Jump to content
Dogomania

Świat Karm (SKLEP)


Maron86

Recommended Posts

  • Replies 302
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wydaje mi się, że jeśli sprzedaje się osobom fizycznym, to powyżej pewnego obrotu kasa fiskalna musi być.
Chyba że sprzedaje się tylko firmom - wtedy wystarczą faktury.
Poniżej tego limitu obrotu, który nakłada obowiązek kasy fiskalnej, rzeczywiście można wystawiać faktury tylko na życzenie.

Edit: [B]Ewee[/B], masz rację! :) Dopytałam u księgowej :) - od początku tego roku obowiązują zwolnienia dla sprzedaży wysyłkowej o ile jest dokonywana wyłącznie za pośrednictwem poczty, banku.

Edited by filodendron
Link to comment
Share on other sites

Bardzo szkoda że Świat Karm już nie istnieje. Zdążyłam zamówić u nich tylko jeden raz. Zszokowała mnie szybkość dostawy. Zamówiłam jednego dnia około godz. 15-tej. Dostawa była na drugi dzień w południe. W Krakvecie mówią że trzeba czekać siedem dni roboczych. Kiedyś po siedmiu dniach roboczych zadzwonili, że jeszcze trzeba czekać następne siedem dni roboczych. Nie chodziło o nie wiadomo jaką karmę tylko o RC hepatic. Wtedy zrezygnowałam i prędzej miałam od weterynarza. Jeśli chodzi o zwrot pieniędzy to nie mogę złego słowa powiedzieć. Nastąpił szybko. Kiedy w Świecie Karm już strona internetowa była nieczynna jeszcze dodzwoniłam się i powiedzieli że maja serwer uszkodzony. Wtedy musiałam szybko zamówić. Wybór padł na Zooplus. Karma przyszła na trzeci dzień. Więc nie jest źle z prędkością dostawy.

Edited by bakusiowa
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Maron86']Widzieliście już?:

[URL]http://www.dogomania.pl/forum/threads/244306-CANIDAE-dlaczego?p=21705696#post21705696[/URL][/QUOTE]

Świetna wiadomość. Oby tylko cen za bardzo nie wywindowali.

Link to comment
Share on other sites

jakiś czas temu kilka razy pod rząd przejechałam sie na świecie karm, raz karma przeterminowana, raz wszystko w pudełku rozwalone (karma, ciastka, gryzaki), skończyłam 'współpracę' z nimi po tym jak dostałam spleśniałą karmę i 3 tygodnie u mnie stała bo 'kurier nie ma kiedy odebrać'.
Od roku zamawiam w zooplusie (i nie obawiam się bana;) ) i jestem zadowolona, mimo długiego oczekiwania na przesylkę.

Nie chcę Was dobijać, ale nie wierzcie w to, że świat karm się wskrzesi, jakby to było spowodowane tylko 'przeprowadzką' to konta na fb by nie usuwali...
Fakty są takie: Strony nie ma, FB nie ma, na allegro nie sprzedają, miejsce w którym mieli magazyn pod Białymstokiem jest pusty, kiosk w którym sprzedawali w Białymstoku też jest pusty. Z tego co mówił kolega, który często do nich jeździł po karmę dla schroniska, sytuacja tak wygląda, że ojciec przepisał firmę na syna i ślad po nich zaginął. Obawiam się, że to były jakieś większe problemy niż strona internetowa, czy przeprowadzka magazynu.

Link to comment
Share on other sites

Skidder - vel Barbarasz - znamy twoją opinię na temat zooplusa i świata karm

Przy moich ostatnich zamówieniach zadzwonili do mnie, ze są naderwane - nie przerwane i ze mogą mi jeszcze dać rabat ze względu na to - oczywiście przesyłka przyszłaszybko, worki faktycznie mialy naderwane w jednym miejscu tą papierową wierzchnia warstwę, pod nią były w całości. Termin przydatności - krotki - zgadzał się z opisem na stronie sklepu - wiec ja do nich nic nie miałam...teraz tylko żal, ze ich nie ma!

Link to comment
Share on other sites

[quote name='andzia69']
Przy moich ostatnich zamówieniach zadzwonili do mnie, ze są naderwane - nie przerwane i ze mogą mi jeszcze dać rabat ze względu na to - oczywiście przesyłka przyszłaszybko, worki faktycznie mialy naderwane w jednym miejscu tą papierową wierzchnia warstwę, pod nią były w całości. Termin przydatności - krotki - zgadzał się z opisem na stronie sklepu - wiec ja do nich nic nie miałam...teraz tylko żal, ze ich nie ma![/QUOTE]

U mnie było tak samo, termin ważności identyczny jak na stronie sklepu. Przez ponad 6m-c tam zamawiałam w nie małych ilościach (3 duże psy w domu) i ani razu nie miałam problemu z: Zapakowaną karmą, zawsze ładnie była w kartonie + obwinięte akcesoria w folię tak dokładnie że sama miałam problem się do nich dobrać. Karma zawsze była u mnie na 2gi dzień (o ile zamówiona do 14 czy tam 15). Data ważności zgodna z podaną na stronie. Przy braku produktu zawsze dzwonili i proponowali zamienniki z podobnej półki jakościowej. Opakowanie nigdy mi się naderwane nie trafiło ;)

W spleśniałą karmę to już w ogóle nie wierzę, tyle starych karm sprzedawanych w zoologicznych stacjonarnych sklepach - żadna spleśniała. Nie wiem co trzeba by robić z karmą żeby była spleśniała... Mój pies jadł karmę miesiąc po terminie (zagapiłam się i zły worek wyjęłam :oops:) i nie miał z tym żadnych problemów - pomimo że ma ogólne problemy z trawieniem.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Maron86']U mnie było tak samo, termin ważności identyczny jak na stronie sklepu. Przez ponad 6m-c tam zamawiałam w nie małych ilościach (3 duże psy w domu) i ani razu nie miałam problemu z: Zapakowaną karmą, zawsze ładnie była w kartonie + obwinięte akcesoria w folię tak dokładnie że sama miałam problem się do nich dobrać. Karma zawsze była u mnie na 2gi dzień (o ile zamówiona do 14 czy tam 15). Data ważności zgodna z podaną na stronie. Przy braku produktu zawsze dzwonili i proponowali zamienniki z podobnej półki jakościowej. Opakowanie nigdy mi się naderwane nie trafiło ;)

W spleśniałą karmę to już w ogóle nie wierzę, tyle starych karm sprzedawanych w zoologicznych stacjonarnych sklepach - żadna spleśniała. Nie wiem co trzeba by robić z karmą żeby była spleśniała... Mój pies jadł karmę miesiąc po terminie (zagapiłam się i zły worek wyjęłam :oops:) i nie miał z tym żadnych problemów - pomimo że ma ogólne problemy z trawieniem.[/QUOTE]
Do mnie też przy ostatnim zamówieniu zadzwoniła pani, z pytaniem czy mogą mi przysłać uszkodzony worek karmy, oczywiście z upustem, podziękowałam, bo to był zakup na później i dostałam karmę, taką jaką chciałam.
Niestety nie jest tak, że lepsze wypiera gorsze, tylko odwrotnie i dlatego powstał ten temat. Dla mnie to najlepszy sklep internetowy z jakim miałam styczność, nie tylko dbający o klienta, ale też pomagający schroniskom. W ubiegłym roku, przed świętami kilkaset kilogramów karmy trafiło do potrzebujących psiaków.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='barbarasz49']Zastanawiam się czy ktoś nie ma interesu w tym żeby tak nachalnie reklamować sklep ŚK,którego żywot dobiegł końca. Wydaje mi się że taka reklama go nie wskrzesi.[/QUOTE]

Mam interes i od początku się z tym nie kryje. Tym interesem jest wyżywienie 3 dużych psów za przyzwoitą cenę i wysoką jakość. Nie interesują mnie sklepy gdzie po rabacie mam cenę wyższą niż była normalna w świecie karm. Dla mnie to jest wystarczający powód by się dowiadywać czy i jeśli tak to kiedy sklep powstanie. Podobało mi się to że wszystko mogę zamówić w jednym sklepie (zabawki, szampony które używam, karmę, przysmaki, smycze dla schroniska).
[quote name='mozarcik']Do mnie też przy ostatnim zamówieniu zadzwoniła pani, z pytaniem czy mogą mi przysłać uszkodzony worek karmy, oczywiście z upustem, podziękowałam, bo to był zakup na później i dostałam karmę, taką jaką chciałam.
[B]Niestety nie jest tak, że lepsze wypiera gorsze, tylko odwrotnie i dlatego powstał ten temat.[/B] Dla mnie to najlepszy sklep internetowy z jakim miałam styczność, nie tylko dbający o klienta, ale też pomagający schroniskom. W ubiegłym roku, przed świętami kilkaset kilogramów karmy trafiło do potrzebujących psiaków.[/QUOTE]
Najwidoczniej tego barbarasz49 nie jest w stanie pojąć, dlaczego to my właściwie chcemy mieć z powrotem najtańszy sklep w sieci z naprawdę miłą obsługą, dobrymi karmami. To jest wręcz nie do ogarnięcia :roll:

PS. Nie wiedziałam że wspomagają schroniska.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='barbarasz49']Może okazać się że to co dla jednego jest najlepsze dla kogoś innego może być najgorsze.Na tym właśnie polega różnica zdań,czego posty na forum sa najlepszym dowodem.[/QUOTE]
Czyje posty, bo ja widzę jedynie Twoją opinię, jakoby Świat Karm był tym najgorszym?

Link to comment
Share on other sites

[quote name='barbarasz49']Może okazać się że to co dla jednego jest najlepsze dla kogoś innego może być najgorsze.Na tym właśnie polega różnica zdań,czego posty na forum sa najlepszym dowodem.[/QUOTE]

Tylko że w tym temacie nikt nie pytał 'jaki jest świat karm', tylko czy ktoś wie dlaczego nie działa i ma informację czy będzie jeszcze kiedyś działać.
Więc w ogóle nie pojmuję tej całej dyskusji i wciskania na siłę że mamy zamawiać w zooplusie który tanim sklepem nie jest. Zamówiłam tam zabawkę - bo nigdzie indziej jej nie było, jednak karmy już wolę przez allegro gdzie na worku zaoszczędzam średnio 30-40zł. Dla mnie to jest różnica, przy 3 workach miesięcznie...

Link to comment
Share on other sites

W zooplusie zamówiłam wyprawkę dla szczeniąt. Wszystkie 5 pudełek z ciastkami popękane. Ciastka połamane i pokruszone! Reszta zamówienia brudna od ciastek.

Na tych nieszczęsnych ciastkach zależało mi najbardziej. Chciałam dać szczeniakom wyprawce produkty które jadły w hodowli.

Ze świata karm nigdy nie dostałam takiego zamówienia. W sumie z innych polskich sklepów również.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...