Jump to content
Dogomania

Luźna kupa po junior lamb&rice


anouka

Recommended Posts

Witajcie!

Mam ogromny problem ze swoim szczeniakiem. Może na początek naświetlę trochę sprawę. Wzięliśmy ją z prywatnego domu (kundelek), na wstępie dodam też, że to mój pierwszy w życiu pies, dlatego nie mam żadnego doświadczenia w żywieniu takiego malucha. Mimo że dom wydawał się porządny, okazało się, że Luna jest okropnie zarobaczona - w tym upatruję jej aktualnych problemów z karmą. Poza tym ludzie u których się urodziła karmili ją krowim mlekiem i karmą z jelita, więc przypuszczam, że straszny syf. Ja chciałabym karmić ją suchą karmą, teoretycznie mogłabym jej gotować, ale boję się, że nie zbilansuję jej odpowiednio posiłków, bo tak jak pisałam - nie znam się na tym. W pierwszych dniach dostawała u nas royal canin, były biegunki. Przerzuciliśmy się na brita care jagnięcina&ryż, po niej minimum 5 kup w nocy !!, tyle samo, a może i więcej w ciągu dnia - wszystkie luźne. Później dostała pedigree i o dziwo ten syf przyjął się najlepiej, chociaż ostatnio znów pojawiły się problemy, tzn. luźne stolce, poza tym chcę żeby mój pies był zdrowy, więc ta karma odpada. Na jakieś 2 tygodnie odstawiłam całkowicie suchą karmę, mała dostaje animonde grancarno dla juniorów, wcina aż jej się uszy trzęsą, no ale jak to sobie obliczyłam, to przeje ok. 180 zł w tym miesiącu - dla mnie to bardzo dużo, w dodatku, że przypuszczam, że jej jeszcze sporo przybędzie, a wtedy koszty karmienia tą karmą znacznie wzrosną. Kupiłam więc boscha junior lamb&rice, cena jak najbardziej mi odpowiada, psu smak karmy też - ale pojawia się "ale". Znów biegunki, a poza tym mała zesikała się kilka razy w domu, czego już od pewnego czasu nie robiła - pewnie przez to, że pije przy tej karmie więcej wody. Nie wiem co robić, w jaki sposób najlepiej przystosować ją do tej karmy, żeby nie miała rewolucji żołądkowych, no i żeby nie miała takich problemów z pęcherzem (dodam, że wychodzę z nią na spacer średnio co 2-3 godziny,