Jump to content
Dogomania
Sign in to follow this  
supergoga

Afrykańskie ślimaki - młodzież szuka dobrych domków.

Recommended Posts

[quote name='Charly']a może winniczek? one podobno jedzą jajeczka- MagdaH tak pisała zdaje się.[/quote]
Jedzą, jedzą, ale jak się ostał jeden przy pięciu fulikach, to ledwo wyrabia:diabloti:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jestem chetna na adopcje dwoch sztuk :razz: chetnie te wieksze od Supergogi tylko moj dziesieciolatek zaznaczyl, ze nie chce bab :evil_lol:

We wtorek bede przejazdem we Wroclawiu, po drodze zabieram swinke morska, ktora bedzie dotransportowana w ten weekend z Poznania. Gdyby sie dalo dokooptowac dwa slimy to bym je zgarnela a wizyte by sie pozniej zrobilo poadopcyjna :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='masienka']Jestem chetna na adopcje dwoch sztuk :razz: chetnie te wieksze od Supergogi tylko moj dziesieciolatek zaznaczyl, [B]ze nie chce bab[/B] :evil_lol:[...][/quote]
...a co on ma do bab???!!!:crazyeye:;) Na dodatek ślimy są obojnakami:p więc chcąc nie chcąc...:eviltong:

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='masienka']Jestem chetna na adopcje dwoch sztuk :razz: chetnie te wieksze od Supergogi tylko moj dziesieciolatek zaznaczyl, ze nie chce bab :evil_lol:

We wtorek bede przejazdem we Wroclawiu, po drodze zabieram swinke morska, ktora bedzie dotransportowana w ten weekend z Poznania. Gdyby sie dalo dokooptowac dwa slimy to bym je zgarnela a wizyte by sie pozniej zrobilo poadopcyjna :razz:[/quote]


Nie ma sprawy, moje byki chętnie pojadą.
Gdzie i kiedy i z kim się kontaktować, żeby je dokooptować do świntuszków.
Mam problem, bo byki sa juz tak duże, że nie bardzo w terrarium tym się wszystkoie swobodnie mieszczą. Jak 2 pojada do nowego domu będzie swobodniej nieco.

A umowe i wizytę załatwimy w dalszej kolejności :evil_lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='MagdaH']...a co on ma do bab???!!!:crazyeye:;) Na dodatek ślimy są obojnakami:p więc chcąc nie chcąc...:eviltong:[/quote]

no wlasnie w tym problem :diabloti: bo nie bardzo potrafil to pojac :diabloti: albo ze mnie taki wykladowca

Share this post


Link to post
Share on other sites
chyba niestety teraz nigdzie, raczej nie wypali nam ten transport bo nie ma kto przetrzymac ich i swinki morskiej dla Sary rokitnicy przez dwa dni.
Ale moze Sara pojedzie po swoja swinke pociagiem to by i gluciaki wziela

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='netheter'][...]W czym swoje ślimki trzymacie?[/quote]
W dawnym rybkarium od aksolotla Pikselka (28L), Piksel zrobił się MegaPikselem i mieszka teraz w 100L:eviltong:. Oczywiście ślimy mieszkają w akwarium suchym, podłoże lekko wilgotny kokos. Nie kupowałam ekstra terrarium. Dzisiaj znowu wywalanie jajec, bo jeden winniczek Ślimok nie daje rady (Fraktal za TM:-() Po Fraktalu zostawiłam sobie muszelkę na pamiatkę...

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='MagdaH']Piksel zrobił się MegaPikselem i mieszka teraz w 100L:eviltong:. [/quote]

Może jakaś foteczka? :modla::loveu:

Korzystając z okazji chciałam zameldować, że nasze maluszki czują się świetnie, tyle, że sporawe już są:evil_lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
KURCZĘ...JEDNAK ZOSTAŁAM PSEUDO HODOWCĄ...:oops::oops::oops:
WCZORAJ JAK SPRZĄTAŁAM ŚLIMACZANĄ KWATERĘ ZNALAZŁAM MALUŚKIEGO DZIDZIOLA..:crazyeye::loveu: WIDOCZNIE JEDNO JAJCO GDZIEŚ SIĘ SKUTECZNIE ZACHOMIKOWAŁO I TERAZ MAM 4 ŚLIMKI:roll:...
MÓJ SYNEK OD RAZU MA NADAŁ IMIĘ:"DZIDZIUSIEK":lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Podziwiam Was wszystkich.
Ja panicznie boje się takich stworzeń:scared::oops:
pewnie gdybym wiedziała że ktoś chce się pozbyć i niewiadomo co z nimi zrobić to bym wzięła ale stresa bym miała ogromnego:evil_lol:
Szacun:happy1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
wiesz...ja uwazam, że one są piękne, ale jakos mam problem z zamkniętymi pomieszczeniami i wlasne odczucia przenoszę na inne stworki, a poza tym...kiedyś dziewczyny umieściły tutaj zdjęcia nowych świezo wyklutych przezroczystych ślimków...akurat jadłam obiad i zrobiło mi się lekko niedobrze:oops:. Ale generalnie fajne są stworki. Jak już osiąde na stale gdzies- to sobie sprawię. a propos- ile lat żyje taki ślimek?

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='ara']Może jakaś foteczka? :modla::loveu:[/quote]

[URL="http://img24.imageshack.us/i/piksel1e.jpg/"][IMG]http://img24.imageshack.us/img24/2633/piksel1e.jpg[/IMG][/URL]

[URL]http://img13.imageshack.us/img13/319/piksel4.jpg[/URL]

[URL]http://img31.imageshack.us/img31/5554/piksel2.jpg[/URL]

[URL]http://img228.imageshack.us/img228/5151/piksel3.jpg[/URL]

Wątek co prawda, ślimaty:eviltong: ale skoro Ciotki proszą, to tu jest jedno zdjęcie MegaPiksela, a reszta w formie linków. Piksel ma teraz ok.30cm długości i przeprowadził się z małej kawalerki do 100L apartamentu. Ma domek - grotę z piaskowca i "wybieg" ;) Zapraszamy do zobejrzenia:loveu:

Share this post


Link to post
Share on other sites
No:p A te potrójne, czerwono-różowe uszyska po bokach to skrzela:eviltong: Nauczyłam go jeść z ręki:loveu: A najlepsze to jest to, że kiedy był malusim Pikselkiem i wpuściłam go do rybiego akwarium, wieloryb (sum wywrotek - SSMann) wygryzł mu nogę aż do stawu biodrowego i część skrzeli. Poryczałam się jak głupia, że malizna umrze, przełożyłam go do osobnego, małego akwa i po kilku dniach zauważyłam, że skrzela mu odrastają a bez nogi też sobie radził...Potem, kiedy staw już był zabliźniony, zaczęło mu tam coś odrastać i okazało sie, że to mały kikutek. Po kilku tygodniach kikutek dostał paluchów i przepoczwarzył sie w pełnosprawną Pikselową szłapę:crazyeye::crazyeye::crazyeye: Wstrząśnieta, nie zmieszana dorwałam neta i se doczytałam, że u Piksolotla to normalne:eviltong:

Share this post


Link to post
Share on other sites
PIKSELEK JEST ŚLICZNY:loveu::loveu::loveu::loveu:
JA MIAŁAM KIEDYŚ RYBKĘ WELONKĘ HEŁMIASTĄ CZY JAKOŚ TAK:roll: (W KAŻDYM RAZIE MIAŁA NA GŁÓWCE COŚ W RODZAJU "HEŁMU") ONA TEŻ LUBIŁA JEŚĆ Z RĘKI [I]:loveu:[/I] SYPAŁAM JEJ KARMĘ PROSTO DO PYSZCZKA...WIELKA BYŁA... KIEDY ODESZŁA ZE STAROŚCI (11LAT) ZA TM ZWAŻYŁAM JĄ I WAGA POKAZAŁA KILOGRAM :crazyeye:A MIAŁA BYĆ RYBKĄ DO KULI... PO MIESIĄCU NIE MOGŁA SIĘ W NIEJ OBRÓCIĆ ,WIĘC DOSTAŁA 160 L WILLĘ;)



JAK DŁUGO ŻYJĄ PIKSELKI :evil_lol:? TO ZNACZY ASKOLOTLE:loveu::loveu:?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Super sa te zwierzaczki. Tzn. Pikselki;) Kiedys chciałam sobie sprawic takiego. Były szare i takie białaski, jak Twój MagdaH. Niestety na planach sie skończyło.

A te sumiki agresorki, to kiedys brat wpuscił do akwarium. Wszystko pływało do góry korzeniami, a woda wygladała jak koktajl:roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

Announcements

×