Jump to content
Dogomania

Badanie dot. relacji właścicieli i psów


Amanecida

Recommended Posts

[B]Dziękuję wszystkim za pomoc, zebrałam wystarczającą liczbę odpowiedzi, więc usuwam link, bo ankieta została zamknięta :)[/B]

Witajcie,

jestem studentką Uniwersytetu Warszawskiego i prowadzę badanie dotyczące relacji właściciel-pies. W tej chwili zbieram dane z ankiety poruszającej głównie ten właśnie temat :) i szukam osób chętnych do wypełnienia ankiety.

Ankieta nie jest bardzo długa (jakieś 10 minut) i skupia się na temacie "psim" - nie jest to nudna ankieta badająca osobowość ;). Składa się z 2 części, dłuższej dotyczącej psów i krótkiej, dotyczącej wartości. Nie ma pytań opisowych.

Jeśli możecie mi pomóc, wypełnijcie proszę ankietę - potrzebuję jeszcze kilkudziesięciu osób :)

Edited by Amanecida
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Evelason']Mozesz wyjasnic o co chodzi w pytaniu nr 1?[/QUOTE]

W zasadzie nie powinnam za wiele tłumaczyć ;) Ogólnie "naturalnie" oznacza tyle co "po psiemu", więc np. pozwalam psu sobie biegać i węszyć, nie farbuję mu sierści ;), uznaję że pies może sobie czasem poszczekać itp.

Link to comment
Share on other sites

Pytanie sa tak skonstruowane, ze dla roznych ludzi moga oznaczac zupelnie co innego. Dla autorki pies moze sie zachowywac naturalnie gdy [quote]pozwala psu sobie biegać i węszyć, nie farbuję mu sierści ;-), uznaję że pies może sobie czasem poszczekać itp. [/quote]. Jak wskazuje watek obok, wiele psow tarza sie w nieczystosciach i to dla psa naturalne. Nie wiem czy autorka takie i inne psie zachowania w ogole brala pod uwage.