Jump to content
Dogomania
togaa

ONECZKA, MALAMUT... to miał być ich dom na zawsze. Koszmar schroniskowych psów.

Recommended Posts

Koniecznie trzeba coś zrobić bo Irysek w końcu tam padnie ;) teraz tylko czekać na upały a on się tam usmaży :(
Potwierdzam że bardzo zmarniał bo też niczego innego w tej samotni zrobić nie może :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jest szansa, ze uda sie go odebrac ?
Trzeba pognebic faceta, moze choc poprawi mu warunki:-( Dziadyga bez serca !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Facet poprawił warunki o tyle, że wysprzątał kojec i zlikwidował łańcuch.
Nie ma 'rażących zaniedbań" .
Tym samym wytrącił nam argumenty z ręki, by mu odebrać psa .
Spróbujemy jeszcze po dobroci z nim pogadać.

[B]Lara [/B]wciąż bez domu.
Taka piękna, mądra, kochana a nikt Jej nie chce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='togaa']



[IMG]http://images64.fotosik.pl/892/1413094f90d0090amed.jpg[/IMG][/QUOTE]

Malamutek :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Togaa, teraz będą upały, psy północy ich nienawidzą, mało jedzą, wolą pić wtedy...
Udało mi się w sobotę po dogtrekkingu tam podejść, bo te działki w miarę blisko Dębowca. Irys cały w złażącej sierści, fakt, bez łańcucha, ale i BEZ WODY. Wypił około litra, wlałam przez siatkę do garnka wszystko co mi zostało.
Niestety, nie miałam aparatu ze sobą. Tam trzeba ciągle przychodzić i kontrolować, potem zrobić najazd z "dowodami"...

Share this post


Link to post
Share on other sites
[QUOTE]Tam trzeba ciągle przychodzić i kontrolować, potem zrobić najazd z "dowodami"... [/QUOTE]

To musiymy się jakoś skrzyknąć i w więcej osób zadziałać, bo stowarzyszeniowe dziewczyny same nie dadzą rady by stale monitorować to miejsce.(Praca,dziecka,rodziny i kilkadziesiąt innych zwierzaków na głowie)
No i najważniejsze, znależć Iryskowi tymczas, bo nawet jak Go odbierzemy, to gdzie go damy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja z Bielska nie jestem, byłam na tych działkach jak pisałam "przy okazji" dogtrekkingu. De fakto - pierwszy raz tam zaszłam, wcześniej wysyłałam kolegę - zdjęcia powyżej nie oddają tego bajzlu co ma gość na działce, bo jak się Irys znudzi, to wywleka wszelkie śmieci i obgryza. Nawet trzonek od łopaty już poobgryzany...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie wiem czy na Dogo jest jeszcze ktokolwiek z Malamutów w potrzebie. Była Masia. Ale chyba już tu nie wchodzi.
On się ciągle nudzi. Na takim małym terenie, to co już miał "poznać" to poznał. Teraz szuka sobie pracy jakiejkolwiek.
Ja je uwielbiam. Malamuty. Ale niestety, wziąć go na tymczas nie mogę.
Na hotel dla niego i resztę (wet., karma) mnie nie stać. Czego bardzo żałuję.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='salibinka'][URL]http://www.dziennikpolski24.pl/artykul/3445399,lara,id,t.html[/URL][/QUOTE]

Dziękuję, [B]Salibinko[/B] kochana !!!

Dziewczyny z Malamutów wiedzą o [B]Irysku[/B] i były gotowe przejąć psa, gdy po schroniskowej adopcji wylądował[B] na łańcuchu.[/B]
Teraz wszystko się rozmyło, bo zapewne priorytet mają malamuty wegetujące w schronach .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lara was pozdrawia :)

[IMG]https://lh4.googleusercontent.com/--jPVEn2QdzQ/U5IRE9_2gMI/AAAAAAAABpI/eJ2ykHmDwDM/w700-h563-no/um+033.jpg[/IMG]

[IMG]https://lh4.googleusercontent.com/--jPVEn2QdzQ/U5IRE9_2gMI/AAAAAAAABpI/eJ2ykHmDwDM/w700-h563-no/um+033.jpg[/IMG]

[IMG]https://lh6.googleusercontent.com/-NVKOa9rI7lY/U5IRE-2mPMI/AAAAAAAABpU/Oqctnb0iTg0/w700-h613-no/um+040.jpg[/IMG]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piekna jest z niej dziewczyna.:lol:
Czy szukasz jej domu sama? Czy interesują Cie jakies propozycje, bo czasem sa telefony o ONki, to mogłabym Ci podesłac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='bela51']Piekna jest z niej dziewczyna.:lol:
Czy szukasz jej domu sama? Czy interesują Cie jakies propozycje, bo czasem sa telefony o ONki, to mogłabym Ci podesłac.[/QUOTE]

[B]Beluniu[/B], nawet nie pytaj.
Tel.Justyny który możesz podać zainteresowanym; 509471357
Już sie zaczynamy martwić , że tak się zasiedziała.
Telefonów jest dużo, ale ludzie chcą Ją do budy.
Ogłasza Justyna, ogłaszam ja;
Dziewczynka ma wyróznioną Tablicę (OLX) do 17 czerwca;
[URL]http://olx.pl/oferta/2-letnia-sunia-w-typie-owczarka-niem-szuka-domu-CID103-ID5Xk8b.html[/URL]
Dałam Ją też na Moruska, Gumtree Radio B-B...
Bardzo liczyłam na Dziennik Polski (link powyżej wstawiła [B]salibinka[/B]) , ale nikt sensowny się nie zgłosił. Edited by togaa

Share this post


Link to post
Share on other sites
My też ją ogłaszamy a ma tez niektore ogloszenia wyroznione w ramach mozliwosci, zawsze podaje numer sluzbowy bo ten mam zawsze przy sobie 509471357
nie wydam jej do budy ani do kojca, ona owszem ma cos w sobie strozujacego ale to jest sunia ktora uwielbia spac na miekkich legowiskach. Wczoraj bylysmy w Katowicach na NightSkatingu, swietnie sie odnajduje w miescie, nie przeszkadzają jej tłumy ludzi, samochody itd, wiec mysle ze odnalazlaby się rowniez w miescie w mieszkaniu w bloku przy odpowiednim zapewnieniu jej ruchu i aktywnosci bo uwielbia biegac i spedzac czas z czlowiekiem.
Poki co nie znalazlo sie nic gdzie moglabym ja oddac z reka na sercu i z czystym sumieniem ale na kazdego przyjdzie pora, wiec jeszcze wszystko przed nami! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiem, niestety trudno jest o dom, do ktorego psa oddaloby sie bez cienia wątpliwosci.
Tak myslałam, ze Ksiązniczka tylko do mieszkania, szkoda, ze w moim juz jedna rezyduje:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wczoraj była na promocji Fundacji Węgielek, ktora wspolracuje z naszym schronskiem, razem z kilkoma podopiecznymi schroniska. Lara była ze mną, też promowała Fundację :)
i obiecane zdjęcia :) :

[IMG]https://lh6.googleusercontent.com/-04SMoxKTvJw/U5TK4AI_coI/AAAAAAAABqU/dhq-rOHBQm8/w900-h675-no/10425771_653336184755510_2106239000_n.jpg[/IMG]

[IMG]https://lh4.googleusercontent.com/-wtjEbDAhZ4U/U5TK3-hUKBI/AAAAAAAABqM/IChKytrNbd4/w900-h934-no/10423340_653336161422179_1418346118_n.jpg[/IMG]

[IMG]https://lh6.googleusercontent.com/-LssEYYDoetY/U5TK4EfIoYI/AAAAAAAABqY/fVwg5enp3Qg/w840-h976-no/10433338_653336234755505_1800687459_o.jpg[/IMG]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Marycha35']Piękna sunieczka:) Ciekawe jak w te upały radzi sobie biedny Irys.....[/QUOTE]

No własnie, [B]Irys. [/B]
Nie sposób wszystkiego ogarnąć w parę osób, zwłaszcza jak zaczął się wysyp kocich maluchów .

Do [B]Lary[/B] pojechało jedzonko. Powinno być w czwartek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Strasznie mnie dręczy ten Irys.
Lara śliczna, ale już zaopiekowana i w spokoju czeka na domek, miejmy nadzieję, że niedługo już znajdzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Announcements

×
×
  • Create New...