Jump to content
Dogomania
Cagney

Dog frisbee - jak zacząć?

Recommended Posts

Hej, chciałabym zacząć trenować frisbee z moją suczką, ale jestem kompletnie zielona w tym temacie :D Moglibyście mi powiedzieć jaki dysk będzie najlepszy (ale taki w rozsądnej cenie, bo nie planujemy trenować zawodowo, tylko tak dla przyjemności) i jak nakręcić psa na frisbee, żeby sprawiało mu to radość? I ogólnie jak zacząć, jak nauczyć psa łapania dysku?

Hej! :) Przede wszystkim zacznijmy od Twojego psa :) Jakiej jest rasy/wielkości, ile ma lat, czy lubi szarpać się zabawkami. 
A co do dysku to wszystko zależy od psa. Dla większego nie ma problemu - masz kilka modeli do wyboru (standardowy Fastback lub Fastback Flex, bardziej wytrzymałe Hero Xtra Distance lub Freestyle). Tutaj cena waha się między 14, a 26 zł, więc jednorazowo jest to koszt do przeżycia :) Gorzej z maluchami. Dla takich najmniejszych możesz kupić Hero Pup 120, ale to jest naprawdę miniaturka, coś jak zakrętka od słoika. A nieco większe, jakie można dostać chwilowo w Polsce to Hero Super Atom (średnica 18,5 cm), ale tutaj koszt około 50 zł od sztuki. 
Zawsze możesz jeszcze kupić gumowe z Trixie jeżeli nie wiążesz z tym nic więcej, ale ten dysk niestety nie ma większych właściwości lotnych :)

Daj znać jakiego masz psa i postaram się dalej pomóc :)

• Like 1

Podaj więcej szczegółów. Ciężko cokolwiek doradzić, bo tak naprawdę każda rasa psa jest inna jeśli chodzi akurat o tę dyscyplinę.