filodendron Posted December 19, 2013 Share Posted December 19, 2013 Paragonu domyślnie czasem nie dają firmy, które nie mają kasy fiskalnej - a to świadczy o niskich obrotach. Mało jednak prawdopodobne, żeby sklep zoo miał obroty poniżej obowiązku kasy fiskalnej. No chyba, że dlatego upadł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted December 19, 2013 Author Share Posted December 19, 2013 No, ale np z zooplus też nie dostałam rachunku jak zamówiłam zabawki i jakieś tam duperele (aż się spytałam rodziców czy coś takiego widzieli). Teraz czekam na 2 przesyłki z 2 sklepów, aż zwrócę uwagę czy dają paragon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewee Posted December 19, 2013 Share Posted December 19, 2013 Jeśli firma prowadzi tylko sprzedaż wysyłkową , nie ma obowiązku rejestracji na kasie fiskalnej a tym samym wystawiania paragonów . /bez limitu obrotu / Natomiast na życzenie musi wystawić fakturę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filodendron Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 (edited) Wydaje mi się, że jeśli sprzedaje się osobom fizycznym, to powyżej pewnego obrotu kasa fiskalna musi być. Chyba że sprzedaje się tylko firmom - wtedy wystarczą faktury. Poniżej tego limitu obrotu, który nakłada obowiązek kasy fiskalnej, rzeczywiście można wystawiać faktury tylko na życzenie. Edit: [B]Ewee[/B], masz rację! :) Dopytałam u księgowej :) - od początku tego roku obowiązują zwolnienia dla sprzedaży wysyłkowej o ile jest dokonywana wyłącznie za pośrednictwem poczty, banku. Edited December 20, 2013 by filodendron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iza. Posted December 21, 2013 Share Posted December 21, 2013 w swiecie karm mozna było też kupowac na miejscu u nich, nie tylko po przez wysyłkę ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted December 21, 2013 Author Share Posted December 21, 2013 Jednak karma doszła z rachunkiem, druga natomiast bez rachunku. Ciekawe od czego to właściwie zależy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barbarasz49 Posted December 22, 2013 Share Posted December 22, 2013 [quote name='gryf80']no ja zamawiam w zooplusie,bo maja najtaniej duo delice.zamawiam tez i inne karmy(przewaznie te kt.sa w promocji z dobrym składem),ale czas oczekiwania jest 3-4 dni,niestety[/QUOTE] Niestety to smutna prawda! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bakusiowa Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 (edited) Bardzo szkoda że Świat Karm już nie istnieje. Zdążyłam zamówić u nich tylko jeden raz. Zszokowała mnie szybkość dostawy. Zamówiłam jednego dnia około godz. 15-tej. Dostawa była na drugi dzień w południe. W Krakvecie mówią że trzeba czekać siedem dni roboczych. Kiedyś po siedmiu dniach roboczych zadzwonili, że jeszcze trzeba czekać następne siedem dni roboczych. Nie chodziło o nie wiadomo jaką karmę tylko o RC hepatic. Wtedy zrezygnowałam i prędzej miałam od weterynarza. Jeśli chodzi o zwrot pieniędzy to nie mogę złego słowa powiedzieć. Nastąpił szybko. Kiedy w Świecie Karm już strona internetowa była nieczynna jeszcze dodzwoniłam się i powiedzieli że maja serwer uszkodzony. Wtedy musiałam szybko zamówić. Wybór padł na Zooplus. Karma przyszła na trzeci dzień. Więc nie jest źle z prędkością dostawy. Edited December 29, 2013 by bakusiowa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted December 29, 2013 Author Share Posted December 29, 2013 Widzieliście już?: [QUOTE]szykujcie kase, swiatkarm rusza po nowym roku[/QUOTE] [URL]http://www.dogomania.pl/forum/threads/244306-CANIDAE-dlaczego?p=21705696#post21705696[/URL] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cockermaniaczka Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Bylo by super.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EVA2406 Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Oby ruszyli :kciuki::kciuki::kciuki: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lotty Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 [quote name='Maron86']Widzieliście już?: [URL]http://www.dogomania.pl/forum/threads/244306-CANIDAE-dlaczego?p=21705696#post21705696[/URL][/QUOTE] Świetna wiadomość. Oby tylko cen za bardzo nie wywindowali. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asia i Brunio Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 juz nie moge sie doczekac :) tzn moj Bruno niejadek ;) bo nie dosc ze canidae mu smakuje to do tego siersc mu nie wypada i pieknie blyszczy :) i piesio mega szczesliwy :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skidder Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 jakiś czas temu kilka razy pod rząd przejechałam sie na świecie karm, raz karma przeterminowana, raz wszystko w pudełku rozwalone (karma, ciastka, gryzaki), skończyłam 'współpracę' z nimi po tym jak dostałam spleśniałą karmę i 3 tygodnie u mnie stała bo 'kurier nie ma kiedy odebrać'. Od roku zamawiam w zooplusie (i nie obawiam się bana;) ) i jestem zadowolona, mimo długiego oczekiwania na przesylkę. Nie chcę Was dobijać, ale nie wierzcie w to, że świat karm się wskrzesi, jakby to było spowodowane tylko 'przeprowadzką' to konta na fb by nie usuwali... Fakty są takie: Strony nie ma, FB nie ma, na allegro nie sprzedają, miejsce w którym mieli magazyn pod Białymstokiem jest pusty, kiosk w którym sprzedawali w Białymstoku też jest pusty. Z tego co mówił kolega, który często do nich jeździł po karmę dla schroniska, sytuacja tak wygląda, że ojciec przepisał firmę na syna i ślad po nich zaginął. Obawiam się, że to były jakieś większe problemy niż strona internetowa, czy przeprowadzka magazynu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andzia69 Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Skidder - vel Barbarasz - znamy twoją opinię na temat zooplusa i świata karm Przy moich ostatnich zamówieniach zadzwonili do mnie, ze są naderwane - nie przerwane i ze mogą mi jeszcze dać rabat ze względu na to - oczywiście przesyłka przyszłaszybko, worki faktycznie mialy naderwane w jednym miejscu tą papierową wierzchnia warstwę, pod nią były w całości. Termin przydatności - krotki - zgadzał się z opisem na stronie sklepu - wiec ja do nich nic nie miałam...teraz tylko żal, ze ich nie ma! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barbarasz49 Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Myślę że Skidder się obraził kiedy bez żadnych powodów przypisałaś mu mój nick! A co do Świata Karm to uważam że po prostu splajtował i nie ma co ronić łez. W kapitaliźmie tak już niestety jest że lepsze wypiera gorsze! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted January 4, 2014 Author Share Posted January 4, 2014 [quote name='andzia69'] Przy moich ostatnich zamówieniach zadzwonili do mnie, ze są naderwane - nie przerwane i ze mogą mi jeszcze dać rabat ze względu na to - oczywiście przesyłka przyszłaszybko, worki faktycznie mialy naderwane w jednym miejscu tą papierową wierzchnia warstwę, pod nią były w całości. Termin przydatności - krotki - zgadzał się z opisem na stronie sklepu - wiec ja do nich nic nie miałam...teraz tylko żal, ze ich nie ma![/QUOTE] U mnie było tak samo, termin ważności identyczny jak na stronie sklepu. Przez ponad 6m-c tam zamawiałam w nie małych ilościach (3 duże psy w domu) i ani razu nie miałam problemu z: Zapakowaną karmą, zawsze ładnie była w kartonie + obwinięte akcesoria w folię tak dokładnie że sama miałam problem się do nich dobrać. Karma zawsze była u mnie na 2gi dzień (o ile zamówiona do 14 czy tam 15). Data ważności zgodna z podaną na stronie. Przy braku produktu zawsze dzwonili i proponowali zamienniki z podobnej półki jakościowej. Opakowanie nigdy mi się naderwane nie trafiło ;) W spleśniałą karmę to już w ogóle nie wierzę, tyle starych karm sprzedawanych w zoologicznych stacjonarnych sklepach - żadna spleśniała. Nie wiem co trzeba by robić z karmą żeby była spleśniała... Mój pies jadł karmę miesiąc po terminie (zagapiłam się i zły worek wyjęłam :oops:) i nie miał z tym żadnych problemów - pomimo że ma ogólne problemy z trawieniem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barbarasz49 Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Zastanawiam się czy ktoś nie ma interesu w tym żeby tak nachalnie reklamować sklep ŚK,którego żywot dobiegł końca. Wydaje mi się że taka reklama go nie wskrzesi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mozarcik Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 [quote name='Maron86']U mnie było tak samo, termin ważności identyczny jak na stronie sklepu. Przez ponad 6m-c tam zamawiałam w nie małych ilościach (3 duże psy w domu) i ani razu nie miałam problemu z: Zapakowaną karmą, zawsze ładnie była w kartonie + obwinięte akcesoria w folię tak dokładnie że sama miałam problem się do nich dobrać. Karma zawsze była u mnie na 2gi dzień (o ile zamówiona do 14 czy tam 15). Data ważności zgodna z podaną na stronie. Przy braku produktu zawsze dzwonili i proponowali zamienniki z podobnej półki jakościowej. Opakowanie nigdy mi się naderwane nie trafiło ;) W spleśniałą karmę to już w ogóle nie wierzę, tyle starych karm sprzedawanych w zoologicznych stacjonarnych sklepach - żadna spleśniała. Nie wiem co trzeba by robić z karmą żeby była spleśniała... Mój pies jadł karmę miesiąc po terminie (zagapiłam się i zły worek wyjęłam :oops:) i nie miał z tym żadnych problemów - pomimo że ma ogólne problemy z trawieniem.[/QUOTE] Do mnie też przy ostatnim zamówieniu zadzwoniła pani, z pytaniem czy mogą mi przysłać uszkodzony worek karmy, oczywiście z upustem, podziękowałam, bo to był zakup na później i dostałam karmę, taką jaką chciałam. Niestety nie jest tak, że lepsze wypiera gorsze, tylko odwrotnie i dlatego powstał ten temat. Dla mnie to najlepszy sklep internetowy z jakim miałam styczność, nie tylko dbający o klienta, ale też pomagający schroniskom. W ubiegłym roku, przed świętami kilkaset kilogramów karmy trafiło do potrzebujących psiaków. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barbarasz49 Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Może okazać się że to co dla jednego jest najlepsze dla kogoś innego może być najgorsze.Na tym właśnie polega różnica zdań,czego posty na forum sa najlepszym dowodem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted January 4, 2014 Author Share Posted January 4, 2014 [quote name='barbarasz49']Zastanawiam się czy ktoś nie ma interesu w tym żeby tak nachalnie reklamować sklep ŚK,którego żywot dobiegł końca. Wydaje mi się że taka reklama go nie wskrzesi.[/QUOTE] Mam interes i od początku się z tym nie kryje. Tym interesem jest wyżywienie 3 dużych psów za przyzwoitą cenę i wysoką jakość. Nie interesują mnie sklepy gdzie po rabacie mam cenę wyższą niż była normalna w świecie karm. Dla mnie to jest wystarczający powód by się dowiadywać czy i jeśli tak to kiedy sklep powstanie. Podobało mi się to że wszystko mogę zamówić w jednym sklepie (zabawki, szampony które używam, karmę, przysmaki, smycze dla schroniska). [quote name='mozarcik']Do mnie też przy ostatnim zamówieniu zadzwoniła pani, z pytaniem czy mogą mi przysłać uszkodzony worek karmy, oczywiście z upustem, podziękowałam, bo to był zakup na później i dostałam karmę, taką jaką chciałam. [B]Niestety nie jest tak, że lepsze wypiera gorsze, tylko odwrotnie i dlatego powstał ten temat.[/B] Dla mnie to najlepszy sklep internetowy z jakim miałam styczność, nie tylko dbający o klienta, ale też pomagający schroniskom. W ubiegłym roku, przed świętami kilkaset kilogramów karmy trafiło do potrzebujących psiaków.[/QUOTE] Najwidoczniej tego barbarasz49 nie jest w stanie pojąć, dlaczego to my właściwie chcemy mieć z powrotem najtańszy sklep w sieci z naprawdę miłą obsługą, dobrymi karmami. To jest wręcz nie do ogarnięcia :roll: PS. Nie wiedziałam że wspomagają schroniska. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mozarcik Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 [quote name='barbarasz49']Może okazać się że to co dla jednego jest najlepsze dla kogoś innego może być najgorsze.Na tym właśnie polega różnica zdań,czego posty na forum sa najlepszym dowodem.[/QUOTE] Czyje posty, bo ja widzę jedynie Twoją opinię, jakoby Świat Karm był tym najgorszym? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted January 4, 2014 Author Share Posted January 4, 2014 [quote name='barbarasz49']Może okazać się że to co dla jednego jest najlepsze dla kogoś innego może być najgorsze.Na tym właśnie polega różnica zdań,czego posty na forum sa najlepszym dowodem.[/QUOTE] Tylko że w tym temacie nikt nie pytał 'jaki jest świat karm', tylko czy ktoś wie dlaczego nie działa i ma informację czy będzie jeszcze kiedyś działać. Więc w ogóle nie pojmuję tej całej dyskusji i wciskania na siłę że mamy zamawiać w zooplusie który tanim sklepem nie jest. Zamówiłam tam zabawkę - bo nigdzie indziej jej nie było, jednak karmy już wolę przez allegro gdzie na worku zaoszczędzam średnio 30-40zł. Dla mnie to jest różnica, przy 3 workach miesięcznie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barbarasz49 Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Nudzi mnie już ta bezowocna dyskusja z tobą,tylko zapytam o jedno dlaczego ty możesz pisać peany pochwalne na temat świata karm,który był dostawcą karm dla twoich psów,a mnie nie wolno nawet wspomnieć o sklepie który jest dostawca karmy dla mojego psa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromeda Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 W zooplusie zamówiłam wyprawkę dla szczeniąt. Wszystkie 5 pudełek z ciastkami popękane. Ciastka połamane i pokruszone! Reszta zamówienia brudna od ciastek. Na tych nieszczęsnych ciastkach zależało mi najbardziej. Chciałam dać szczeniakom wyprawce produkty które jadły w hodowli. Ze świata karm nigdy nie dostałam takiego zamówienia. W sumie z innych polskich sklepów również. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.