Jump to content
Dogomania
AniaGucio

ROZLICZAMY - na Sznaucery w Potrzebie

Recommended Posts

Aniu prosijmy o zupelnie zwykla wysyleczke

 nuierejstrowana

 najtansza i nie kupuj koperty

 jeno zapakuj w jakies pudeleczko po spozywczym , czy nawet jakis woreczek

 owin tasma i bedzie wszystko ok

 pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 13.07.2019 o 09:14, Nadziejka napisał:

Aniu prosijmy o zupelnie zwykla wysyleczke

 nuierejstrowana

 najtansza i nie kupuj koperty

 jeno zapakuj w jakies pudeleczko po spozywczym , czy nawet jakis woreczek

 owin tasma i bedzie wszystko ok

 pozdrawiam

Ewuniu, sprawdzę ile to wyniesie, ale to będzie dość gruby 'list', z bluzką i swetrem - trochę bym się bała wysyłać nierejestrowanym.

3 godziny temu, iwna5702 napisał:

Jeśli można poproszę o opcję odbioru własnego :) 

Nie ma problemu, jestem w Wwie przez nast. 2 tyg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko dojdzie

 prosze o wysylke nierejestrowanym

 zupelnie zwyklym

  ogromne pozdrowienia dla Mamci Aniu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kwietnia poszly w gore wszystkie oplaty pocztowe

 koszmar

 poprosze o wysylke listem zwyklym nierejstrowanym

 adres poslalam

zapakujj Aniu w jakies spozywcze

, czy nawet reklamowke nieporzebna

owin tasma i juz gotowe

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 11.07.2019 o 15:48, 2010 napisał:

Mam pytanko...Jaką dlugość ma bluzka nr 3 ? A co to znaczy

 długość – 65/47cm.

No nie wiem czemu tak mi się wyświetla. Paczka dotarła wszystko pasuje. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 20.07.2019 o 17:19, AnkaG napisał:

No nie wiem czemu tak mi się wyświetla. Paczka dotarła wszystko pasuje. :) 

Dziękuję za info :)

 

Paczki wysłane do:

2010

bukowa

AnkaG

dzodzo

yossariana

Otrzymałam wpłaty od kojamdk8.

Czekam na info/wpłaty od:  canis1983 i Nadziejka.

Na odbiór fantów czekam na: UlaFeta iwna5702.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Announcements

×