Jump to content
Dogomania

Świat Karm (SKLEP)


Maron86

Recommended Posts

[quote name='dzasta']Ehhh ja zawsze byłam mega zadowolona z zooplus i ich zniżki dla hodowców ale to ile idą paczki i w jakim stanie trafiają to nawet nie można nazwać masakrą... Suplementy często uszkodzone, oleje rozlane i cała paczka pływała w oleju z łososia, puszki i tacki pogniecione... Raz rozpatrzono moją reklamację chyba w ciągu 2 dni i nawet było ok ale za drugim razem ( kiedy rozlał się olej łososiowy) już niestety pomimo 3 krotnego przesłania reklamacji i zdjęć pozostawiono bez odpowiedzi...Pomimo to zdecydowałam zamówić się jeszcze raz ponieważ produkt który zamawiam jest dostępny tylko w tym sklepie i co po raz kolejny kurier jak paczka nie jest a pobraniem nie raczy nawet zadzwonić i zostawia w tzw parcel shop do odbioru osobistego... w tej chwili jestem bez samochodu i co paczkę 30 kg miałabym w ręku nieść ...ze strony zooplus zero reakcji już nie wspomnę o firmie kurierskiej.... ja póki co podziękuję za zooplus...[/QUOTE]

Ja zamawiam w zooplusie kilka razy w miesiącu i nigdy nie miałam takiej sytuacji, ale wiem, że skutkuje wystawienie im zdjęć takiej przesyłki na tablicę na facebooku - od razu działają, widocznie wstyd. :cool3: Jeżeli tylko napiszą ci publicznie, że będą działać, a z praktyce wcale tak nie będzie - znowu wystawiasz im skargę na facebooku. Wiedzą, że to zniechęca innych klientów. Spróbuj.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 302
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[quote name='fridaso']Ja zamawiam w zooplusie kilka razy w miesiącu i nigdy nie miałam takiej sytuacji, ale wiem, że skutkuje wystawienie im zdjęć takiej przesyłki na tablicę na facebooku - od razu działają, widocznie wstyd. :cool3: Jeżeli tylko napiszą ci publicznie, że będą działać, a z praktyce wcale tak nie będzie - znowu wystawiasz im skargę na facebooku. Wiedzą, że to zniechęca innych klientów. Spróbuj.[/QUOTE]
Ooo proszę nie pomyślałam nawet o FB, ale faktycznie jest to pewien sposób :evil_lol:. Chwilowo czekam na zwrot kasy, suka ma żarcie aż na dziś... Będę zmuszona karmić ją karmą Szamana, a przyznam że nie uśmiecha mi się to bo jest o wiele, wiele, wiele droższa

Link to comment
Share on other sites

zamawialam ostatnio w zooplusie i bylo ok. Teraz zamowilam i trafilam na ten watek(bo sledze czy z naszym ulubionym sklepem cos sie ruszylo!). I zamarlam;p W niedziele zlozylam zamowienie i oplacilam. Dzisiaj na szczescie odebralam. A zamawialam worek karmy z "gratisowym" pojemnikiem. Wszystko ladnie zapakowane. Pojemnik w calosci..

Link to comment
Share on other sites

równie dobrze mogą być to pojedyncze przypadki, tyle zamówień mają, że ciężko się w 100% ze wszystkim wyrobić. Szkoda tylko, że te reklamacje tak ciężko u nich złożyć i dostać pozytywną odpowiedz. Ja jak na razie jestem zadowolona i będę robić u nich zakupy;)

Link to comment
Share on other sites

no ja tez od kilku lat co jakis czas(czesto wybieram ten sklep gdzie akurat jest cos taniej;p) robie u nich zakupy. Chyba to najsolidniejszy sklep jesli chodzi o zabezpieczenie towaru w moim przypadku.

Na ogolny kontakt tez nie narzekam. Czasem zamawiam bez logowania. Teraz zamowilam logujac sie. Dopiero kilka godz po zaplacie zorientowalam sie, ze adres do wysylki mam juz nieaktualny(zamawialam kiedys wszystko do pracy mojej sis;p). Napisalam szybciutko informacje w rubryce kontaktowej- odpisali tez szybko- w ndz. I jest ok..

Obym nie musiala sie rpzekonywac jak to wyglada z ewentualna reklamacja;/

Link to comment
Share on other sites

Ja mam pierwszy raz przeboje przy zamawianiu, a zamawiam w różnych sklepach od naprawdę nie wiem jak wielu lat... jeszcze nowością było zamawianie przez neta czegokolwiek, jak ludzie słyszeli że karmę sprowadzam dla psów to się w głowę pukali :eviltong:.
Też zamawiałam z pojemnikiem na karmę happy dog sport czy jakoś tak (pojemnik mi się spodobał, a i kółka ma :loveu:).

Link to comment
Share on other sites

Oj zooplus ostatnio leci w kulki :( juz drugie zamówienie przyszło nie kompletne a na zwrot kasy czekałam ponad miesiąc!!! Jak czegoś brakowało to napisali maila juz po wysłaniu paczki a zadzwonić nie mogli?! Inne sklepy potrafią zadzwonići zamienic produkt na inny. Powoli mam dosyć tego sklepu

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

No więc 2 tygodnie minęły, ojciec się wpienił i do chamów napisał. Stwierdzili że faktycznie paczka przyjdzie i oni w ciągu 7 dni (kolejnych) ją rozpatrzą i zwrócą kasę... Tak więc mam przez 3tygodnie uziemione pieniądze (200zł), nie mam kasy na karmę, psom karma się kończy za 2 dni. Normalnie masakra :angryy: Nigdy więcej takiej jazdy, nigdy...

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Maron86']No więc 2 tygodnie minęły, ojciec się wpienił i do chamów napisał. Stwierdzili że faktycznie paczka przyjdzie i oni w ciągu 7 dni (kolejnych) ją rozpatrzą i zwrócą kasę... Tak więc mam przez 3tygodnie uziemione pieniądze (200zł), nie mam kasy na karmę, psom karma się kończy za 2 dni. Normalnie masakra :angryy: Nigdy więcej takiej jazdy, nigdy...[/QUOTE]

Rozumiem ból i współczuje, ja po takich sytuacjach z 3ma popularnymi sklepami internetowymi podziękowałam, kupuje w zaprzyjaźnionym stacjonarnym, może i drożej, ale bezpieczniej, chociaż drożej to też pojęcie względne, bo jak się człowiek natraci bez sensu kasy to bilans wyjdzie podobnie...
Na 4 transakcje była 1 nieudana, problemowa, itd. szkoda kasy, szkoda nerwów.

Link to comment
Share on other sites

Też płaciłam zawsze za pobraniem itp. Jednak trochę zamawiałam na zooplus, ale mam zasadę sparzę się to koniec.
Ja w stacjonarnym nie kupię, u nas w koło tylko syf na półkach... Jakaś sekta royala :eviltong:, mój pies tylko po niektórych nie ma wody z tyłka więc średnio mam wyjście :-(

Link to comment
Share on other sites

gdzie w zooplusie jest opcja z opłatą w ciągu 14 dni? od dawna jej szukam i nic takiego nie widzę. taka opcja była by super, nie przepadały by mi fajne promocje......

tak na marginesie czy ktoś zna sklep bitiba.pl ? bardzo podobny do zooplusa (asortyment, układ strony) a mają czasem lepszą promocję niż w zooplusie. z tym że nigdy tam nie zamawiałam

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Maron86']Oj tęsknię, tęsknię. Fajna karma, świetne ceny i nigdy, ale to nigdy nie miałam z nimi problemów...[/QUOTE]

Ja też nie. Jeśli czegoś brakowało, to dzwonili i proponowali coś innego. A terminem realizacji często zaskakiwali. Jednego dnia zamawiałam, a na drugi już miałam przesyłkę.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...