Jump to content
Dogomania
A&L

Dogozlot 2015! Bobolin 22.08-29.08.2015 ;)

Recommended Posts

Jako że w tym roku organizatorzy się nie popisali, postanowiłam wspaniałomyślnie założyć wątek już teraz, aby zlot w przyszłym roku był dopięty na ostatni guzik ;)

Póki co chcielibyśmy ustalić miejsce i termin. Tegoroczni zlotowicze poczynili już pewne rozmowy ( :evil_lol:) i na tapetę padł ośrodek w Bobolinie - http : // urlopzpsem. com. pl/. Miejsce sprawdzone, bo odbywały się już tam przeróżne psie zloty, w tym jeden dogomaniaków.

Jeśli ktoś ma jakieś inne miejsce godne polecenia, to pisać. Bierzemy pod uwagę tylko morze lub jakieś fajne jezioro. Oczywiście mówiąc morze nie mam na myśli Kołobrzegu czy innego kurortu, lecz spokojne miejsce, gdzie bez problemu będziemy mogli znaleźć tereny na spacery ze sporą sforą psów jak i plażę z której nikt nas nie wyrzuci ;)

Informuję, że w zlocie mogą uczestniczyć wyłącznie osoby pełnoletnie!


Więc czekam na Wasze propozycje co do terminu i miejsca, no i zapraszam do zapisywania się. Tutaj prośba - zanim zapiszesz się na zlot - przemyśl czy będziesz w nim na pewno uczestniczył! Nie chcemy sytuacji z lat ubiegłych, gdzie zapisywało się mnóstwo osób bez pomyślunku, a ostatecznie jechała garstka! :angryy:

Lista osób chcących wziąć udział:

1/2. A&L + TŻ + 2 psy (prawie west i AST)
3/4. asiak_kasia + TŻ + 2 psy (skundlone coś + coś ala APBT :P )
5. Oluś - król :loveu: + 2 psy (prawie ON i prawie niespełnione BC :evil_lol:)
6. Rinuś + pies (blabladorek)
7/8. FredziaFredzia + TŻ + 4 piesełki (samojeb, pipet, wilczak i BF)
9.
dog193 + (zajebisty) foks
10. Fauka + 2 psy (blabla i ździrowate BC :D )

11/12. Lucky + TŻ i 2 psy spanielka i weimar - DLUGOWLOSY xD
13/14. Omry + TŻ i 3 kundle (jorkuś, kura i kanar)

15. Jonquilla i suka (w typie APBT)
16. Unbleble i Brumiszcz (BC)
17. Melissa.bdg + pinczerek

18/19. Asia i TZ + blablador (znajomi FredziFredzi)
20. NightQueen
21. Michalina + rottek
22. Romek + boerboel
23. Brat Kasi Asiak
24. Dziewczyna Brata Kasi Asiak :D

25/26. Michał i Maja z tycityci pieskiem - kangalem xD
27.
28.
29.
30.






Grupa zlotowa na FB KLIK

-----------------------------------------------------------------------------
AKTUALIZACJA

TERMIN 22.08-29.08.2015.

MIEJSCE: http://www.morskiedomki.pl/index.php?domki_letniskowe_main

CENA: 200 zl domek/doba

WIĘCEJ NA 8,10 STRONIE WĄTKU

-------------------------------------------------------------------------------

Osoby wybierajace sie na zlot wszelakimi srodkami komunikacji i chcace dostac sie ze Slawna (wyglada na to, ze tam tory kolejowe sie koncza : D) do Bobolina moga zglosic sie do forumowej asiak_kasii, ktora podjela sie organizacji transportu busem (wiecej na 10 stronie watku)

-------------------------------------------------------------------------------

[b]Domki 8 osobowe rozplanowane, co do reszty nie wnikam - dogadujcie się! ; )
Edited by A&L

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='asiak_kasia']termin obojętnie- ale podajcie wcześniej co bym sobie urlop zaklepała :diabloti:
Angela, to jak zrobiłas wąteczek to jestes organizatorem :eviltong:[/QUOTE]

Całuj mnie w asa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak niestety jest, ja też teraz byłam organizatorem, mimo że wcale nie chciałam :diabloti:

DOPISYWAĆ MNIE SZYBCIUTKO, dog193 + zajebisty foks

Bobolin, a termin obojętne - byleby był w wakacje czyli lipiec/sierpień.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Proponuje, aby każdy z zapisanych podał dogodny mu termin. Wiem, że to jeszcze dużo czasu, ale wiem też, że sporo z nas musi mieć informację o terminie sporo wcześniej.

Aha zlot będzie trwał [U][B]1 tydzień [/B][/U]Oczywiście, jeśli ktoś nie ma możliwości pozostania tak długo, istnieje opcja przyjechania tylko na część zlotu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Lucky.']Mi też jest obojętny termin zlotu, trzeba wziąć pod uwagę, że w lipcu mogą być upały, a w sierpniu jesień, ale chyba nic nam w niczym nie przeszkodzi :)[/QUOTE]
Ja to myślę, że tak najbezpieczniej, to będzie na przełomie lipca i sierpnia. Wiadomo, że pogoda nam nie straszna, ale skoro wybieramy się nad morze/jezioro, to fajnie byłoby skorzystać z ładnej pogody ;) Ja mam jakoś w sierpniu wesele koleżanki, muszę się dowiedzieć kiedy dokładnie, żeby wiedzieć który weekend odpada.[B][U] Jeżeli ktoś już wie, że jakiś termin na pewno mu nie odpowiada, to pisać![/U][/B]
[quote name='dog193']Ej a co z Bogusią? Na co ona czeka :eviltong:[/QUOTE]
Może czeka aż sobie psa sprawi, coby być prawdziwym dogomaniakiem :D Edited by A&L

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='dog193']Ej a co z Bogusią? Na co ona czeka :eviltong:[/QUOTE]
Na psa :lol: Pewnie będzie czekać do przyszłych wakacji aż się jej plany wyklarują. Może ją chłop do Paryża zabierze albo do Chorwacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Fauka']Na psa :lol: Pewnie będzie czekać do przyszłych wakacji aż się jej plany wyklarują. Może ją chłop do Paryża zabierze albo do Chorwacji.[/QUOTE]
Bogusia potwierdziła swą obecność :D
[quote name='FredziaFredzia']JUŻ jest 20 psów (21 jeśli wezmę Franka). :diabloti: Będzie ogień![/QUOTE]
Tak, tak, zobaczymy ile zostanie na koniec, zapisywać się to każdy może, a później jechać ni ma komu! :evil_lol:

Ja informuję, że 29/08/15 mam wesele i w tym terminie mi nie pasuje, a jako, że jestem organizatorem, to oświadczam, iż zlot musi odbyć się w innym terminie :loveu:
Ale termin i tak do dupy, więc chyba nikt nie będzie miał zastrzeżeń ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Announcements

×