Jump to content
Dogomania
Sign in to follow this  
Hanka112

SEGAN

Recommended Posts

Witam wszystkich , 

czy ktoś z Was stosował Segan u swojego psa?

Jestem ciekawa, jaką dawką zaordynował wet? Generalnie widzę w necie pozytywne opinie o tych prochach , ale nigdzie nie doczytałam o dawkowaniu. 

Pytam, bo nasz wet zalecił 1mg/1 kg masy ciała, co w naszym przypadku oznaczało 8 tabletek. Zgodnie z ulotką dawka to 1 tabletka, no ale argument weta był taki, że 1 tabletka to dla ludzi na Parkinsona , a na psią demencję właśnie 1mg/1 kg psa. Efekt był taki, ze pies dostał narkotycznego szału, szczekała bez przerwy i nie spała. Odstawiłam segan. 

Zastanawiam się jednak, czy może podawać , ale nie w tak szalonej dawce? Macie doświadczenie w temacie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Hanka112 napisał:

Witam wszystkich , 

czy ktoś z Was stosował Segan u swojego psa?

Jestem ciekawa, jaką dawką zaordynował wet? Generalnie widzę w necie pozytywne opinie o tych prochach , ale nigdzie nie doczytałam o dawkowaniu. 

Pytam, bo nasz wet zalecił 1mg/1 kg masy ciała, co w naszym przypadku oznaczało 8 tabletek. Zgodnie z ulotką dawka to 1 tabletka, no ale argument weta był taki, że 1 tabletka to dla ludzi na Parkinsona , a na psią demencję właśnie 1mg/1 kg psa. Efekt był taki, ze pies dostał narkotycznego szału, szczekała bez przerwy i nie spała. Odstawiłam segan. 

Zastanawiam się jednak, czy może podawać , ale nie w tak szalonej dawce? Macie doświadczenie w temacie?

Nie wiem jaki jest weterynaryjny odpowiednik Seganu,ale u ludzi nierzadko występują skutki uboczne - lęk, niepokójbezsenność, halucynacje, zaburzenia oddawania moczu, zaburzenia żołądkowo-jelitowe, spadki ciśnienia tętniczego krwi.

Dlaczego wet podał "ludzki" lek?Przecież ma szeroki wybór zwierzackich uspokajaczy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, bou napisał:

Nie wiem jaki jest weterynaryjny odpowiednik Seganu,ale u ludzi nierzadko występują skutki uboczne - lęk, niepokójbezsenność, halucynacje, zaburzenia oddawania moczu, zaburzenia żołądkowo-jelitowe, spadki ciśnienia tętniczego krwi.

Dlaczego wet podał "ludzki" lek?Przecież ma szeroki wybór zwierzackich uspokajaczy...

A tego nie wiem. Chociaż , jak wczytałam się w necie o tym leku, to jest napisane, że wykorzystywany jest też w weterynarii. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

Announcements

×
×
  • Create New...