Jump to content
Dogomania

Świat Karm (SKLEP)


Maron86

Recommended Posts

[quote name='EVA2406']Ja też nie. Jeśli czegoś brakowało, to dzwonili i proponowali coś innego. A terminem realizacji często zaskakiwali. Jednego dnia zamawiałam, a na drugi już miałam przesyłkę.[/QUOTE]

oj tak :loveu:, kiedyś brakło żarcia dla Szamana to zaproponowali inną karmę i dodali rabat w ramach przeprosin.
Czemu inne sklepy nie potrafią być 'ludzkie'...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 302
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ja ostatnio jak zamawiałam w zoo dragonie to nie dostałam jednej rzeczy w ogóle i zamiast 2x200 gr gryzaków dostałam 2x100 gr innych,
po telefonie do nich w ciągu ok. godziny zostało dogadane, że przyślą rzecz której nie dostałam i jeszcze raz te same gryzaki 2x100 gr kurierem na ich koszt.
Na drugi dzień paczka była u mnie, z jednej strony niedobrze że nawet nie poinformowali o brakach a z drugiej super szybka reakcja więc i tak polecam ten sklep. Często są fajne promocje czy wyprzedaże.

Link to comment
Share on other sites

Dobra, chyba wykrakałyście:eviltong:.
Właśnie odebrałam swoją paczkę z Zooplusa - do tej pory wszystko było super, a dzisiejsza paczka... Zapakowana dobrze, ale już w środku smakołyki w pudełeczkach (3x200g Bosch) częściowo rozsypane, pudełka się pozgniatały... Możnaby pomyśleć, że uszkodzone w transporcie, ale dlaczego w takim razie wrzucili opakowanie 400g Purizona z kurczakiem i rybą :evil_lol:?

Link to comment
Share on other sites

Ja jeszcze zamawiam z keko.pl, przesyłka szybka, jak nie ma czegoś z zamówienia, to dzwonią, ostatnio jak im zabrakło puszki, to zadzwonili z pytaniem, czy mogą dać inną i dorzucili jeszcze jedną w gratisie. Ceny normalne, choć wydaje mi się że w zooplus taniej.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Czekunia']Możnaby pomyśleć, że uszkodzone w transporcie, ale dlaczego w takim razie wrzucili opakowanie 400g Purizona z kurczakiem i rybą :evil_lol:?[/QUOTE]
Myślę, że pudełka smaków zostały uszkodzone w transporcie, a Purizon to po prostu 'gratis' od sklepu - nam też często coś dorzucali, a w paczce nic nie było zniszczone. ;)

Link to comment
Share on other sites

Kurier, kurierem - obowiązkiem sklepu jest dobrze zabezpieczyć paczkę, tak ażeby żadne ich przedmiot nie został uszkodzony. Nie oszukujmy się moja paczka (jedna i 2ga) z zewnątrz normalna była, karton nie uszkodzony - a w środku armagedon. Ten worek karmy też widać że z boku rozcięty prawdopodobnie przy rozdzielaniu palety + uszkodzenia na worku które kurier nie miał szans zrobić...

Ja dalej czekam na zwrot kasy, przyciągają, robią z ludzi debili... Masakra ile to już czasu mam kasę zamrożoną, przez to nie mam 'płynności' z karmami i jestem w czarnej dupie (że tak brzydko powiem). Brakuje mi powoli siły, ale zamiast się poddać zwyczajnie udam się do konsumentów bo ileż można!
Jeśli chodzi zaś o zamawianie u nich, no to szczerze powiem że mam dość. Nigdy więcej u nich nie zamówię, taniej na allegro w przypadkowych sklepach, szybsza przesyłka i jeszcze nigdy mi nie przyszła uszkodzona.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Czekunia']Dobra, chyba wykrakałyście:eviltong:.
Właśnie odebrałam swoją paczkę z Zooplusa - do tej pory wszystko było super, a dzisiejsza paczka... Zapakowana dobrze, ale już w środku smakołyki w pudełeczkach (3x200g Bosch) częściowo rozsypane, pudełka się pozgniatały... Możnaby pomyśleć, że uszkodzone w transporcie, ale dlaczego w takim razie wrzucili opakowanie 400g Purizona z kurczakiem i rybą :evil_lol:?[/QUOTE]

u mnie było to samo, ewidentnie ktoś źle zapakował bo u mnie te pudełeczka bosch'a były upchane pod puszki (24x800gr) i dwa pudełeczka niestety zostały zmasakrowane, karton był dosyć mały więc pudełeczka z przysmakami same nie mogły się znaleźć pod puszkami z karmą (nawet w czasie transportu). Napisałam do zooplusa, aby przekazali pracownikom, którzy pracują przy pakowaniu, żeby zwracali uwagę na lżejsze rzeczy, które powinny znajdować się na cięższych. W zamian za cenną uwagę zwrócili mi pieniążki za przysmaki ;)

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Dioranne']Myślę, że pudełka smaków zostały uszkodzone w transporcie, a Purizon to po prostu 'gratis' od sklepu - nam też często coś dorzucali, a w paczce nic nie było zniszczone. ;)[/QUOTE]

Wszystko pięknie ładnie, tylko że karton "zewnętrzny", w którym wszystko było zapakowane, nie był w ogóle uszkodzony czy wgnieciony;), dlatego podejrzewam, że pudełka ze smakami albo były już pozgniatane wcześniej, albo zgniotły się właśnie w transporcie, tylko że skoro wiedzą, że w kartonie będą dwa duże wory karmy i małe pudełeczka to powinni je zabezpieczyć;).

Razed_in_black ja też zamierzam napisać im maila. Niby nic wielkiego sie nie stało, no ale jednak lubię jak dostaję przesyłkę w stanie nie naruszonym.

Edited by Czekunia
Link to comment
Share on other sites

Tak o zooplus sklep chodzi. Wszystko było ok i też problemów nie miałam, ceny były no cóż nie najtańsze jednak znośne. Jednak przed ostatnia paczka - zepsuty karmnik, ostatnia paczka uszkodzone poidło i rozwalona karma... Walka o kasę, wkurzająca i męcząca, szkoda nerwów.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

[quote name='andromeda']Ponad tydzień temu wystawiłam opinie na zooplusie. Do tej pory nie widać jej przy kupionej karmie. Moim zdaniem brzydko ...[/QUOTE]

norma. pojawiają się tylko te "pozytywne" opinie. chyba z rok temu wystawiłam niezbyt pochlebną opinię o karmie Applaws i do tej pory jej nie zamieścili na stronie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...