kasiek12 Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 Ciekawa promocja w KRAKVECIE[B] "2% taniej niż w innych sklepach"[/B] http:// [URL="http://www.krakvet.pl/lowest_price.php?nID=251"]www.krakvet.pl/lowest_price.php?nID=251[/URL] "Ściągnięte" od Świata Karm z ich "Gwarancji najniższych cen" ;) Jeszcze nie testowałam czy rzeczywiście tak jest, tym bardziej, że nie przepadam za tym sklepem, ale jeśli ktoś zaopatruje się w Krakvecie, to myślę, że warto skorzystać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dogfog Posted July 1, 2014 Share Posted July 1, 2014 8 % taniej [url]http://www.karmadlapupila.eu/pl/c/Dla-psow/18[/url] na karme canidae i to nie zart - sprawdz. [h=2][SIZE=5][SIZE=6][URL="http://www.karmadlapupila.eu/"]GFJRCF[/URL] [/SIZE] - kod uprawniający do 8% bonifikaty na zakup karmy [SIZE=6][URL="http://www.karmadlapupila.eu/"]CANIDAE[/URL][/SIZE][/SIZE][/h] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cockermaister Posted July 6, 2014 Share Posted July 6, 2014 Wie ktoś czy świat karm powróci? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted July 6, 2014 Author Share Posted July 6, 2014 domena nie działa, więc chyba jeszcze nie... o ile w ogóle wróci :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted July 12, 2014 Author Share Posted July 12, 2014 Nigdy więcej nie kupie w zooplusie! Karmę mamy sobie zużyć, dostaniemy 10% rabatu. Karma rozcięta, nie widać daty - twierdzą że data do 2015r. Poidło rozpizgane więc możemy sobie kupić nowe :roll:... Niech sobie ten rabat w ..... wsadzą. Nie szanują klienta, robią z niego debila. Na przesyłkę czekaliśmy tydzień! kurierem tydzień! litości. Na reklamację czekaliśmy od piątku do czwartku! Produkty uszkodzone, reklamacja praktycznie nie przyjęta - karma do śmieci, nie mam czym psa karmić i mam 180zł wywalone. Niepoważni są! :angryy: Wszystkim będę odradzać zooplus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brezyl Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 [quote name='cockermaister']Wie ktoś czy świat karm powróci?[/QUOTE] Tak to jest jak się sprzedaje poniżej kosztów własnych. Żadna firma tego nie wytrzyma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted July 12, 2014 Author Share Posted July 12, 2014 Co by o nich nie mówić nigdy mi wysyłki nie spartaczyli, nigdy. Zawsze jak brakował czegoś w sklepie to dzwonili, proponowali co innego, rozumieli że duży pies ma inne potrzeby jak mały psiaczek.... Tak bardzo mi tego sklepu brakuje :placz: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabelle301 Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 [quote name='Maron86']Nigdy więcej nie kupie w zooplusie! Karmę mamy sobie zużyć, dostaniemy 10% rabatu. Karma rozcięta, nie widać daty - twierdzą że data do 2015r. Poidło rozpizgane więc możemy sobie kupić nowe :roll:... Niech sobie ten rabat w ..... wsadzą. Nie szanują klienta, robią z niego debila. Na przesyłkę czekaliśmy tydzień! kurierem tydzień! litości. Na reklamację czekaliśmy od piątku do czwartku! Produkty uszkodzone, reklamacja praktycznie nie przyjęta - karma do śmieci, nie mam czym psa karmić i mam 180zł wywalone. Niepoważni są! :angryy: Wszystkim będę odradzać zooplus.[/QUOTE] Maron - pretensje raczej nalezy składać do firmy kurierskiej. Jaka to była firma? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
natruszka Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 To nie zależy od firmy kurierskiej, bo kurier dostarcza paczkę w ciągu 24h. Zooplus tak lubi robić, że długo księgują przelewy. Przelew zawsze przychodzi na drugi dzień roboczy a oni wysyłają paczkę dopiero kilka dni po przelewie. Przynajmniej u mnie tak było, że czekałam tydzień na paczkę ale teraz poszłam na sposób i zamawiam z opcją 14 dni na zapłatę i paczka jest na drugi dzień. Teraz pierwszy raz zamawiałam u nich puszki i jak przyjdą uszkodzone to się naprawdę wkurzę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heksa82 Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Ja w zooplusie zamawiam od trzech lat...fakt, że paczki długo idą, ale po prostu zamawiam wcześniej :P do tej pory wszystko bez zarzutu. Ostatnia paczka jakiś tydzień temu = problem. Rozsypany suplement diety w granulkach (1kg), bo pękła pokrywka. Poinformował sklep mailowo i po jakiej godzinie miałam odpowiedź, że albo doślą nową paczkę albo zrobią zwrot kasy na konto. Jak dla mnie reklamacja rozpatrzona prawidłowo i mego szybko :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted July 13, 2014 Author Share Posted July 13, 2014 Kurier nie ma nic do tego, obroża zamówiona i po 24h doszła od tego samego kuriera. Paczka zamówiona w niedzielę, wysłana od nich w czwartek, doszła w piątek. No właśnie mi 'rozpatrzyli' po tygodniu i to w taki sposób że więcej tam NIC nie kupie. Karmę rozerwali (rozcięta z boku) już u nich, prawdopodobnie przy otwieraniu całej palety - ładnie z boku rozcięta. Karma 180zł i co? I mam ją do śmieci, nie będę karmić szemraną karmą 11letniej suki :roll:, a w zamian co? mogę sobie z 10% rabatem kupić nową, żadnego zwrotu kasy nic. Było mówione, niech sobie tą karmę zabiorą i przyślą nową to: NIE oni dają 10% rabatu. Dla mnie to nie szanowanie klientów ot co. Jestem podwójnie zbulwersowana bo to już 2ga paczka która przyszła tak późno, oraz w takim stanie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted July 13, 2014 Author Share Posted July 13, 2014 Żeby nie było że jestem gołosłowna, tak wyglądała karma która do nas przyszła...[URL="http://zapodaj.net/4dffebba74444.jpg.html"] http://zapodaj.net/4dffebba74444.jpg.html[/URL] [URL]http://zapodaj.net/dcdf4063d2ac2.jpg.html[/URL] [URL]http://zapodaj.net/0eabd3e0b41bc.jpg.html[/URL] [URL]http://zapodaj.net/adc61a9b07f85.jpg.html[/URL] [URL]http://zapodaj.net/e0844a58d8262.jpg.html[/URL] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
natruszka Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 Maron86, cholera jasna! ja bym im tego nie popuściła!!! przecież w takiej karmie rozwijają się bakterie, nie mówiąc już o tym, że ulatują wszystkie witaminy. W żadnym przypadku nie podawaj tego psu, będziesz miała zatrucie pokarmowe na bank, ja niestety uwierzyłam raz zapewnieniom sklepu, że worek został uszkodzony w czasie transportu i w rezultacie miałam do sprzątania biegunki i wymiociny na zmienę. Nie podaruj im tego bo to będzie zgoda na ponowne wysłanie takiej karmy do klienta. Towar jest uszkodzony masz PRAWO go zwrócić. Napisałaś do nich, że Cię to nie obchodzi i karmę odsyłasz??? Według regulaminu zooplus: [B]Prawo do odstąpienia od umowy[/B] Klient ma prawo odstąpienia od umowy – bez podania przyczyny - w ciągu 14 dni. Czas ten liczy się od dnia, w którym Klient lub upoważniona przez Klienta osoba (nie może to być jednak kurier firmy przewozowej), otrzymał ostatni zamówiony produkt. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować o tym fakcie firmę zooplus telefonicznie lub w formie pisemnej np. listownie lub za pomocą poczty elektronicznej (zooplus AG, Sonnenstr. 15, D-80331 München, Niemcy, telefon: 22 307 43 44, [EMAIL="[email protected]"][email protected][/EMAIL]) W tym celu Klient skorzystać może z [URL="http://www.zooplus.de/bilder/1/WithdrawalForm_FINAL_zooplus_PL_1.pdf"] formularza odstąpienia od umowy[/URL], co jednak nie jest obowiązkowe. Aby odstąpienie od umowy było skuteczne, Klient musi poinformować o tym fakcie zooplus w ciągu 14 dni. [B]Konsekwencje odstapienia od umowy[/B] W przypadku odstąpienia od umowy, zooplus zwróci Klientowi wszystkie poniesione koszty, łącznie z kosztami dostawy (z wyjątkiem kosztów powstałych na skutek skorzystania z innej niż oferowana przez zooplus, standardowa usługa kurierska), niezwłocznie, w ciągu 14 dni od daty otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. Zwrot pieniędzy nąstępuje w ten sam sposób, w jaki wpłynęła do nas płatność - chyba że Klient wyraźnie zażyczy sobie skoprzystania z innej metody. Klient w żadnym wypadku nie jest obciążany kosztami tego zwrotu. zooplus zastrzega sobie prawo do wstrzymania zwrotu, aż do momentu otrzymania towaru lub też potwierdzenia odesłania tegoż towaru. Prosimy w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy odesłać przesyłkę zwrotną na następujący adres: zooplus AG c/o Dirks Consumer Logistics - Skalski-Logistic Park Wojkowice, ul. Wrocławska 36 55-020 Żórawina Zwrot jest skuteczny, tylko jeśli zachowany został termin 14 dni. zooplus ponosi koszty zwrotu towaru. Klient musi ponieść koszty trwałej utraty wartości towaru wówczas, gdy utrata ta powstała na skutek przekroczenia standardowego sprawdzenia właściwości bądź też sposobu użytkowania produktu. Czyli masz prawo odstąpić od umowy nawet nie podając przyczyny!! U mnie wczoraj wieczorem paczka zamówiona (z opcją zapłaty do 14dni) a dzisiaj już ma ją kurier! Jak chcą to potrafią, tak im się do pieniędzy śpieszy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzasta Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 Ehhh ja zawsze byłam mega zadowolona z zooplus i ich zniżki dla hodowców ale to ile idą paczki i w jakim stanie trafiają to nawet nie można nazwać masakrą... Suplementy często uszkodzone, oleje rozlane i cała paczka pływała w oleju z łososia, puszki i tacki pogniecione... Raz rozpatrzono moją reklamację chyba w ciągu 2 dni i nawet było ok ale za drugim razem ( kiedy rozlał się olej łososiowy) już niestety pomimo 3 krotnego przesłania reklamacji i zdjęć pozostawiono bez odpowiedzi...Pomimo to zdecydowałam zamówić się jeszcze raz ponieważ produkt który zamawiam jest dostępny tylko w tym sklepie i co po raz kolejny kurier jak paczka nie jest a pobraniem nie raczy nawet zadzwonić i zostawia w tzw parcel shop do odbioru osobistego... w tej chwili jestem bez samochodu i co paczkę 30 kg miałabym w ręku nieść ...ze strony zooplus zero reakcji już nie wspomnę o firmie kurierskiej.... ja póki co podziękuję za zooplus... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
natruszka Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 (edited) ale ja nie rozumiem tego, jak mogą takiej reklamacji nie przyjąć?? dlaczego tak im na to pozwalacie?? Przecież jest rzecznik do praw konsumenta, zazwyczaj wystarczy tylko do sklepu napisać , że zgłosisz sprawę i jest szybka reakcja. Miałam takie przypadki kilka razy. Można jeszcze do reklamacji dołączyć przepis prawny: Art. 560. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne. Edited July 13, 2014 by natruszka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted July 13, 2014 Author Share Posted July 13, 2014 Bo człowiek jest głupi, bo szlag go trafia i myśli że nie ma żadnej opcji.... Dzięki tobie w poniedziałek robimy im taką zadymę że hohoho :diabloti:, ale i tak będę wszystkim odradzać ten sklep jeśli nie mają siły do walki. Powiem co z tego wyjdzie po naszej reakcji. Na szczęście w pon minie 10dni od przysłania paczki (tyle trwała próba reklamacji tej cholernej karmy), więc jeszcze 4 dni na wysłanie :evil_lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isabelle301 Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 Tylko nie rób zadymy przez telefon - najpierw na piśmie - mailowo, listem poleconym, jakkolwiek aby był dowód że im to wysłałaś... równolegle możesz się awanturować słownie. Jest jeszcze rzecznik praw konsumenta - zadzwoń - on Cię pokieruje jak należy. Poda przepisy itd. Rzeczywiście - wina jest po stronie zooplusa a nie kuriera. W pierwszej chwili zrozumiałam, ze to po prostu paczka była uszkodzona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted July 13, 2014 Author Share Posted July 13, 2014 Może faktycznie, telefonicznie przytakną i tyle. Najpierw wyślę im zgłoszenie mailowo, później zadzwonię i nagram rozmowę. Kurcze człowiek to się musi żreć o swoje, paranoja, pierwszy sklep który w taki sposób nas potraktował :angryy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxishine. Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 Maron trzymam kciuki aby ci się udało dopiąć swego...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
natruszka Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 Dokładnie tak, jak sama sobie nie wywalczysz to będą cię traktować jak idiotę. Napisz oficjalne pismo i im je wyślij, by Ci potem nie mówili, że 14 dni minęło. Bądź stanowcza i domagaj się swoich praw, inaczej się z nimi nie da. A na telefony to tylko szkoda pieniędzy, bo Ci konsultanci mają kompletnie gdzieś co do nich mówisz. Raz zadzwoniłam i poprosiłam o podanie daty ważności karmy, bo była na nią promocja i bałam się zamawiać w ciemno, mieli oddzwonić jak się dowiedzą, do dzisiaj nie zadzwonili, totalna olewka. Coś czuje, że będzie to drugi krakvet :/ Po co mają szanować klientów, skoro tyle ich mają, jeden w te czy w tamtą, co za różnica... :/ Robię dużo zakupów przez internet i wiele miałam takich sytuacji, niestety w większości sprzedający traktują klienta jak śmiecia, jest fajnie dopóki zapłacisz i towar jest w porządku a jak juz jest coś nie tak to sie zaczyna przeprawa. Więc powtarzam trzeba być stanowczym, znać swoje prawa i nie odpuszczać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
natruszka Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 Maron86 i jak tam użeranie się z zooplusem ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted July 15, 2014 Author Share Posted July 15, 2014 Kazali przysłać karmę i niby zwrócą kasę w ciągu 14dni. Ja osobiście myślę że będą próbować nas orżnąć :roll:, ale może ja jestem zwyczajnie pesymistką :evil_lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
natruszka Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 (edited) Myślę, że kasę odeślą :) Gratuluje postawy! :) I wszyscy inni powinni tak robić, by nie wciskali ludziom bezkarnie wadliwych przedmiotów. Do nas właśnie dotarła paczka z zooplusa i kurcze wszystko pięknie popakowane , zabezpieczone dużą ilością foli powietrznej,puszki nawet nie draśnięte, no bomba! W sumie to moje drugie zamówienie w tym sklepie, więc nie wiem czy mam takie szczęście czy po prostu robią dobre pierwsze wrażenie na nowym kliencie (??) Jedyne co mnie zdziwiło, to to, że kurier w ogóle żadnego pokwitowania nie miał, nic mi nie kazał podpisywać. Hmm czy to normalne przy tej formie wysyłki (przelew 14 dni po odebraniu paczki) ?? Edited July 15, 2014 by natruszka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanaula Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 Ja zamawiam już w zooplusie jakiś czas i płacę w ciągu 14 dni od przesyłki, chyba zawsze musiałam się podpisać. Wszystko zapakowane ok, raz miałam w środku rozwalone opakowanie gryzaków. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted July 15, 2014 Author Share Posted July 15, 2014 My się nie musimy podpisywać bo kod tylko skanuje ;) U nas przez pierwsze 6m-c czyli kilka zamówień było ok, ostatnie 2 zamówienia to jakaś pomyłka! Pierwsze zamówienie drewniany karmnik ... połamany. ostatnia wysyłka jak było widać... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.