Jump to content
Dogomania
Czarodziejka

Uwaga!Kto nie wpłacił, kto nie wysłał :) Wyjaśnienia i Czarna lista.

Recommended Posts

[quote name='Mona4']Witam

Cala sprawa chyba jest wyjasniona bo pisalem do ciebie na PRV. A jezeli niedoszlo to napisze tutaj!!

Mona 4 jest w szpitalu,ma powazne problemy zdrowotne,tak wiec bazarkami ktore wystawila na Altera i inne psiaki zajmowalem sie ja!! Wszystko co mialm wyslac i przelac na konto zrobilem.Jezli jakism cudem amoglo sie to zdarzyc niewplacilem za wiersze to prosze podaj mi nr konta o ktore prosilem juz 2 razy a wplace cala wylicytowana sume !!!

Niebylo to celowe ,czy zlosliwe ale w tym calym nawale klopotow i problemow nawidoczniej niedopatrzylem tego.

Przeprszam za kolpot i pozdrawiam PAWEL syn MONY 4


Chce tylko powiadomic ze Mona 4 skonczyla udzielania sie na forum Dogomania[/quote]


Niestety prv nie doszedł. Obecnie jestem poza domem i mam bardzo kiepski dostęp do internetu. Po powrocie (2 lub 3 września) jeszcze raz napiszę do Ciebie.

[B][COLOR=darkgreen]Więc sprawę uważam za wyjaśnioną i proszę o usunięcie Mona4 z listy do wyjaśnienia.[/COLOR][/B]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chciałabym do listy: "do wyjaśnienia" dołączyć [B][COLOR=red]warg2003warg.[/COLOR][/B]
W połowie sierpnia zakończyły się moje dwa konikowe bazarki. Warg2003warg wylicytowała towar za 89zł, + przesyłka 8 daje 97zł.
Kiedyś już u nie kupowała, wpłaciła od razu, więc wysłałąm do niej paczuszkę nie czekając na wpłate (w prywatnej wiadomosci napisała iż pieniądze wysle 16.08).
Do tej pory brak pieniedzyna koncie a takze kontaktu (wyslalam kilka PW czy cos sie stalo).
[B]Czy ktos wie co sie dzieje z warg2003warg (Izabela z Gliwic)?[/B]

[FONT=Arial][/FONT]

linki do bazarkow:
[URL]http://dogomania.pl/forum/showthread.php?t=76535[/URL]
[URL]http://dogomania.pl/forum/showthread.php?t=76216[/URL][/quote]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Minerwa1']Chciałabym do listy: "do wyjaśnienia" dołączyć [B][COLOR=red]warg2003warg.[/COLOR][/B]
W połowie sierpnia zakończyły się moje dwa konikowe bazarki. Warg2003warg wylicytowała towar za 89zł, + przesyłka 8 daje 97zł.
Kiedyś już u nie kupowała, wpłaciła od razu, więc wysłałąm do niej paczuszkę nie czekając na wpłate (w prywatnej wiadomosci napisała iż pieniądze wysle 16.08).
Do tej pory brak pieniedzyna koncie a takze kontaktu (wyslalam kilka PW czy cos sie stalo).
[B]Czy ktos wie co sie dzieje z warg2003warg (Izabela z Gliwic)?[/B]

[I]tu nasza ostatnia korespondencja na PW:[/I][/quote]

Prywatnej korespondencji na forum ogólnym nie powinno się umieszczać.

warg2003warg Ostatnio Aktywny: 22-08-2007 23:14.
Może ma jakieś problemy......

Share this post


Link to post
Share on other sites
zamiescilam prywatna korespondencje, ale wykasowalam dane warg2003warg, mysle wiec ze nie ma z tego powodu krzywdy dla tej osoby..
hmmm.. moze ktos cos wie co sie dzieje z Izabela? Ta osoba jest "stara" i chyba dosc aktywna dogomaniaczka, nie podejrzewam oszustwa, raczej problemy. Chcialabym jednak wiedziec na czym stoje i cala te sytuacje wyjasnic..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Myślę, że Wargi pojechały na spóźniony urlop, albo stało się cokolwiek innego.
To prawie monopolistki bazarkowe ;)

Odnośnie Elkisz - ja również napisałam do niej pw w sprawach nie uregulowanych kwestii bazarkowych.
Elkisz wydaje się bardzo odpowiedzialną osobą, ale oczywiście na konkretny wniosek wpiszę ją na listę do wyjaśnienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak już pisałam wcześniej, chciałabym wyjaśnić sprawę z Beamichą. Winna jest wpłacić na niewidome psy z Mielca 63 zł. Nie ma na AFN jej wpłaty, nie odpowiada na PW. Naprawdę zalezy mi na wyjaśnieniu tej sprawy. Rzeczy zostały do niej wysłane.

Share this post


Link to post
Share on other sites
a ja mam problem z kontaktem z [B]Margo[/B]
pisalam do niej wielokrotnie pw i nie mam odpowiedzi
Margo wplacila pieniadze za przedmiot na jednej z moich aukcji, pieniadze wplynely 20/07 jednak Margo nie podala adresu do wysylki i wlasnie w tej sprawie probuje nawiazac z nia kontakt

oczywiscie na przelewie jest adres wplacajacego, ale wielokrotnie bywalo juz tak, ze jest on inny niz adres odbiorcy

przesylka od dwoch miesiecy czeka spakowana lecz nie zaadresowana, kto pomoze mi sie skontaktowac z Margo?


[I]do administracji wlasciwie mam jeszcze jedna sprawe - patrz podpis![/I]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Jola_K']a ja mam problem z kontaktem z [B]Margo[/B]
pisalam do niej wielokrotnie pw i nie mam odpowiedzi
Margo wplacila pieniadze za przedmiot na jednej z moich aukcji, pieniadze wplynely 20/07 jednak Margo nie podala adresu do wysylki i wlasnie w tej sprawie probuje nawiazac z nia kontakt

oczywiscie na przelewie jest adres wplacajacego, ale wielokrotnie bywalo juz tak, ze jest on inny niz adres odbiorcy

przesylka od dwoch miesiecy czeka spakowana lecz nie zaadresowana, kto pomoze mi sie skontaktowac z Margo?


[I]do administracji wlasciwie mam jeszcze jedna sprawe - patrz podpis![/I][/quote]
Proszę
[URL]http://www.zperonowki.com/html/pol-adres.html[/URL]
[URL]http://www.zperonowki.com/html/pol-email.html[/URL]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[COLOR=black][FONT=Verdana]Mam mały problem ze skarbonką wygraną na bazarku u [B]Iryska[/B].[/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana]7 sierpnia dostałam wiadomości że pieniądze, które wysłałam za skarbonkę, doszły. Następnie, koło 16 dostałam PW że skarbonka nie została jeszcze wysłana, ponieważ są jakieś problemy z kartonem, że czegoś nie można zapakować, czy też się nie mieści.[/FONT][/COLOR]
[FONT=Verdana][COLOR=black]Nie było mnie jakiś czas, po powrocie paczka nadal nie doszła. Wysłałam PW z zapytaniem czy skarbonka została wysłana, odpowiedzi nie uzyskałam. Po jakimś czasie ponowiłam zapytanie, pomyślałam że może wiadomość nie doszła. Jednak nadal nie otrzymałam odpowiedzi. [/COLOR][/FONT]
[FONT=Verdana][COLOR=black]Około 28 skarbonka doszła, niestety w wielu częściach. Za przesyłkę płaciłam (10zł), więc wysłałam Iryskowi wiadomość że skarbonka nie dotarła do mnie w całości, co proponuje z tym zrobić. Ponieważ nie dostałam odpowiedzi, znów ponowiłam pytanie. Jednak dalej zero odzewu. [/COLOR][/FONT]
[COLOR=black][FONT=Verdana]Wiem że ostatnio Iryska nie było, jednak pierwsze PW (że przesyłka doszła uszkodzona, wysłałam przed jej ostatnią obecnością. [/FONT][/COLOR]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Jola_K']Elkisz i ja probowalam sie z Toba kontkatowac? dostalas moje pw?[/quote]
[quote name='fona']ja tez nie mam kontaktu z Elkisz[/quote]
Widzę, że ten nick już się przewija na tym wątku - ja też niestety mam problem z bazarkowiczką [B]Elkisz[/B] - 18.08 licytowała na [url=http://www.dogomania.pl/forum/showthread.php?t=77198] mojej aukcji[/url] fant (maskotkę) i jak dotąd po dwóch PW wysłanych do niej - totalny brak kontaktu (mimo tego, że pojawia się na forum).
A kwota do zapłaty (5 zł +4 zł przesyłka) jest niewielka - więc tym bardziej żenujące jest dla mnie upominanie się o nią :shake:
Nie wiem po co "bawią" się w taki sposób dogomaniaczki :razz:
- [B]proszę o wpisanie Elkisz na listę "do wyjaśnienia"[/B].

Share this post


Link to post
Share on other sites
[LEFT]A ja mam taki prolem:
19.06.07 na "co chcecie kupic,sprzedac" byl taki oto post :[/LEFT]

[LEFT][IMG]http://www.dogomania.pl/forum/images_pb/statusicon/post_old.gif[/IMG] 19-06-2007, 11:32 #[URL="http://www.dogomania.pl/forum/showpost.php?p=6194193&postcount=1272"][B]1272[/B][/URL] [URL="http://www.dogomania.pl/forum/member.php?u=20219"]aldona_b[/URL] [/LEFT]
[IMG]http://www.dogomania.pl/forum/images/ranks/1ml_dogomaniak.gif[/IMG]

Zarejestrowany: Jan 2007

Postów: 141

[IMG]http://www.dogomania.pl/forum/images/icons/icon1.gif[/IMG]
czy jest na dogo ktos kto mieszka w Danii ?poszukuje 2 filmow dunskich na dvd, w Polsce ich nie ma.


[LEFT]Mieszkam w Danii,wiec spytalam o jakie filmy chodzi.Dostalam odpowiedz.Sprawdzilam ile kosztuja,spytalam,czy nie jest to za drogo-odp.:nie jest.
Filmy dotarly do Polski (po lekkich klopotach) do moich rodzicow.Napisalam PW,ze filmiki sa,podalam nr konta rodzicow i....
No wlasnie do tej pory leza sobie u nich.
Nr konta podalam 29.07.w odpowiedzi byl PW,ze wplata bedzie 2 sierpnia,nie bylo,wiec napisalam kolejna wiad..Odpowiedz byla, 13.08,ze wplaci jutro (problemy z kasa) ,nadal cisza,kolejne moje zapytanie i odp. 28.08,ze w tym tygodniu i nadal nic.
Rozumiem,ze kazdy z nas ma czasem problemy finansowe.Tylko dlaczego w tym czasie licytuje na kilku innych bazarkach??[/LEFT]

[LEFT]Nie byl to typowy bazarek,bo nikt by filmow dunskich (i po dunsku) raczej nie kupil.
Nie lubie takich sytuacji i nie lubie ich upubliczniac,tylko nie wiem co moge jeszcze zrobic????[/LEFT]

Share this post


Link to post
Share on other sites
juz sie tlumacze: po pierwsze zle zrozumialam istote bazarku " kto co chce kupic" gdyz myslalam ze pieniadze z takich bazarkow przeznacza sie na konkretny cel pomocy psiakom, licytowalam na innych bazarkach male sumy- do 10 zl- w sytuacjach tragicznych wymagajacych natychmiastowej pomocy ale zobowiazuje sie tutaj przy swiadkach ze za zakupione filmy wplacam dzis (niestety 1 rate 45 zl)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dopiero teraz zauwazylam ze jestem na liscie podejrzanych ;) i chcialam sie wytlumaczyc.
cale wakacje liczac od czerwca bylam w rozjazdach z malymi przerwami. we wtorek dopiero wrocilam z ostatniego wyjazdu. na dodatek nie mam internetu u siebie w domu tylko u rodzicow, wiec jak bylam tylko na 2 czy 3 dni nie mialam stycznosci z komepm. dlatego nie opdisywalam argat. slonik doszedl w czesciach i juz sie dogadalysmy co z tym zrobic. w takim razie moze argat wycofalaby swoje oskarzenia, spytam jej na pw.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja jestem wlasnie po tej drugiej stronie.Mieszkam w Danii,wiec o wysylanie musze prosic rodzine lub znajomych.Przewaznie to Modliszka84 wysyla i wszystko wtedy jest ok.Ale czasami az wstyd mi Ja po raz kolejny prosic.Dlatego tez "zatrudnilam" do tego celu raz tate,raz brata.Za kazdym razem prosze o wyslanie poleconym.Moj tato pomylil sie i zamiast poleconym wyslal priorytetem...Jedna przesylka nie doszla.Na przesylki od brata,tez ludzie czekaj,brat mowi,ze juz powysylal.
Przyjdzie mi zrezygnowac z wystawiania bazarkow,bo ile moge "uzywac" (to dunskie okreslenie :)) Modliszke??
Aga,dziekuje !

Acha,chcialam dodac,ze za przesylke ja placilam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rennatta
Ja tydzień temu wygrałam w aukcji Zmysła.
Niestety otrzymałam błędny numer konta(do kogoś innego,na szczęście odzyskałam pieniądze-to osoba z innego forum).
Niestety nie mogę skontaktować się ze Zmysłem-wysłałam już dwa privy.
Potrzebuję nr konta do wpłaty.
Jest mi łyso,bo przesyłka(dość droga) została wysłana błyskawicznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A ja nadal mam nie wyjasniona sytuacje... :(
Czy ktos wie co sie z [B]warg2003warg [/B]dzieje? moze choruje, moze musiala wyjechac?? od miesiaca nie mam kontaktu...

[quote name='Minerwa1']
W połowie sierpnia zakończyły się moje dwa konikowe bazarki. Warg2003warg wylicytowała towar za 89zł, + przesyłka 8 daje 97zł.
Kiedyś już u nie kupowała, wpłaciła od razu, więc wysłałąm do niej paczuszkę nie czekając na wpłate (w prywatnej wiadomosci napisała iż pieniądze wysle 16.08.
Do tej pory brak pieniedzy na koncie a takze kontaktu (wyslalam kilka PW czy cos sie stalo).
[B]Czy ktos wie co sie dzieje z warg2003warg (Izabela z Gliwic)?[/B]



linki do bazarkow:
[URL]http://dogomania.pl/forum/showthread.php?t=76535[/URL]
[URL]http://dogomania.pl/forum/showthread.php?t=76216[/URL][/quote][/quote]

Share this post


Link to post
Share on other sites
przed chwila mialam nieprzyjemna sytuacje..........zastukal do mnie listonosz z paczka , ktora wyslalam 10.09.07 (niestey nie byl to priorytet)za 6,50.........paczka 2 razy byla awizowana i niestety nikt jej nie odebral w zwiazku z tym zostala odeslana z powrotem, z koleii ja bez grosza w domu, wiec pan listonosz zostawil mi zawiadomienie, gdzie i kiedy moge ja odebrac....oczywiscie musze zaplacic kolejne 6,50.........zalamka............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Announcements

×