Jump to content
Dogomania

"Moje" kocie bezdomniaki:)


Recommended Posts

alez alez piekny ogromny wynik hoho !

 serduchem pozdrawiam cmokam tygrysiatka

 i sciskam ogromnie za domeczki za zdrowie i za bezpieczne kociatka wszytkie

 zapraszam sercem zapraszam

 bedzie kramik Nadziejkowy

 od jutra czynny 

         dla Was

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I jak co roku nadchodzi zima. Nie muszę pisać,że to szczególny okres dla wszystkich bezdomniaków:(    Kiedyś cieszyłam się z jej nadejścia. Uwielbiałam śnieg,lecące z nieba białe płatki,które nastro

A tu kolejny tymczas zabrany z wysypiska śmieci ,na którym mieszkał z menelami w barakowozie.Menele sympatyczne,kochaja zwierzęta,ale... Zwykle tacy napici,że ledwo się trzymają na nogach,brud,syf,jak

Dzięki kilku bazarkom w ostatnim czasie udało mi się m.in. zakupić nową budę,która już nie przecieka:) i zdjęcie sprzed dwóch dni :)

rozliczam kramik dla tygryskow

 pooozdrawiam pozdrawiam

 sciskam kciuki

 bedzie ok 38 zl

Link to post
Share on other sites

Wysylam ku Tobie Gosiu

                        43 zl 25 gr

      z zakonczonego

                   Stokroc pozdrawiam lapenki

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Wysylam ku Tobie Gosiu

                        43 zl 25 gr

      z zakonczonego

                   Stokroc pozdrawiam lapenki

dziękuję Nadziejko stokrotnie!

Link to post
Share on other sites

Dzięki bazarkom kocie bezdomniaczki mają co jeść:) A te dziewczynki karmię w tamtym miejscu już prawie 10lat:)!

Choć to logistycznie trudne,bo tam i z powrotem jadę 3h. Dlatego tylko raz w tygodniu. Dostają suche cały litrowy pojemnik po lodach ,a mokre tylko jak jestem. Mleko też. Bardzo je lubią.

2vxgguw.jpg

165hrm.jpg

2i26hhh.jpg

 

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Jak co roku przychodzi chłodna jesień ,potem nadejdzie zima. I tak tego roku długo było ciepło.

Biało-czarna koteczka jest już stareńka,ma ok.10lat i zmierzwione futerko,ząbki pobolewają.

Czy to nie jej ostatnia zima?

wsaeeb.jpg

To zdjęcie robiłam dziś ,skoro świt. Pojadły biedaki.

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

matko moja

 taki los

 mocno mocno sciskam za slepunia

 za wszytkie lapucinki tez

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Najmocniej pozdrawiamy kotelkowo psiaczkowo

Pana od psiego serdunka rudusia i kotusia braciszka

Trzymajcie sie mocno mocno  w tym strasznem czasie

Modlmy aby wszystko wracalo do normalnego zycia spokojnego

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Dnia 28.08.2020 o 15:59, Nadziejka napisał:

                    75 zl juz u Ciebie pierwsza czesc wplaty z kramku

                                      A dzis doslalam kolejne 75 zl

                                                    Razem 150 zl 

Link to post
Share on other sites

Wielkioe dzięki Nadziejko.Dżeki wczoraj był kolejny raz u weta,bo nadal bardzo saneczkuje i trze pupą o chodnik:( Wczoraj zapłaciłam 50zł. Po południu wstawię rachunek.

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Pokażę "końcówki" z moich dokarmianych wolnożyjących kotów. Większość wyłapana i jeśli w miarę była oswojona ,trafiła do DS po obróbce weterynaryjnej i żmudnym szukaniu osiatkowanych domów. 

Ta koteczka zaś jest dokarmiana już ponad 10 lat pod moją byłą pracą. Postarzała się bardzo, straciła też swoją przyjaciółkę,z którą były nierozłączne, a która od dawna nie pokazuje się. Ale ona ,choć pewnie już nerki siadają,bo schudła i zmalała jakoś,futro zrudziało,dzięki Bogu wciąż daje radę. Zdjęcia sprzed 2tyg.

47ab15499ee4.jpg

212210b92acf.jpg

Link to post
Share on other sites
Dnia 17.09.2020 o 23:13, Nadziejka napisał:

                    75 zl juz u Ciebie pierwsza czesc wplaty z kramku

                                      A dzis doslalam kolejne 75 zl

                                                    Razem 150 zl 

Dziękuję jeszcze raz Nadziejko za 150zł z Twoich bazarków i pokazuję obiecane rachunki,których zapomniałam wstawić wieczorem jak napisałam 2 posty wcześniej, czyli już miesiąc temu (Boże ,jak ten czas leci i jaka skleroza ze mnie).

35a74008d4dd.jpg

Razem 90zł za weta,resztę tj.60zł dołożyłam do zakupu karmy dla pieska Dżekiego od Pana Bezdomnego.

Tutaj chłopak już u siebie. Oddałam go jego Panu, gdy tylko wyszedł ze szpitala. U mnie był wówczas 2tyg. Ale czasem wciąż przychodzi i okazjonalnie zostaje, bo lubi:) Poje,pośpi,niekiedy zostanie na noc. Dżeki lubi mojego psa i koty ,a najbardziej moje łóżko;) Za to w zamian zostawia mi swój smrodek ,ale nic to.

3803703f6501.jpg

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Announcements


×
×
  • Create New...