arek.sobczak Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 W czwartek 23 stycznia zamówiłem w zooplus karmę TOTW w zooplus. W piątek 24tego otrzymałem karmę. Dziś 25tego przesypuję karmę do szczelnych wiaderek i widzę na opakowaniu datę ważności 22 styczeń 2014... Dobrze, że mały worek 6,8kg. 1. Jak jest możliwe to, by sklep zapakował i wysłał karmę dzień po terminie jej ważności? 2. Czy ta karma jest uboższa już teraz? 3. Co radzicie mi zrobić w tej sytuacji? Czy mogę sklepowi postawić warunek, że jeżeli w następnym tygodniu nie dostanę od nich gratis nowego worka karmy, to grama u nich nie kupię w przyszłości? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabelle301 Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Wystarczy im przesłac zdjęcie worka z datą... i złozyć reklamację. Jeżeli jet to przyzwoity sklep to albo Ci zwróca kasę albo wyślą nowy worek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arek.sobczak Posted January 25, 2014 Author Share Posted January 25, 2014 ale tej karmy nie powinno być tego dnia u nich na stanie, sama data ją już wyklucza... to jak można taką karmę wysłać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anulka29 Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 zooplus a reguły bez gadania uznaje reklamacje jak np karma jest zapsuta (oddawali pieniądze )więc nie powinno byc problemu z tym Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dwbem Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Zooplus reaguje na reklamacje i zwraca pieniądze lub karmę. Może paczka byla zapakowana wcześniej i pakowacz nie zwrocil uwagi na datę ważności. Zareklamuj, powinni ci zrekompensować tę pomyłkę. Mnie jak przysłali dobrą karmę ale nie te co zamawiałam to zwrócili pieniądze a karmę zalecili oddać do schroniska jeśli moje psy nie chciałyby jej jeść. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itske Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 napisz, proszę, jak zakończyła się reklamacja, myślę, ze bez gadania powinni ją uznać i przeprosić, raczej dbają o opinię Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barbarasz49 Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 [quote name='arek.sobczak']W czwartek 23 stycznia zamówiłem w zooplus karmę TOTW w zooplus. W piątek 24tego otrzymałem karmę. Dziś 25tego przesypuję karmę do szczelnych wiaderek i widzę na opakowaniu datę ważności 22 styczeń 2014... Dobrze, że mały worek 6,8kg. 1. Jak jest możliwe to, by sklep zapakował i wysłał karmę dzień po terminie jej ważności? 2. Czy ta karma jest uboższa już teraz? 3. Co radzicie mi zrobić w tej sytuacji? Czy mogę sklepowi postawić warunek, że jeżeli w następnym tygodniu nie dostanę od nich gratis nowego worka karmy, to grama u nich nie kupię w przyszłości?[/QUOTE] Natychmiast reklamuj odeślij karmę,szybko otrzymasz nową i na przeprosiny od 200 do 500 punktów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talent Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 A może warto napisać najpierw do sklepu a nie na forum? :) Pomyłka zawsze zdarzyć się może. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.