Jak widac mojego nicku tu nie ma. Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Dziewczyny kochane zaczynam wierzzyć ze napada mnie jakiś demon i niszczy moje pieski, jakis horror raczej nigdy o czymś takim nie słyszałam zeby ktos robił 5 operacji w pół roku a kroi mi się 6-ta i to nie planowany polip Lali > Lala ma guza na listwie mlecznej juz trzeci raz jej się odnowiło miała na to juz 2 operacje , nie do uwierzenia będę miała 6-tą operację . Możecie myśleć ze ja oszukuję , tak jak z tym srebrem bo się takie rzeczy jak u mnie nie zdarzają a jednak to prawda guz jest duzy bo ja jej sprawdzałam na brzuszku a on jest na wyższym cycusiu  to znaczy na miejscu co powinien byc cycek ,tak na wysokości pachy , Jestem załamana i czuje że jakaś zła demoniczna siła mi to robi bo to nie jest normalne cos takiego demon mnie napadł i moje piski ryczę jak bóbr bo teraz to całkowita załamka  . Idę z tym zaraz do weta, muszę wiedzieć na czym stoję bo przecież ona juz nie ma cucków bo powycinane a guz jest to też nienormalne20200217-132444.jpg

Link to post
Share on other sites

Aska 7 , chyba to demoniczne działanie coś niszczy mi pieski, Nawet z Pimpetką już nienormalne ze jeszcze jej się rozszedł ten szew i na to ta Lala , teraz przerazam się która następna . Moze musze wszystkie oddać czy co a tak bardzo je kocham. Jeśli Uxmal przyjdzie to sprawdzi ten guz czy ja nie mam zwidów bo weta nie ma dzwoniłam jest inna niznana lekrka pójdę jutro z Pimpetą to wezmę Lalę ze sobą. Cały czas rycze bo się załamałam. Nie za bardzo w demony wierzyłam ale jednak są to widać

Link to post
Share on other sites
58 minut temu, themagda napisał:

Aska 7 , chyba to demoniczne działanie coś niszczy mi pieski, Nawet z Pimpetką już nienormalne ze jeszcze jej się rozszedł ten szew i na to ta Lala , teraz przerazam się która następna . Moze musze wszystkie oddać czy co a tak bardzo je kocham. Jeśli Uxmal przyjdzie to sprawdzi ten guz czy ja nie mam zwidów bo weta nie ma dzwoniłam jest inna niznana lekrka pójdę jutro z Pimpetą to wezmę Lalę ze sobą. Cały czas rycze bo się załamałam. Nie za bardzo w demony wierzyłam ale jednak są to widać

Przyjdę,  .. Kiedy Ci pasuje?. Wolałabym pod koniec tygodnia,  bo się przeziębiłam :(

Lale lepiej niech zobaczy wet,  ja się na dziewczynach nie znam. 

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, dog193 napisał:

To jest post z 14.02. Jak widac mojego nicku tu nie ma. Pozdrawiam.

Nie wiem po co ten zadziorny ton. Nie ma nicku i nie musisz przytaczać mojego postu, bo ja nie zamierzam dopisać i kłamać, że byłaś zapisana. To nie w moim stylu. Fanty wysłane, a chyba to najważniejsze. Wystarczyło zwyczajnie zapytać. Zapisałam, że opłata wyniosła 7,76 zł, a umknęłaś mi przy wpisaniu do kogo poszły paczki.

przepraszam2.jpg

EDIT

Musze się wycofać z tego co napisałam. Twoja paczka dopiero dzisiaj zostanie nadana.
14.02. wypisałam list przewozowy i zapłaciłam, stąd napisałam, że wysyłka kosztuje 7,76, ale ten kiosk z którego miałam wysłać w soboty jest czynny tylko do godz. 13-tej i zwyczajnie nie zdążyłam. Gdy dzisiaj naskoczyłaś na mnie, popatrzyłam na I stronę i jak zobaczyłam kwotę nadania, sprawdziłam i byłaś w paczkach wysłanych. Z emocji zapomniałam, że 3 ostatnie pozycje, to zapłacone, ale nie wysłane. Wyślę je dzisiaj, bo są zapakowane i zapłacone, tylko zanieść do kiosku. Za godzinę będą wysłane.

Link to post
Share on other sites

Dzisiaj (17.02.) wyruszyły w drogę kolejne fanty dla:

  •                Babcia Ania    -  opłata  36,00 zł
  •     Aska7              -  opłata  13,00 zł
  •     Bogusik         -  opłata  13,00 zł


Gdy dotrą do celu, proszę o wiadomość na wątku.

Dziękuję

Link to post
Share on other sites

prosba-czy jutro moze do mnie wyjsc paczka? bo jesli nie to prosze o nie wysylanie ,dopiero po moim powrocie za mc sie skontaktuje , a teraz wplace za fanty zeby bazarek sie zgadzal kwotowo.  do piatku moge tylko paczke odebrac potem wyjezdzam...nie naciskam,jak sie nie uda trudno...

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, beataczl napisał:

prosba-czy jutro moze do mnie wyjsc paczka? bo jesli nie to prosze o nie wysylanie ,dopiero po moim powrocie za mc sie skontaktuje , a teraz wplace za fanty zeby bazarek sie zgadzal kwotowo.  do piatku moge tylko paczke odebrac potem wyjezdzam...nie naciskam,jak sie nie uda trudno...

Da się :) Jest już spakowana i gdyby nie to, że miałam wielgachną, ciężką bardzo paczkę dla Babcia Ania i mogłam zabrać jeszcze tylko dwie małe paczuszki, to już byłaby w drodze.  Twoja paczka też jest spora i nie dałam rady zabrać wszystkich jednocześnie.

Koszt fantów to 58,00 zł + 18,00 zł przesłanie = 76 zł razem.

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, elik napisał:

Da się :) Jest już spakowana i gdyby nie to, że miałam wielgachną, ciężką bardzo paczkę dla Babcia Ania i mogłam zabrać jeszcze tylko dwie małe paczuszki, to już byłaby w drodze.  Twoja paczka też jest spora i nie dałam rady zabrać wszystkich jednocześnie.

Koszt fantów to 58,00 zł + 18,00 zł przesłanie = 76 zł razem.

 

dziekuje:) robie przelew ,tylko nie wiem czy wplata dojdzie do jutra do Ciebie- ja mam bank PKO BP i jest po 17tej...tak czy siak- przelewam w tej chwili...

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, beataczl napisał:

dziekuje:) robie przelew ,tylko nie wiem czy wplata dojdzie do jutra do Ciebie- ja mam bank PKO BP i jest po 17tej...tak czy siak- przelewam w tej chwili...

Ok dzięki  :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Announcements


×
×
  • Create New...