Jump to content
Dogomania

KWPR Radom 25.05.2008r.


Recommended Posts

Ja się wybieram, właśnie zastanawiam się nad ilością i rasami do nagród. Katalog udostępnię, zdjęcia planuję robić.
Będę jechać z Ostrowca Świętokrzyskiego, na cały dzień samochodem, bez psów. Możliwe że z jedną koleżanką, możliwe że sama.


Wystawa mam nadzieję na powietrzu?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 474
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[quote name='Viris']Ja się wybieram, właśnie zastanawiam się nad ilością i rasami do nagród. Katalog udostępnię, zdjęcia planuję robić.
Będę jechać z Ostrowca Świętokrzyskiego, na cały dzień samochodem, bez psów. Możliwe że z jedną koleżanką, możliwe że sama.


Wystawa mam nadzieję na powietrzu?[/QUOTE]
Czy będę mogła prosić Cię o pomoc z powyższymi informacjami? :modla:
Jakiś skan albo fotka? :modla:

Link to post
Share on other sites

[quote name='panienkabubu']Czy będę mogła prosić Cię o pomoc z powyższymi informacjami? :modla:
Jakiś skan albo fotka? :modla:[/quote]
Oczywiście, skan może się nie udać, bo skaner ostatnio odmawia posłuszeństwa, ale fotki mogę po wystawie Ci przesłać bez problemu. I wyniki jak dam radę ponotować z finałów to też.

Link to post
Share on other sites

[quote name='Viris']Oczywiście, skan może się nie udać, bo skaner ostatnio odmawia posłuszeństwa, ale fotki mogę po wystawie Ci przesłać bez problemu. I wyniki jak dam radę ponotować z finałów to też.[/QUOTE]
WIELKIE dzięki :modla:
To odezwę się po wystawie i wszystkim życzę sukcesów!:)

Link to post
Share on other sites

[quote name='Viris']Uff. To na pewno jadę :evil_lol:[/QUOTE]
A złapiesz tollera w kadr wzamian za tę cenną informację? :evil_lol: Dużo nas tam nie będzie, podejrzewam, że na palcach jednej ręki się policzy, a moja sucz to tylko jedna będzie.. ;)

Link to post
Share on other sites

[SIZE="6"][COLOR="DarkRed"]Czy ktos jedzie do Radomia z Wwy (albo przez) i ma wolne miejsce? [/COLOR][/SIZE]Wybieram sie z bezproblemowa 10cio miesieczna suczka owczarka australijskiego, ale nie wiem czy zglaszac, bo na razie nie wiem, czy bede miala jak dojechac...

Link to post
Share on other sites

Czy ktoś może mi powiedzieć jak dostanę się z dworca PKP na stadion? W tamtym roku jechałam autobusem linii 23, czy nic się nie zmieniło i jeździ on tak samo? Interesuje mnie też dojazd spod dworca PKS, bo jeszcze nie wiem ostatecznie czym będę jechać ;)

Link to post
Share on other sites

[quote name='EveL']Czy ktoś może mi powiedzieć jak dostanę się z dworca PKP na stadion? W tamtym roku jechałam autobusem linii 23, czy nic się nie zmieniło i jeździ on tak samo? Interesuje mnie też dojazd spod dworca PKS, bo jeszcze nie wiem ostatecznie czym będę jechać ;)[/QUOTE]
Generalnie to bardzo mała róznica czy PKS czy PKP, bo są obok siebie ;)

[url=http://www.mzdik.pl/rozklady/0023/w.htm]rozkład jazdy linii 23[/url] dostępny na stronie MZDiK Radom, raczej nic się nie zmieniło :)

Link to post
Share on other sites

dzięki wiekie, [B]Guciek[/B]! :) [quote name='Iwona1984']jak myslicie bedzie przedłożony termin zgloszenia psa ???[/quote] Ja myślę, że tak, a przynajmniej mam taką nadzieję :lol:

Link to post
Share on other sites

Jeśli ktoś byłby chętny z Warszawy na wyjazd do Radomia to uprzejmie donoszę, że posiadam miejsce w samochodzie na 1-2 osoby z jakimiś małymi psami bo jadę tylko z Lucyferkiem (z chiłka jedną). Z uwagi na to, ze Lucyfer nie za bardzo z dużymi psami się dogaduje to ... Ale jakby coś niewielkich rozmiarów chciało się do nas przykleić to serdecznie prosimy o pw lub mail na [EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL]

Link to post
Share on other sites

[quote name='Lived']ja również mam nadzieję być :)

acha, i proszę mi podać rasy które mam uchwycić aparatem, bo potem jak zwykle zapomnę :D[/QUOTE]
Nova Scotia Duck Tolling Retriever :lol:

Link to post
Share on other sites

[B]Kika 22[/B] a Ty skąd jedziesz?

Ja jak zwykle poszukuję osoby która by mnie zabrała ze Stalowej Woli. :p Jeśli ktoś z np. Rzeszowa ma wolne jedno miejsce /pies na kolanach/ to ja jestem bardzo zainteresowana.

Link to post
Share on other sites

Czy ktoś wie w jakie dni i godziny da się tam wysłać faks???
Wczoraj ok 11 puściłam faks ze zgłoszeniem i wszystko ok, a dziś chciałam wysłać dowód wpłaty i mi nie chce faksu przyjąć a automatyczna sekretarka mów że "W tej chwili nie możemy odebrać telefonu a jak chcesz wysłać foks to wyślij później" I tak sie zastanawiam kiedy jest to "później" bo ja 24h/dobę przy faksie nie siedzę:/

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Announcements


×
×
  • Create New...