Jump to content
Dogomania

Warszawa CACIB 7 - 8.07.2007


quadrupedium
 Share

Recommended Posts

  • Replies 905
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[quote name='Mała_Tybetanka']Na wystawie obligatoryjnie będziemy :))[/QUOTE]

Kasiula my juz mamy ugadane na 100% ze jedziemy, nas nie moze zabraknąc, kto bedzie furrore robil jak nie my i nasze tybetanki? :D
Huhu jeszcze pan Mariusz bedzie zaskoczony jak Molly wyrosla :D Jojj do lipca jeszcze zrobie ją na bostwo, nafutrzeje mi i w ogole :D Bedzie fajnienie moge sie doczekac! Dlaczego to dopiero w lipcu? :( No ale czipy nasze juz mają, w pn Molly bedzie miala paszport., Figa juz ma :) no to jedziemy do Izraela, pamietaj :D

O własnie.. w lipcu powinnam mieć juz na tej wystawie cyfrowke :D No to nie bede skwierczec o foty tylko bede miala wlasne i nie z komorki tylko porzadne! :) pzdr @LL :*

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Asiaczek']Ja - patrząc na sędzinę - raczej nie zawitam na tę wystawę...
Już raz byłam oceniania przez tą panią i była to wątpliwa przyjemność.. nie wnikam w kompetencje, ale kultury to troszkę zabrakło...
Pzdr.[/quote]

Hmmm. Mysmy juz usłyszeli bedąc w ringu z cirneco " A coż to za pomysł sciagac taką rase ? Po co ta panu było?".
Taaaaaa

Link to comment
Share on other sites

Pff, ja miałam przekazać właścicielowi, żeby nie głodził psa. Jej, wystawiania u tej pani nie wspominam miło w żadnym calu (no oprócz cwc i boba może:roll:- z grupy natomaist nigdy nie wyszliśmy, sędziowała nas już tam chyba trzy razy:eviltong:).

Link to comment
Share on other sites

[quote name='gwiezdny-wyslannik']Dokładnie tak, ja już bym się nie odważyła pojechać, bo więcej wtedy stresu na ringu niż przyjemności.[/quote]

A co takiego zrobiła ta sędzina?
Chciałam jechać na tę wystawe ale jak piszecie,że sędzia niekompetentny to się zawachałam.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Agama']Ilona nie boj sie ,nas sedziowala wiele razy i dostalismy zw ml.,nastepnym razem zw rasy i 3 miejsce w grupie-na grzywaczach zna sie znakomicie-a to ,ze mowi co mysli to taki charakter[/QUOTE]
Albo taki charakter albo brak kultury. Bo to, co się myśli, można wyrażać w zupełnie inny sposób.

Link to comment
Share on other sites

Również nie przepadam za Panią S, która zachowuje się jakby pępkiem świata była. Mi, kiedy na ringu koleżanka chciała zdjęcie zrobić, pani S stwierdziła, że ona czasu na takie pierdoły nie ma, bo ma jeszcze tyte a tyle psów do oceny. Po czym po skończeniu oceny rasy, poszła sobie na przerwę :shake:

A w Lesznie, kiedy pan mówił wszystkim przed finałem, że przegrany zostaje a wygrany wraca, pani oczywiście stwierdziła, że ona i tak tu jeszcze wróci.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='karenina']Hmmm. Mysmy juz usłyszeli bedąc w ringu z cirneco " A coż to za pomysł sciagac taką rase ? Po co ta panu było?".
Taaaaaa[/quote]Hihiii,a co powiesz na to,że mojej rasy się nie mnoży,bo tego nikt nie kupuje i to jest na wymarciu:evil_lol:

Link to comment
Share on other sites

No niestety,taka jest prawda:placz: Wystarczy spojrzeć na stawki na wystawach.Bywa ich w porywach kilka sztuk.Nawet jeśli się rodzą,to bardzo mało trafia w ringi.Ludzie nie znaja tej rasy i czesto myślą,że to miniaturowe spaniele:razz: Udało mi się trochę zepsuć statystyki,ale to nie jest nawet kropla w morzu:shake:

Link to comment
Share on other sites

[quote name='PARSONRK']My chyba się też doczłapiemy - wszystko zależy od tego, czy zawody też będą (agility oczywiście ;) )[/quote]


agility na pewno będzie ;) Super! Może znowu uda mi się wymiziać Twojego łobuza :cool3::cool3::cool3:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...