Jump to content
Dogomania

Ankieta do pracy magisterskiej - Wpływ rasy na problemy behawioralne psów


zootechniczka

Recommended Posts

Witam .Jestem studentką I roku studiów magisterskich na kierunku Zootechnika. Ankieta posłuży mi do napisania pracy magisterskiej dotyczącej wpływu rasy na problemy w zachowaniu u psów w miastach. Ma ona na celu wykazać czy utrwalane przez lata selekcji konkretne cechy zachowania, związane z pierwotną użytkowością psów danych ras mogą mieć wpływ na pojawienie się zachowań, które w warunkach miejskich mogą stwarzać problemy. Skierowana jest ona do właściciel psów,[B] mieszkających w miastach następujących ras (nie w typie rasy!)[/B] owczarek niemiecki, beagle, labrador retriever, yorkshire terrier, jamnik, siberian husky, border collie, bulterier, mops, cocker spaniel angielski, seter irlandzki. Z góry dziękuje wszystkim, którzy wypełnią tą ankietę za pomoc [FONT=Wingdings][FONT=Wingdings]: ).[/FONT][/FONT]

[URL]https://docs.google.com/forms/d/1mIPid2Q9-E9_MgdPRJNsZA_uJ5h9rUKDU9jJ9EAitts/viewform[/URL]

Edited by zootechniczka
Link to comment
Share on other sites

Myślę że mogło by to być ciekawe przeprowadzić ankietę wśród właścicieli rottweilerów, jednak nie sadzę bym znalazła odpowiednią liczbę osób które wypełnią mi tą ankietę. Rottweilery nie są jednak zbyt popularne w miastach. Więc niestety nie brałam tej rasy pod uwagę w ankiecie. Ale dziękuje za chęć pomocy.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Po raz kolejny dziękuję za wszystkie wypełnienia :). Mam już sporo ankiet, jednak ze względu na to by wyniki były bardziej wiarygodne chciałbym zebrać, jeszcze trochę ankiet. Motywujcie więc znajomych psiarzy i podsyłajcie im link do ankiety. Obecnie potrzebuję jeszcze ankiet od właścicieli beagle, owczarków niemieckich i bulterierów, oczywiście [B][U]rasowych, miastowych[/U][/B]. Mile widziane również ankiety od właścicieli jamników, border collie, siberian husky.

Link to comment
Share on other sites