Jump to content
Dogomania

Rastafara - Rasta Dog ; )


Recommended Posts

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[quote name='gops']ale mi to mala :evil_lol:
sliczna jest :loveu:
wyglada na abrdzo w typie onka ;)[/quote]

Oj tak, bardzo bardzo:loveu: Ale serio, ona jest mała ;)
mniejsza od Atosa (*) ( śpij spokojnie skarbie...)

[quote name='Izuuus']Fakt, faktem, onka bardzo przypomina. Śliczna jest:loveu:
Teraz liczymy na dużo fotek.

[SIZE=1]O Atosie też wciąż pamiętamy.[/SIZE][/quote]

Jest, jest :loveu:
Musze jej nową obrożę kupić ;o
Atosowe za duże...
Szykuje się Lupine Tropicana :loveu:

[SIZE=1]O Atosie nie da się zapomnieć...

[SIZE=2]
Jutro idziemy do lecznicy po preparat na pchełki :cool3:
Jestem ciekawa jak mała zniesie sama 7 godzin w domu, po 4 miesiącach w schronie :razz:[/SIZE][/SIZE] Kupiłam jej kostkę i zostawię zabawki.
Niestety, na kocura jest cięta, wiele pracy przed nami ( hura!)

Link to post
Share on other sites

Bardzo mi przykro z powodu Atosa :-(. Podobnie jak innym, mnie również ciężko było uwierzyć, że odszedł (*).

Cieszę się, że tak szybko pojawił się u Ciebie kolejny psiak, na pewno będzie Ci łatwiej pogodzić się z brakiem poprzedniego przyjaciela. Rasta wygląda na bardzo sympatyczną sunie.

Link to post
Share on other sites

Kochanie, list do "malej"
Masz cudownych ludzi! CUDOWNYCH! Wygralas los na loterii! Kochaj, bo jestes juz kochana! Masz byc dzielna dziewczynka, masz lobuzowac, balaganic, psocic. Masz byc zdrowa! I dluuuuugo zyc w szczesciu! O reszte zadbaja Twoi ludzie, i Twoj starszy Brat, Atos. Pamietaj - On zawsze bedzie Cie pilnowal!

Onomato- Pejo - bardzo sie ciesze! Czekalam na Twoj post, ze jakas psina znow zapadnie Wam w serduchach! Atos moze byc z Was bardzo dumny!!!!

Link to post
Share on other sites

[quote name='Ola164']I kolejne życie uratowane! :loveu:
Prosimy o wiecęj fot malutkiej i więcej informacji o niej ;)[/quote]

Foty... Trudno zrobić jej ostre zdjęcie ;p
Informacje... w pierwszym poście jest wszystko co o małej wiem ;)


[quote name='RCookie']Bardzo mi przykro z powodu Atosa :-(. Podobnie jak innym, mnie również ciężko było uwierzyć, że odszedł (*).

Cieszę się, że tak szybko pojawił się u Ciebie kolejny psiak, na pewno będzie Ci łatwiej pogodzić się z brakiem poprzedniego przyjaciela. Rasta wygląda na bardzo sympatyczną sunie.[/quote]

Ja do tej pory w to nie wierzę :shake: wołam często Rastę jego imieniem

Rasta jest przesympatyczna :loveu: Tylko nie dla kotów :diabloti:

[quote name='sota36']Kochanie, list do "malej"
Masz cudownych ludzi! CUDOWNYCH! Wygralas los na loterii! Kochaj, bo jestes juz kochana! Masz byc dzielna dziewczynka, masz lobuzowac, balaganic, psocic. Masz byc zdrowa! I dluuuuugo zyc w szczesciu! O reszte zadbaja Twoi ludzie, i Twoj starszy Brat, Atos. Pamietaj - On zawsze bedzie Cie pilnowal!

Onomato- Pejo - bardzo sie ciesze! Czekalam na Twoj post, ze jakas psina znow zapadnie Wam w serduchach! Atos moze byc z Was bardzo dumny!!!![/quote]


Mała śle mokrego buziaka ;)

To było niesamowite, jak ją zobaczyłam z daleka to do niej podbiegłam i nie chciałam już dalej szukać - to było to ~! :loveu:
[quote name='Moniek193']Piękna nowa suńka:multi:[/quote]

Dziękuję ;)

[quote name='deer_1987']Super ze jest nowa sunia u Was![/quote]
;)


Mama i ciocia się ze mnie nabijają i wołają na Rastę - Stara xd

a i maleńka była na bank bita, boi się metru krawieckiego... :mad::-(


[IMG]http://img525.imageshack.us/img525/2265/1003631.jpg[/IMG]

Poczwarzyna :loveu:

[IMG]http://img39.imageshack.us/img39/2481/1003632b.jpg[/IMG]

Link to post
Share on other sites

[quote name='deer_1987']Szkoda ze takmalo wiesz o niej :([/quote]
Jeszcze dużo się dowiem ;)

[quote name='Marta_Ares']sliczna panienka :loveu:[/quote]


[quote name='Bewarka']Jesos, jaka ślicznotka...:loveu:


Fioletowy będzie pasował :multi: :lol:[/quote]
:loveu:

Pasuje :cool3:

[quote name='sota36']A Ty myslisz, dlaczego moj nick to SOTA??? Przeczytaj wspak! Chcialam miec sunie ...no ale mam znow psa:)[/quote]
A mi było wszystko jedno czy pies, czy sunia :eviltong: Byleby miał/miała w sobie 'to coś' :loveu:

[IMG]http://img196.imageshack.us/img196/5530/1003635u.jpg[/IMG]



Atos (*), Słońce moje... Pamiętam [SIZE=4][SIZE=1]:-([/SIZE][/SIZE]

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

Announcements


×
×
  • Create New...