Jump to content
Dogomania
Sign in to follow this  
lolka75

Anioły i Demony

Recommended Posts

[B][/B][B][COLOR=darkslategray]Witajcie!! Wiemy ze juz bardzo duzo galerii pieskow jest ma DM ale nie mozemy sie oprzec zeby nie pokazac naszej slicznej bialej chmurki. To jest Maxina (lub Maxinka;) ), samojedka, ktora zagoscila w naszych sercach jakies dwa miesiace temu, ale w naszym domku jest dopiero miesiac. Dziewczynka pochodzi z polskiej hodowli samojedow Guapass w Krakowie. Pisze ze pochodzi z polskiej hodowli bo nasza ksiezniczka jest teraz Holenderka. No moze nie tak do konca bo papiery nie uzupelnione:oops: ;) ....ale w niedlugim czasie dopilnujemy wszystkiego:multi: . Mam nadzieje ze bialaska spodoba sie milosniom psiaczkow:cool3: .[/COLOR][/B]
[B][COLOR=black]Maxinka i jej pierwszy sen (jeszcze nie w domku ale z nami na wakacjach). Malutka przytulilismy pierwszy raz wlasnie nad morzem gdzie spotkalismy sie z hodowczynia (kochana pania Marzenka:multi: )[/COLOR][/B]
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images25.fotosik.pl/71/1d878912da67df1e.jpg[/IMG][/URL]
[B]Maxinka i jej zabaweczki ktore dostala w wyprawce. Jezyk byl jej ulubionym pluszakiem........do czasu.......w tej chwili zostaly z niego jedynie skrawki szmatek:lol: . Bardzo martwilismy sie ze Maxi bedzie plakac za mama i przyjaciolmi (bo od urodzenia miala za towarzyszy nie tylko swoje rodzenstwo ale i starsza siostre i ONki ktore rowniez hoduje pani Marzenka). Jednak mala przez pierwsze pietnascie minut popiskiwala ale pozniej odkryla ze ma swietnego kumpla do zabawy....mojego syna:p .[/B]
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images13.fotosik.pl/57/fa1f4a89ea155967.jpg[/IMG][/URL]
[B]Tutaj juz sen po wyczerpujacaj zabawie z kumplem...... Mala jest ciagle jeszcze dzidziusiem mimo ze ma prawie trzy miesiace i musi duuuzo spac. Jak zobaczylam uklad jej nozek we snie (na tzw. zabe) to sie wystraszylam i dzwonilam do pani Marzenki po pomoc:lol: . Okazalo sie ze nawet Maxinki starsza siostra, ktora ma juz ponad poltora roku spi w takiej pozycji:lol: . Przejelam sie rowniez ze mala nie chce spac na kocykach ktore dla niej ulozylismy:shake: ....ale to samojed, pies polnocy, woli zimna podloge niz cieple legowisko:niewiem: [/B]
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images21.fotosik.pl/389/1485d98545d9d2f2.jpg[/IMG][/URL]
[B][COLOR=darkslategray]To tyle przedstawiania sie. Mam nadzieje ze ktos odwiedzi nasza mala galeryjke. Pozdrawiam serdecznie:multi: [/COLOR][/B]



ale zgodnie z tytulem pojawil sie w naszej rodzinie jeszcze jeden potfforek:loveu:

Dunblane Double Delight... po naszemu Borys:loveu:
[URL=http://img21.imageshack.us/i/img5506752x56433.jpg/][IMG]http://img21.imageshack.us/img21/4885/img5506752x56433.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://img178.imageshack.us/i/kapielb008972x6482hq7.jpg/][IMG]http://img178.imageshack.us/img178/7313/kapielb008972x6482hq7.jpg[/IMG][/URL]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[COLOR=darkslategray][B]Kolejna porcja foteczek[/B][/COLOR]
[B][COLOR=black]"Probuje pozowac...tylko ze nochal wyszedl mi jakis grubasny:lol: "[/COLOR][/B]
[URL=www.fotosik.pl][IMG]http://images25.fotosik.pl/71/4c2db9449092fcb3.jpg[/IMG][/URL]
[B]Spacerek po plazy....niby nie wolno...ale co tam:evil_lol: :cool1: [/B]
[URL=www.fotosik.pl][IMG]http://images21.fotosik.pl/389/206eaf0ec57720d9.jpg[/IMG][/URL]
[B]Na tarasie widokowym ogladamy sobie zachod slonca...sliczny;) [/B]
[URL=www.fotosik.pl][IMG]http://images13.fotosik.pl/57/0faf19a9b8d6723d.jpg[/IMG][/URL]
[URL=www.fotosik.pl][IMG]http://images27.fotosik.pl/71/c7951634288cce3b.jpg[/IMG][/URL]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie mieszkamy nad morzem ale Maxinka zostala nam dowieziona jak bylismy nad polskim morzem na wakacjach:p . Spedzila z nami cale wakacje. A co do psow na plazy to w czasie sezonu jest calkowity zakaz przyprowadzania psiakow na plaze:-( . Chociaz wlasciciele malych psiakow nie stosuja sie;) . Ale wlasciwie to co wieczor (gdy nie ma plazowiczow) to cale tabuny psow i ich wlascicieli spaceruja po plazy:evil_lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
[B][COLOR=darkslategray];) Kilka foteczek :cool3: [/COLOR][/B]
[B][COLOR=black]Spotkalismy nad morzem sliczna sunie charcice. Byla fajna zabawa..... mimo roznicy wzrostu:evil_lol: [/COLOR][/B]
[B][URL=www.fotosik.pl][IMG]http://images28.fotosik.pl/71/1847ca0d50283470.jpg[/IMG][/URL][/B]
[B]Olbrzymka kladla sie zeby Maxi mogla powachac jej pychol:p . Borzojka byla tez jeszcze szczeniorem.....;) [/B]
[URL=www.fotosik.pl][IMG]http://images21.fotosik.pl/389/24fda6744839ad57.jpg[/IMG][/URL]
[B]Obie slicznie sie bawily...ale Maxinke przerazaly troche dlugasne lapy charcicy[/B]
[B][URL=www.fotosik.pl][IMG]http://images13.fotosik.pl/57/2d1966c440590658.jpg[/IMG][/URL][/B]

Share this post


Link to post
Share on other sites
No to wielka szkoda, chcemy w przyszłym roku jechac z małym nad morze, ale by się cieszył, gdyby mógł sie wykąpać... A tak, to co? buu.

Szkoda, że nie widziałam tej zabawy, Charty tez są pięknymi psami!

Pozdrawiamy!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szarik......ale w wielkich plazowych metropoliach sa plaze wyznaczone dla psiarzy...ale to molochy typu Miedzyzdroje czy Leba. Ja wole malutkie miejscowosci. No i poza sezonem plaza dostepna jest dla wszystkich:multi:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dzieki Marta....jak ja zobaczylam to mnie zatkalo z wrazenia...poplakalam sie jak ja do siebie przytulilam. Uwielbiam ta bialaske:loveu: . Dzieki za odwiedziny, a i my wybieramy sie do Ciebie i Aresa z rewizyta;) :cool3:

Share this post


Link to post
Share on other sites
[B][COLOR=darkslategray]I zeby wprowadzic senny nastroj, Maxinka we snie:p [/COLOR][/B]
[B][COLOR=black]Mloda nie chce spac na swoim slicznym nowiutkim legowisku w kratke. [/COLOR][/B]
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images29.fotosik.pl/71/ccb36a5d202527ce.jpg[/IMG][/URL]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='furciaczek']dziecieca pornografia:shake: bardzo nieladnie:evil_lol:
[URL]http://images29.fotosik.pl/71/ccb36a5d202527ce.jpg[/URL]

slodkie puchate malenstwo:loveu:[/quote]

Ty tu wszedzie Fur.. widzisz pornografie i inne zboczenia.. najpierw u mnie a teraz Tu.. ktoś tylko o jednym myśli :diabloti:;)

Piesio uroczy:loveu::loveu::loveu: puchacz mały:p

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='furciaczek']dziecieca pornografia:shake: bardzo nieladnie:evil_lol:
[URL]http://images29.fotosik.pl/71/ccb36a5d202527ce.jpg[/URL]

slodkie puchate malenstwo:loveu:[/quote]
rajku wsadza mnie:shocked!: ...jak nic mnie wsadza i zabezpiecza twardziela:nerwy::comp26: .....a ja tam mam jeszcze kilka tego typu foteczek:diabloti: :evil_lol:
A super ze Ci sie mloda podoba:multi:

Piesio uroczy:loveu::loveu::loveu: puchacz mały:p
Puchatka jest niezla.......zaczynam znajdowac kudelki w jedzeniu :D
Witamy Was w naszej galeryjce

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witaj Ada:p ! No jest cudna ta moja sunia:multi: . A przytulam ja non stop....czasami az mnie ma dosc:oops: i ucieka:evil_lol: .

[B]To zdjecie nazwalam "chlopiec i jego pies" [/B]:)
[URL="http://www.fotosik.pl"][IMG]http://images27.fotosik.pl/72/bb021e3c70357e99.jpg[/IMG][/URL]
[B]To kolejna z tej serii[/B]
[URL=www.fotosik.pl][IMG]http://images28.fotosik.pl/71/e4b07792fa28a19f.jpg[/IMG][/URL]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

Announcements

×
×
  • Create New...