Jump to content
Dogomania

semi obedience Jagną Nowotarska 27-28.03 Gdańsk


josevina

Recommended Posts

Zapraszamy psiarzy z Pomorza na 2-dniowe seminarium obedience z Jagną Nowotarską.

W programie artystycznym przygotowanie psa do startów w zawodach obedience -podstawy i poziom zaawansowany.

 

CENA:
Przewodnik z psem 2dni: 230zl
Przewodnik z psem 1 dzień: 150zł
Obserwator 2 dni: 50zł
Obserwator 1 dzień:40zł

 

Na wpłaty czekamy do 10.03

Jagna o sobie:

Z wykształcenia jestem antropologiem kulturowym. Antropologia bazuje na zrozumieniu i tego podczas studiów się uczymy – chęć rozumienia otaczającego świata towarzyszyła mi od zawsze i w końcu znalazła odzwierciedlenie w trenowaniu psów.

Kilka razy do roku jeżdżę na indywidualne treningi z Marią Brandel w Szwecji – bardzo, bardzo cenię sobie te spotkania! Tak samo cieszę się, mogąc przywozić moim kursantom najświeższe zdobycze technik obediencowych prosto z północy.

Oczywiście nie byłoby mnie w obecnej formie, gdyby nie psy, z którymi trenuję i trenowałam. Moim psem-weteranem, z którym zdobywałam szlify obediencowe i który nauczył mnie tak wiele, jest Kelt, owczarek belgijski. Kelt jest znanym anarchistą i drobnym złodziejaszkiem, który ma pomysły i nie zawaha się ich użyć. Jeśli spotkaliście czarnego potwora, który grzebie Wam w torbie i ucieka z triumfem z najlepszą i najdroższą rzeczą z tej torby – spotkaliście Kelta.Mrugnięcie Kelt jest oczywiście nie tylko rebeliantem, jest także wytrawnym zawodnikiem obedience – startowaliśmy razem wiele razy, od kiedy skończył 11 miesięy – którego największym osiągnięciem był start w reprezentacji Polski na Mistrzostwach Świata Obedience 2013 w Godollo na Węgrzech.

 

MIEJSCE:

plac szkoleniowy FUNNY DOG w Baninie

 

PYTANIA:

[email protected] lub telefon 690 530 497

 

www.funnydog.pl

 

Zapraszamy!!!!!1

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.