Maron86 Posted August 6, 2014 Author Share Posted August 6, 2014 [quote name='EVA2406']Ja też nie. Jeśli czegoś brakowało, to dzwonili i proponowali coś innego. A terminem realizacji często zaskakiwali. Jednego dnia zamawiałam, a na drugi już miałam przesyłkę.[/QUOTE] oj tak :loveu:, kiedyś brakło żarcia dla Szamana to zaproponowali inną karmę i dodali rabat w ramach przeprosin. Czemu inne sklepy nie potrafią być 'ludzkie'... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zakrecona50 Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 ja ostatnio jak zamawiałam w zoo dragonie to nie dostałam jednej rzeczy w ogóle i zamiast 2x200 gr gryzaków dostałam 2x100 gr innych, po telefonie do nich w ciągu ok. godziny zostało dogadane, że przyślą rzecz której nie dostałam i jeszcze raz te same gryzaki 2x100 gr kurierem na ich koszt. Na drugi dzień paczka była u mnie, z jednej strony niedobrze że nawet nie poinformowali o brakach a z drugiej super szybka reakcja więc i tak polecam ten sklep. Często są fajne promocje czy wyprzedaże. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czekunia Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 Dobra, chyba wykrakałyście:eviltong:. Właśnie odebrałam swoją paczkę z Zooplusa - do tej pory wszystko było super, a dzisiejsza paczka... Zapakowana dobrze, ale już w środku smakołyki w pudełeczkach (3x200g Bosch) częściowo rozsypane, pudełka się pozgniatały... Możnaby pomyśleć, że uszkodzone w transporcie, ale dlaczego w takim razie wrzucili opakowanie 400g Purizona z kurczakiem i rybą :evil_lol:? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryf80 Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 czekuniu przypuszczam że to wina kuriera,nie wiadomo co z tymi paczkami robia,czasem równiez z zooplusa zamawiam przysmaki dla psów to pudełko tekturowe w którym sa produkty tez pozostawia wiele do życzenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanaula Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Ja jeszcze zamawiam z keko.pl, przesyłka szybka, jak nie ma czegoś z zamówienia, to dzwonią, ostatnio jak im zabrakło puszki, to zadzwonili z pytaniem, czy mogą dać inną i dorzucili jeszcze jedną w gratisie. Ceny normalne, choć wydaje mi się że w zooplus taniej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanaula Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 (edited) Sorry, zdublowało się. Edited August 8, 2014 by hanaula powtórny post Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dioranne Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 [quote name='Czekunia']Możnaby pomyśleć, że uszkodzone w transporcie, ale dlaczego w takim razie wrzucili opakowanie 400g Purizona z kurczakiem i rybą :evil_lol:?[/QUOTE] Myślę, że pudełka smaków zostały uszkodzone w transporcie, a Purizon to po prostu 'gratis' od sklepu - nam też często coś dorzucali, a w paczce nic nie było zniszczone. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted August 8, 2014 Author Share Posted August 8, 2014 Kurier, kurierem - obowiązkiem sklepu jest dobrze zabezpieczyć paczkę, tak ażeby żadne ich przedmiot nie został uszkodzony. Nie oszukujmy się moja paczka (jedna i 2ga) z zewnątrz normalna była, karton nie uszkodzony - a w środku armagedon. Ten worek karmy też widać że z boku rozcięty prawdopodobnie przy rozdzielaniu palety + uszkodzenia na worku które kurier nie miał szans zrobić... Ja dalej czekam na zwrot kasy, przyciągają, robią z ludzi debili... Masakra ile to już czasu mam kasę zamrożoną, przez to nie mam 'płynności' z karmami i jestem w czarnej dupie (że tak brzydko powiem). Brakuje mi powoli siły, ale zamiast się poddać zwyczajnie udam się do konsumentów bo ileż można! Jeśli chodzi zaś o zamawianie u nich, no to szczerze powiem że mam dość. Nigdy więcej u nich nie zamówię, taniej na allegro w przypadkowych sklepach, szybsza przesyłka i jeszcze nigdy mi nie przyszła uszkodzona. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryf80 Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 maron a o jakim piszesz sklepie?żem sie zagubiła Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted August 8, 2014 Author Share Posted August 8, 2014 Piszę o zooplusie... któremu odesłaliśmy karmę XX czasu temu, a kasy jak nie było tak nie ma do tego robią z nas debili że mogą wysłać kasę kiedy im się chce i że nie mają żadnego terminu z góry narzuconego :angryy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmara_19 Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 a ja w srode odebralam paczke z poidlem-fontanna i karmikiem(wysoka miska/ul la kotow oraz drzwiczkami do drzwi.. wszystko cale i ladnie zapakowane.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted August 9, 2014 Author Share Posted August 9, 2014 [quote name='marmara_19']a ja w srode odebralam paczke z poidlem-fontanna i karmikiem(wysoka miska/ul la kotow oraz drzwiczkami do drzwi.. wszystko cale i ladnie zapakowane..[/QUOTE] Zazdroszczę, ja dalej czekam na zwrot kasy :angryy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
razed_in_black Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 [quote name='Czekunia']Dobra, chyba wykrakałyście:eviltong:. Właśnie odebrałam swoją paczkę z Zooplusa - do tej pory wszystko było super, a dzisiejsza paczka... Zapakowana dobrze, ale już w środku smakołyki w pudełeczkach (3x200g Bosch) częściowo rozsypane, pudełka się pozgniatały... Możnaby pomyśleć, że uszkodzone w transporcie, ale dlaczego w takim razie wrzucili opakowanie 400g Purizona z kurczakiem i rybą :evil_lol:?[/QUOTE] u mnie było to samo, ewidentnie ktoś źle zapakował bo u mnie te pudełeczka bosch'a były upchane pod puszki (24x800gr) i dwa pudełeczka niestety zostały zmasakrowane, karton był dosyć mały więc pudełeczka z przysmakami same nie mogły się znaleźć pod puszkami z karmą (nawet w czasie transportu). Napisałam do zooplusa, aby przekazali pracownikom, którzy pracują przy pakowaniu, żeby zwracali uwagę na lżejsze rzeczy, które powinny znajdować się na cięższych. W zamian za cenną uwagę zwrócili mi pieniążki za przysmaki ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czekunia Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 (edited) [quote name='Dioranne']Myślę, że pudełka smaków zostały uszkodzone w transporcie, a Purizon to po prostu 'gratis' od sklepu - nam też często coś dorzucali, a w paczce nic nie było zniszczone. ;)[/QUOTE] Wszystko pięknie ładnie, tylko że karton "zewnętrzny", w którym wszystko było zapakowane, nie był w ogóle uszkodzony czy wgnieciony;), dlatego podejrzewam, że pudełka ze smakami albo były już pozgniatane wcześniej, albo zgniotły się właśnie w transporcie, tylko że skoro wiedzą, że w kartonie będą dwa duże wory karmy i małe pudełeczka to powinni je zabezpieczyć;). Razed_in_black ja też zamierzam napisać im maila. Niby nic wielkiego sie nie stało, no ale jednak lubię jak dostaję przesyłkę w stanie nie naruszonym. Edited August 11, 2014 by Czekunia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
razed_in_black Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 [quote name='Czekunia']Razed_in_black ja też zamierzam napisać im maila. Niby nic wielkiego sie nie stało, no ale jednak lubię jak dostaję przesyłkę w stanie nie naruszonym.[/QUOTE] pisz, pisz w końcu płacisz za to co kupujesz więc masz prawo dostawać to w stanie nienaruszonym ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted August 15, 2014 Author Share Posted August 15, 2014 Wow oddali kasę, ale dopiero po tym jak ojciec napisał że im zacznie ustawowe odsetki naliczać za zwłokę i zgłosi sprawę do konsumentów. Żenująca sytuacja żeby prosić się o swoją kasę :shake:... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxishine. Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Kurczę mama nieraz zamawiała z zooplusa ( bo o ten sklep chodzi...?) to do tej pory problemów nie było. :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maron86 Posted August 15, 2014 Author Share Posted August 15, 2014 Tak o zooplus sklep chodzi. Wszystko było ok i też problemów nie miałam, ceny były no cóż nie najtańsze jednak znośne. Jednak przed ostatnia paczka - zepsuty karmnik, ostatnia paczka uszkodzone poidło i rozwalona karma... Walka o kasę, wkurzająca i męcząca, szkoda nerwów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromeda Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Ponad tydzień temu wystawiłam opinie na zooplusie. Do tej pory nie widać jej przy kupionej karmie. Moim zdaniem brzydko ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
natruszka Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 [quote name='andromeda']Ponad tydzień temu wystawiłam opinie na zooplusie. Do tej pory nie widać jej przy kupionej karmie. Moim zdaniem brzydko ...[/QUOTE] norma. pojawiają się tylko te "pozytywne" opinie. chyba z rok temu wystawiłam niezbyt pochlebną opinię o karmie Applaws i do tej pory jej nie zamieścili na stronie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromeda Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 W sumie komentarz nie był zbyt okrutny ;) Napisałam że karma będzie idealna dla mniej wrażliwych. I odjęłam jedną gwiazdkę na 5 możliwych :) Zresztą już nie eksperymentuje z karmami. Wróciłam do sprawdzonej Fish4dogs i na chwilę obecną zero testów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanaula Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 [quote name='andromeda']na chwilę obecną zero testów.[/QUOTE] Taaak;) ja też wciąż to mówię i za chwilę mnie kusi:diabloti: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromeda Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 [quote name='hanaula']Taaak;) ja też wciąż to mówię i za chwilę mnie kusi:diabloti:[/QUOTE] Słowo skauta :) :) Na chwilę obecną mam dosyć. Plus taki że jeden wiejski psiaczek ma radość z dobrego jedzenia. I chwilowy urlop od karmy z Biedronki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryf80 Posted August 27, 2014 Share Posted August 27, 2014 Chwile temu odebralam paczke odkuriera ,ktora zamawialam w zooplusie.nic negatywnego powiedziec nie moge-dobrze wszystko zapakowane,nic nie pokruszone,zamowienie zlozone w pon rano a dzis juz przyjechala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
natruszka Posted August 27, 2014 Share Posted August 27, 2014 Ja też jestem jak na razie zadowolona z zooplusa, 3 zamówienia i wszytko ładnie pięknie popakowane i nieuszkodzone, chyba trafiamy na dobrą zmianę , gdzie ładnie przesyłki pakują :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.