Jump to content
Dogomania
elik

Dwie sunie zabrane z pseudo-hodowli, zbierają na operacje. Jedna na usunięcie guza z brzuszka. a druga na usunięcie polipa z gardła, który zagraża jej życiu.

Recommended Posts

13 godzin temu, themagda napisał:

Trzeba to skończyć ale jednak proszę o sprawdzenie .

 

4 godziny temu, Isiak napisał:

No i sprawa się wyjaśniła, i tyle w temacie. Poniekąd rozumiem każdą ze stron.

A tak od siebie to napiszę, że mam kilka srebrnych rzeczy, i nie noszę ich właśnie przez te naloty. Jedne czernieją, inne dostały żółtych brzydkich plam. Po mozolnym czyszczeniu dość szybko plamy wracają. Kolor podobno zależy to od rodzaju metalu użytego jako dodatku podczas topienia srebra, bo nigdy nie jest to czyste srebro 100 %, podobnie, jak złoto. Dlatego też nie kupuję już srebra, bo mnie te plamy wkurzają.

Isiak ja znowu sroka jestem,srebra mam multum,a pierścionków tyle,że u rąk i u nóg by mi nie starczyło palców,gdybym chciała wszystko założyć na siebie.Mam też trzy córki,które zaraz zaczną mi moje skarby podkradać,więc nigdy nie za dużo,a jak jeszcze piękny pierścionek ,to jako sroka nie mogę przejść obojętnie,nie na mnie to zawsze na którąś z córek dobry będzie,mam też dwie siostry,kuzynki i jeszcze wiele osób,które można obdarować takimi unikatami.Ale zboczyłam z tematu,z tych wszystkich sreberek wszystko mam z próbą,albo sama sobie przetapiałam u jubilera,więc jestem pewna co i jak i wszystko jak już to czerniało.Tu nie byłam pewna,nie chciałam robić problemu ani oskarżać bez dowodów,dlatego dopytałam na pw elik(organizatorkę bazarku),ona natomiast spytała darczyncę fantów czyli themagda,gdyby themagda podeszła do tego na spokojnie i napisała ,że tak,to na pewno srebro,jak nie wieżysz,to sprawdź u jubilera,to zapewne nawet bym tam nie dojechała,tylko uwieżyła na słowo i spoko,no ale jak zrobiła awanturę,to dziś podjechałam,pan jubiler wszystko mi dokładnie wytłumaczył jak to z tym jest.Srebro kupywane w sklepie jest albo oksydowane,to srebro z czasem czarnieje,albo jest chemicznie czyszczone i zawsze utrzymuje swój blask.Za to rzeczy wykonane ręcznie,jak rzeczy themagda,nie są ani oksydowane ani czyszczone chemicznie,dlatego z czasem powstaje na nich taki żółty nalot.A więc wszystko wyjaśnione.Teraz wystarczy,że themagda w opisach swoich rzeczy doda taką informację i nikt już nie będzie miał wątpliwości co do sreberek,które sprzedaje.

Na koniec dodam,że nie mam sobie nic do zarzucenia.Nie raz na bazarku dostaję zapytania o ciuszki np:jaki rozmiar,czy się rozciąga,czy nie ma dziurek,chyba nie fajnie by było,jak bym za każdym razem odpowiadała np:no nie kuffa chyba pisze,że brak metek,nosz kuffa a co ty myślisz,że z dziurami bym sprzedawała i wielką awanturę przenosiła na forum.

Mam nadzieję,że themagda ochłonęła trochę i stwierdziła,że faktycznie może zbyt emocjonalnie podeszła do zwykłego zapytania.Pozdrawiam .

 

ps. do themagda-pan jubiler bardzo długo przyglądał się pierścionkowi i podziwiał zawijasy,mówił,że to bardzo piękny i pracochłonny nabytek

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, tatankas napisał:

ps. do themagda-pan jubiler bardzo długo przyglądał się pierścionkowi i podziwiał zawijasy,mówił,że to bardzo piękny i pracochłonny nabytek

Ja też tak zachwalałam wyroby themagda, że takie piękne i unikatowe. Dlatego spanikowałam po Twoim PW, bo pomyślałam, że faktycznie żółtego srebra nigdy nie widziałam. Czarne, po czasie, to i owszem, ale żółtego nigdy. Nie chciałam być podejrzewana o jakieś niecne cele więc w te pędy do themagda i pytam czy to aby na pewno srebro i jeśli nie, to lepiej od razu powiedzieć wszystkim, że to posrebrzane, a nie srebro. 

Uważam, że tatankas postąpiła bardzo prawidłowo. Wątpliwości należy wyjaśniać, a nie pluć na kogoś poza oczy. Wolę, żeby ktoś powiedział mi bezpośrednio, co ma do mnie, bo wtedy mogę wyjaśnić co i dlaczego, niż żeby w oczy pięknie, składnie, a w sercu miał złość.

Magda miała prawo poczuć się urażona, mi też pewnie byłoby nieprzyjemnie, ale niepotrzebnie przeniosła swoje emocje na wątek. Wystarczyłyby Jej wyjaśnienia na PW.   tatankas prawdopodobnie nawet nie poszłaby do jubilera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

człe tp zamoeszanie to pprzez to ze napisałaś ze "mam sie przyznać" ze wszystkie wyroby sa z badziewia tak jak już by było pewne ze to nie srebro. Dodam że wielokrotnie i ja i Elik pytałyśmy któ chce oksydować srebro na ciemno. Oksydowane srebro po wyczyszczeniu jest też jasne tylkow zagłębieniach ciemne ale nikt sie nie zgłosił to i wyszedł zółty nalot. Teraz bym sie bała juz wstawiac srebro na bazarki. dla bambisi już udziergałam na maszynie dziewiarskiej i ręcznie kilka rzeczy ale ona jest wybredna jak czegos nie lubi nosić to staje i ani łapą nie ruszy jak ja ciągnę na smyczy to jedzie a nie idzie dopiero jak jej włoże to co jej pasuje to idzie a lubi polary i takie coś jak kamizelki z ortalionu ciepłe sweterki są z reguły niemile widziane . z reszta ona bardzo marznie we wszystkim. Jeśli ktoś miałby malutkie ubranko na chihuahia który waży 1,450 kg takie pikowane i może z łapami chociaż przednimi to proszę wstawic na bazarek i dac mi znać to jej kupię. poza tym pieski mi bardzo utyły po sterylizacji i "wyrosły z ubranek . Ubranek ciepłych nigdy nie za duzo bo i moja siostra ma też pieski i szuka tak ze bardzo chetnie kupię dla niej też. Na razie mam pieniądze na połowę endoskopii Lali wiec za bardzo sie nie nakupuję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeszcze jedna sprawa moze ktoś z was wie co zrobić ta sunia którą wzięłam ostatnio to zjada swoje kupy cudze też z chęcią ogląda , nigdy nie miałam psa coby jadł kupy teraz to już rzadziej robi np jak nie upilnuję. Już mi wet poradził zebym jej kupiła niezbyt ocyszczone flaki a ona i falczki zjada i potem kupkę też. Bardzo ją kocham ludzie mi radzili oddać ale niestety za bardzo ją kocham i ona też widzę ze do mnie bardzo przylgnęła z pieskami też razem bez problemu więc oddawani nie wchodzi w grę w żadnym wypadku ale co ja mam robić z czyms takim , moze ktoś miał jakieś doświadczenie z takim pieskiem. poradźcie coś.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, themagda napisał:

człe tp zamoeszanie to pprzez to ze napisałaś ze "mam sie przyznać" ze wszystkie wyroby sa z badziewia tak jak już by było pewne ze to nie srebro. Dodam że wielokrotnie i ja i Elik pytałyśmy któ chce oksydować srebro na ciemno. Oksydowane srebro po wyczyszczeniu jest też jasne tylkow zagłębieniach ciemne ale nikt sie nie zgłosił to i wyszedł zółty nalot. Teraz bym sie bała juz wstawiac srebro na bazarki.

Nie Madziu, całe zamieszanie wzięło się stąd, że przeniosłaś nasze rozmowy na forum, zamiast kontynuować na PW.  I nie napisałam, że wyroby są z badziewia, tylko, że nie ze srebra. To Ty użyłaś tego słowa, ale myślę, że czas najwyższy przenieść nasze rozmowy z powrotem na PW. Z resztą myślę, że nie ma co już dalej wałkować. Wyjaśniło się, że są to na 100% wyroby ze srebra i nie masz co bać się wystawiać srebro na bazarki, tylko trzeba na każdym bazarku napisać to, co dopiero teraz mówisz, że tak zachowuje się srebro nie oksydowane, że mogą pojawiać się żółte plamy. Ja od początku pisałam Ci, że nie jestem znawcą srebra i nie wiem, ze tak może być. Podejrzewam, że taką wiedzę ma sporo osób, dlatego wystawiając wyroby ze srebra koniecznie trzeba o tym powiedzieć i że oksydowanie zapobiegnie temu procesowi. Ty kilka razy proponowałaś poczernienie i sądzę, że nikt tego nie skojarzył z oksydowaniem. Ty masz tą wiedzę i pewnie wydawało Ci się, że każdy to wie. No jednak nie każdy. Większość ma wiedzę, że srebro ciemnieje, ale, że żółknie to chyba tylko nieliczni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, themagda napisał:

jeszcze jedna sprawa moze ktoś z was wie co zrobić ta sunia którą wzięłam ostatnio to zjada swoje kupy cudze też z chęcią ogląda , nigdy nie miałam psa coby jadł kupy teraz to już rzadziej robi np jak nie upilnuję. Już mi wet poradził zebym jej kupiła niezbyt ocyszczone flaki a ona i falczki zjada i potem kupkę też. Bardzo ją kocham ludzie mi radzili oddać ale niestety za bardzo ją kocham i ona też widzę ze do mnie bardzo przylgnęła z pieskami też razem bez problemu więc oddawani nie wchodzi w grę w żadnym wypadku ale co ja mam robić z czyms takim , moze ktoś miał jakieś doświadczenie z takim pieskiem. poradźcie coś.

Spróbuj dawać Rumentabs. To jest tanie, pastylki takie, tylko dopytaj weta jaką ilość można.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapiszę sobie nazwę bo am sklerozę i kupię czy to bez recepty? 

Elik masz rację ze ja nie pomyślałam ze ludzie nie wiedzą ze srebra nie da sie inaczej poczernic tylko oksydą i pisałam że poczernić bo mi sie zdawało ze każdy wie ze to oksyda , ale jest też oksyda tęczowa co srebro mieni się wszystkimi kolorami tęczy wiec pisałam o czernieniu , mam tęczową ale ludzie jej nie lubią wola ciemna. No to moze coś zrobię i wstawię , jest czarny wisiorek zaoksydowany na ciemno to go Elik wrzuc na bazarek jak go zrobisz na pewno nie zżółknie i może ktoś kupi bo na pewno srebro , ja nie mam drutów powlekanych srebrem wiec sie nie da pomylić w ogóle takich nie kupuję..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie całej afery - ja uważam, że takie sprawy należy wyjaśniać oficjalnie, nie na PW. Po pierwsze w oficjalnych postach każdy jednak waży słowa, po drugie nie ma wątpliwości co kto komu napisał, a po trzecie dzięki aferze tatankas poszła do jubilera i wyjaśniła ostatecznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, rozi napisał:

Odnośnie całej afery - ja uważam, że takie sprawy należy wyjaśniać oficjalnie, nie na PW. Po pierwsze w oficjalnych postach każdy jednak waży słowa, po drugie nie ma wątpliwości co kto komu napisał, a po trzecie dzięki aferze tatankas poszła do jubilera i wyjaśniła ostatecznie.

Jestem odmiennego zdania, ale każdy ma prawo mieć swoje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, rozi napisał:

Odnośnie całej afery - ja uważam, że takie sprawy należy wyjaśniać oficjalnie, nie na PW. Po pierwsze w oficjalnych postach każdy jednak waży słowa, po drugie nie ma wątpliwości co kto komu napisał, a po trzecie dzięki aferze tatankas poszła do jubilera i wyjaśniła ostatecznie.

Kochana teraz są takie technologie,jak skreeny ,bez problemu mogę wstawić naszą rozmowę z elik i wszyscy by zobaczyli,że napisane jest tam to,co zacytowałam.Ja jestem odmiennego zdania,jeżeli themagda wyjaśniłaby mi na pw,że srebro nieoksydowane żółknie,a nie czarnieje jak oksydowane,to by nie było całego zamieszania,nie wiedzialam o tym.Faktycznie pisała,że może oksydować te srebro,ale pierścionek podobał mi się taki,jaki był i nie chciałam go przyciemniać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cudownie ze ktoś pomyślał o gównojadkach takich jak mój i wyprodukował taki suplement. No na pewno skorzystam , może rzeczywiście ma braki we florze bakteryjnej miała ciągłe sraczki jak wszystkie te pieski z tej chodowli , każdą wzięłam ze sraczka galretowatą i krwawymi zyłkami w kupie  i leczyłam a wet dawał antybiotyki , wprawdzie też dawał probiotyk ale moze za moło albo za mała ilośc szczepów , pieski juz nie maja rozwolnienienia ale ta jedna ja widać ma problem Dzieki Rozi wstąpiła we mnie nadzieja , z reszta dam wszystkim na wszelki wypadek , pod koniec miesiaca kupię bo nie moge ruszac tych pieniędzy na Lalę. Jaką wy jesteście skarbnicą wiedzy, nawet wet mi nie poradził tego a powinien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gównojadki nie są gównojadkami dlatego, żeby zrobić na złość, ani dlatego, że są głupie. Różne mogą być przyczyny kaprofagii, ale na ogół niedobory. Ja zawsze biorę pod uwagę to, że pies czegoś za cholerę nie chce, albo czegoś dziwnego łaknie, sam organizm ma swój rozum. No.. pomijając kotlety i wędliny  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, tatankas napisał:

Kochana teraz są takie technologie,jak skreeny

Temat zakończony, super że poszłaś sprawdzić u jubilera i wyjaśniłaś do zera,  ale jeszcze Ci odpowiem.

Oprócz technologii typu screen jest też możliwość edytowania swoich postów, w PW też. Jest możliwość edytowania cytatu. Oczywiście nie posądzam Ciebie o matactwa!!! Ale gdyby ktoś chciał mataczyć, to ma szeroki wachlarz możliwości   :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, rozi napisał:

Temat zakończony, super że poszłaś sprawdzić u jubilera i wyjaśniłaś do zera,  ale jeszcze Ci odpowiem.

Oprócz technologii typu screen jest też możliwość edytowania swoich postów, w PW też. Jest możliwość edytowania cytatu. Oczywiście nie posądzam Ciebie o matactwa!!! Ale gdyby ktoś chciał mataczyć, to ma szeroki wachlarz możliwości   :)

I jest zapis pod postem,który zaświadcza,że post został edytowany,jeżeli nie ma zapisu,czyli edytowany nie był ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, tatankas napisał:

I jest zapis pod postem,który zaświadcza,że post został edytowany,jeżeli nie ma zapisu,czyli edytowany nie był ;)

Tatankas, nie ma żadnego zapisu, chyba że go wstawisz. Przecież edytujesz posty bazarkowe, spójrz sobie na te edytowane. Od kilku lat już nie ma śladu po edycji.

Edytuję  :D

Od półtora roku. Pisałam nawet na ten temat w dziale administracyjnym:

https://www.dogomania.com/forum/topic/347149-edytowanie-postów-bez-śladu/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elik co z bazarkami w związku z tym ze wyszło że nie oszukuję , ja prosiłam koleżanki zeby mi wysłały ciuchy nie chciane , nipotrzebne ale ładne na fanty i pytają czy wysłać , czy bedziesz robiła i czy sie na mnie obraziłaś i mnie nie chcesz na bazarkach bo nie wiem co z fantami a pieskom przyda sie pieniądz bo wiecie jacy weterynarze są drodzy może nie pogardzisz fantami a może kto inny chce. No nie wiem jak to ma teraz być. Nie wiem czy wstawiać srebro bo ludzie mogą juz ode mnie nic ne chcieć . No nie wiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, themagda napisał:

Elik co z bazarkami w związku z tym ze wyszło że nie oszukuję , ja prosiłam koleżanki zeby mi wysłały ciuchy nie chciane , nipotrzebne ale ładne na fanty i pytają czy wysłać , czy bedziesz robiła i czy sie na mnie obraziłaś i mnie nie chcesz na bazarkach bo nie wiem co z fantami a pieskom przyda sie pieniądz bo wiecie jacy weterynarze są drodzy może nie pogardzisz fantami a może kto inny chce. No nie wiem jak to ma teraz być. Nie wiem czy wstawiać srebro bo ludzie mogą juz ode mnie nic ne chcieć . No nie wiem.

themagda oczywiście, że dalej współpracujemy na rzecz piesków, ale może przejdźmy na PW czy e-mail jak dotychczas.

Madzui, nie obraziłam się, rozumiem emocje czasem biorą górę, u mnie też. Wszystko jest, jak było :)  Psy najważniejsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, themagda napisał:

Dziei Że sią ne obraziłaś , naapisz kiedy wysłac zdjecia fantów , i zadzwonie do koleżanki zeby wysłała te ciuchy ale one bedą chyba po swietach.

Madziu, zadzwonię do Ciebie, ale później, bo teraz muszę z moim Alfikiem jechać do weta, bo coś nie podoba mi się rana po operacji :( 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...