Jump to content
Dogomania

VI OGÓLNOPOLSKI ZLOT DOGOMANIAKÓW - To już!!!!!!!


Asia & Ginger
 Share

Recommended Posts

[quote name='gossia']No ale jak się mama dowie że tam się pije to może mnie niepóścić!!
dobra ide spać papaapa! Buziaczki :*[/QUOTE]

Gossiu, Ciebie napewno nikt rozpijać chciał nie będzie ;)
Wszyscy mają wolną wolę i zabronić nikomu dorosłemu procentów nie można :p

Link to comment
Share on other sites

[quote name='gossia']AgaCzips wszystkiego najlepszego! Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam jeszcze raz, jeszcze raz niech żyje żyje nam! Niech żyje nam!!!!!!!!
Acha oki! Czy jestem zapisana? Mi się pomyliło sorki:
3osoby+ 2 psy +2 namioty[/quote]

Gossia a ile masz lat i co za osoby są z Tobą? Bo ja z koleżaką + cocer spaniel i spanielek tybetański - chcemy jechać na zlot, ale nie mamy kogo pod domek podczepić :( .. To może weźmiemy 5-osobowy? Co Ty na to? Chyba, że juz macie ustalone, że chcecie we 3 to nie będziemy się zwalac :):):)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='McDzik']Gossia a ile masz lat i co za osoby są z Tobą? Bo ja z koleżaką + cocer spaniel i spanielek tybetański - chcemy jechać na zlot, ale nie mamy kogo pod domek podczepić :( .. To może weźmiemy 5-osobowy? Co Ty na to? Chyba, że juz macie ustalone, że chcecie we 3 to nie będziemy się zwalac :):):)[/quote]

spoko nie wszystkie osoby które zdecydowały sie na domek są do niego przydzielone, wiec ze znalezieniem osób nie będzie problemu;)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Karilka']Chciałabym pojechać na zlot ale cholera jasna nie wiem czy w tym czasie będe mogła sie ruszyć... Rozumiem, ze mam 6 dni na namyślenie się:cool3:?[/quote]
Czas na namyślanie się masz do końca kwietnia, ale im szybciej tym lepiej, bo później może nie być miejsc w domkach. ;)

[quote name='gossia']Dobra prosze zapisać 3 osoby i 2 psy! To znaczy zaliczek niewpłacamy? Bo my pod namiot. Czy będzie tam jakiś sklep może? Napewno z domowniczami się dogadamy :)
to ile tak na oko mam wziąść? Niewiem 300zł czy 350zł ??? A to znaczy że my płacimy od osoby nie od namiotu??? a i czy psy będzie można gdzieś może przywiązać?
Miski psa itd. bierzemy? Czy się kupuje na miejscu? A zabrać będe się miała z kim przyjedzie po mnie osoba która ze mną jedzie :) Chociaż ona ma do Sierakowa 45km a ja 222,2 km A jak coś jej wypadnie to pociągiem przyjade najważniejsze jest to żeby tam być! A mam jeszcze pytanko czy jak oni będą może od czwartku to płacą tylko za tyle ile byli czy za cały tydzień? ;/ Jeszcze jedno ja mam psa Setera a one są głupiutkie! Czy moge ją wziąść? Ona jest grzeczna itd. tylko skakać może bo chce się bawić! Czy moge ją zabrać!?[/quote]
Zapisuję. :p
Zaliczek nie musicie płacić. ;)
O sklepy/restauracje/bary nie ma się co martwić, na pewno będą, ponieważ jest to typowa miejscowość letniskowa. ;)
Namiotowicze płacą za tyle dni ile będą i nie muszą być cały tydzień. To dotyczy tylko domkowiczów. ;)

[quote name='Atkaaaa']Myśle że od skakania nic sie nikomu nie stanie:p[/quote]
Dokładnie, skaczące psy nam niestraszne, patrz Duke od KaRy. :evil_lol:

[quote name='Karilka']Ośrodek jest ogrodzony, prawda?
Będzie można wywalać na dwór psiaki luzem? Mam typowego psa stróża i uwielbia po nocach czaić sie po krzakach:cool3:.[/quote]
Tak ośrodek jest ogrodzony, jak pojedziemy obejrzeć ośrodek, to przekonamy się czy szczelnie. ;)

[quote name='Karilka']No ale przygarniecie nas też na zlot?:roll:

A teraz wierszyk:
[I]Ciotka Karilka głupieje na starość:diabloti: i [/I]
[I]prosi o wyrozumiałość.:roll: [/I][/quote]
Jasne, że przygarniemy. :cool3: :multi: :p

[quote name='kelpie0']Ja pod namiot...[/quote]
Już zapisuję. :p

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Atkaaaa']W lato cieple skarpety :P ? hehe
kurcze zła jestem;/ Niektórzy w moim wieku już mają problemy z nałogami itp, szlajają się po klubach i innych barach, a mnie sie matka czepia że chce na kulturalny zjazd pojechac ;/ :([/quote]
No cóż, niektórzy rodzice nie potrafią docenić swoich dzieci. :cool1:

[quote name='Atkaaaa']oj tak :)
A w razie czego towykrecenr do tej osoby ktora tu podawala chyba Asia&Ginger i niech pogada xD[/quote]
Ojej, kolejna rozmowa mnie czeka. :nerwy:

[quote name='Karilka']KaRa czyli mam rozumieć, ze domki są wolne?
Jeżeli tak to:

Karilka + pies - domek

kelpie0 .... bez przesadyzmu.

Atkaaa ;)[/quote]
Zapisuję. :p

[quote name='gossia']Hehe dobre jesteście! Atkaaaa napewno pojedziesz jak możesz niejechać jak musze koniecznie poznać twojego psa! Ile będzie około osób?
Gossia+ pies+ namiot.....
To super będzie czy ma ktoś Seterka?
A to będzie w lesie?!
Ja się boje kleszczy! hehe no ale to prawda!
Kelpie0 napisz do mnie pliss....
Kelpie0 ja też się ciesze że pojade!
Czy teren będzie ogrodzony?
A to niebędzie gdzie psa przywiązać?
Chyba palik wezmę #cool1
I ze mną pojadą fajne 2 osoby mają przeurczego pieska dziweczynke hehe
Ma na imię Ares Płochacz niemiecki![/quote]
Ogólnie liczę, że może być 50-60 osób (włącznie z namiotowiczami). :cool3: :multi:
Strasznie się cieszę, że w końcu poznam wachtelhunda. :multi: :loveu:
Niedawno uczestniczyłam w adopcji takiego psa. Sunia trafiła do myśliwego, który miał już jednego psiaka tej rasy. :cool3: :multi:

[quote name='kelpie0']Podobno do końca kwietnia, tak?

Za domek 180zł

Za psa 5zł/dzień

+ energia

Do końca marca zaliczki na domki 50zł

PROSZĘ MNIE POPRAWIAĆ JAK COŚ JEST ŹLE![/quote]
Wszystko dobrze. :p

[quote name='Karilka']Czyli do końca kwietnia trzeba wpłacić całość, prawda? To mogę się do końca tego miesiąca wstrzymać z wpłatą?:roll:[/quote]
Tak, możesz. :p

[quote name='rose']ok, ale w kwietniu już prosilibyśmy całość, aby zamknąć całą sprawę z opłatami i tylko odliczać dni do zlotu;)[/quote]
Otóż to! :cool3:

[quote name='gossia']A za namiot i psa do kiedy mam wpłacić?
Pytam ile można hehe!
Oj to super że Seterek będzie!
Czy są tu jacyś fajni ludzie z którymi można się zaprzyjaźnić na zlocie?
A czy wy mnie wogóle chcecie?
hmm.....? I mojego psa?[/quote]
Za psa i za namioty płaci się dopiero na miejscu. ;)
A cóż to za pytanie, jasne, że są, wszyscy. :cool3:

[quote name='rose']oo jak dobrze Agato że jesteś:eviltong: możemy Ci teraz wszyscy wspólnie zaśpiewać STO LAT!!! STO LAT!!! STO LAT!!!
:new-bday::BIG::tort::bday::laola::new-bday:[/quote]
[B]Aga[/B], 100 zapsionych lat Ci życzę. :cool3: :multi:
[URL="http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZNxpt237YYPL"][IMG]http://smileys.smileycentral.com/cat/23/23_34_1.gif[/IMG][/URL]
[URL="http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZSzeb113_ZNxpt237YYPL&utm_id=7921"][IMG]http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=ZSzeb113&pp=ZNxpt237YYPL[/IMG][/URL]

Link to comment
Share on other sites

ah rodzice, rodzice... Atkaaa: łączę się w bólu z ich powodu, który ty rocznik jesteś? ;> moi dobrze wiedzą, że abstynentką nie jestem, chociaż oficjalnie ich zgody na picie nie mam (ale gdyby chcieli, żebym nie piła to w wiele miejsc by mnie nie puszczali... ;P)... ja mam jeszcze taką cichą nadzieję, ze jak do wakacji ich nie namówię to na obozie agility Karę poznam, mój tata może też (o ile mnie zawiezie tam :P) to jakoś zmienią zdanie...

Link to comment
Share on other sites

[quote name='gossia']Czy na zlocie pije się alkochol!
Mama...[/quote]

[quote name='AgaCzips']dozwolone od 18 lat!:eviltong:

dziękuję za życzenia ;)[/quote]

[quote name='Karilka']gossia prosimy o inny zestaw pytań.[/quote]
Kto może ten pije. :cool3: :p
Nieletnim nie kupujemy akoholu. :shake:

[quote name='Dianeczka']Mama powinna to zrozumieć. Nie jedziemy na zlot abstynentów, a dogomaniaków. Dogomaniacy to też ludzie. Każdy może się napić, ważne, żeby umieć przestać :p[/quote]
Tym bardziej, że mamy jeszcze psy po opieką. :cool1:

[quote name='McDzik']Gossia a ile masz lat i co za osoby są z Tobą? Bo ja z koleżaką + cocer spaniel i spanielek tybetański - chcemy jechać na zlot, ale nie mamy kogo pod domek podczepić :( .. To może weźmiemy 5-osobowy? Co Ty na to? Chyba, że juz macie ustalone, że chcecie we 3 to nie będziemy się zwalac :):):)[/quote]
[B]Gossia[/B] jedzie pod namiot. ;)

[quote name='McDzik']Acha czyli możemy jechać we dwie, a na miejscu dobrać jakies osoby? :) Ok[/quote]
Najlepiej jeszcze przed zlotem ustalić z kim chcecie być w domku, żeby później nie było zamieszania. ;)
Najlepiej przejrzyjcie listę zlotowiczów, może kogoś znacie i napiszcie PW, czy chcą być z Wami w domku. :cool3:
Jak już ustalicie skład domku, to proszę podać tutaj, dodam to info na pierwszej stronie. ;)

[quote name='chamsti']ah rodzice, rodzice... Atkaaa: łączę się w bólu z ich powodu, który ty rocznik jesteś? ;> moi dobrze wiedzą, że abstynentką nie jestem, chociaż oficjalnie ich zgody na picie nie mam (ale gdyby chcieli, żebym nie piła to w wiele miejsc by mnie nie puszczali... ;P)... ja mam jeszcze taką cichą nadzieję, ze jak do wakacji ich nie namówię to na obozie agility Karę poznam, mój tata może też (o ile mnie zawiezie tam :P) to jakoś zmienią zdanie...[/quote]
To jest bardzo dobry pomysł. Zazwyczaj bardziej ufa się osobom, które się poznało osobiście. ;)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='chamsti']ah rodzice, rodzice... Atkaaa: łączę się w bólu z ich powodu, który ty rocznik jesteś? ;> moi dobrze wiedzą, że abstynentką nie jestem, chociaż oficjalnie ich zgody na picie nie mam (ale gdyby chcieli, żebym nie piła to w wiele miejsc by mnie nie puszczali... ;P)... ja mam jeszcze taką cichą nadzieję, ze jak do wakacji ich nie namówię to na obozie agility Karę poznam, mój tata może też (o ile mnie zawiezie tam :P) to jakoś zmienią zdanie...[/quote]

1993:cool1: kurcze...
Asia&Ginger myśle że jednak rozmowy tel nie będzie:placz:
Już teraz nawet bez psa mnie nie chce puścić...

Link to comment
Share on other sites

[quote name='chamsti']ah rodzice, rodzice... Atkaaa: łączę się w bólu z ich powodu, który ty rocznik jesteś? ;> moi dobrze wiedzą, że abstynentką nie jestem, chociaż oficjalnie ich zgody na picie nie mam (ale gdyby chcieli, żebym nie piła to w wiele miejsc by mnie nie puszczali... ;P)... ja mam jeszcze taką cichą nadzieję, ze jak do wakacji ich nie namówię to na obozie agility Karę poznam, mój tata może też (o ile mnie zawiezie tam :P) to jakoś zmienią zdanie...[/quote]
O nie będę musiała wtedy udawać miłą i sympatyczną osobę:evil_lol::evil_lol::evil_lol:

Link to comment
Share on other sites

Ej przepraszam ale ktoś napisał 2osoby+ 2 namioty no jak!!
3 osoby+ 2 psy + (może 2 namioty)!
A czy ta osoba......
No ona ze mną niejedzie tylko poprostu jadą sami!!!
Znajoma z gg.....
Niejest zarejstrowana na dogo.....
A czy byście mogli ją zapisać osobno czy nie?
Bo mama jest zdenerwowana że jeszcze komuś załatwiam!

Link to comment
Share on other sites

[quote name='gossia']Ej przepraszam ale ktoś napisał 2osoby+ 2 namioty no jak!!
3 osoby+ 2 psy + (może 2 namioty)!
A czy ta osoba......
No ona ze mną niejedzie tylko poprostu jadą sami!!!
Znajoma z gg.....
Niejest zarejstrowana na dogo.....
A czy byście mogli ją zapisać osobno czy nie?
Bo mama jest zdenerwowana że jeszcze komuś załatwiam![/quote]
Najlepiej by ta osoba się zarejestrowała

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...