Jump to content
Dogomania
funia

Fenek (*) mały dzikusek, dzięki swojej "opiekunce" za TM :( :( : Przepraszamy Fenuś:(

Recommended Posts

[B]Gratulujemy córci :)[/B]

Wpłynęło 25 zł od Toli, dziękujemy :loveu: i 150 zł od anonimowego darczyńcy :loveu:
Wielkie, wielkie dzięki :)
Będę mogla oddać Wioli pieniążki, teraz na pewno jej się przydadzą :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Maciek777']Ty już tutaj???
W czasie porodu też pisałaś na dogo?:evil_lol:
Teraz wiem dlaczego ten portal nazywa się Dogo[B]mania[/B];)[/QUOTE]
nie no podczas porodu bylam skupiona by tzta nie zabic;)
Bowiem szukal latarki bo jak stwierdzil nie wiadomo kiedy prad wylacza;)
Maciej ja sie po prostu nudze moja Karina kima caly dzien malo placze,
za to je i sra na potege... juz moge isc do domu;) serio nic mi nie jest;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Wiola&Miłosz']nie no podczas porodu bylam skupiona by tzta nie zabic;)
Bowiem szukal latarki bo jak stwierdzil nie wiadomo kiedy prad wylacza;)
Maciej ja sie po prostu nudze moja Karina kima caly dzien malo placze,
za to je i sra na potege... juz moge isc do domu;) serio nic mi nie jest;)[/QUOTE]
No tak, z tym prądem w szpitalu to ostatnio wszystko możliwe:)
Tak sobie tylko urodziłaś i do domu. W sumie czemu nie;)
Jak się nudzisz to niech Ci ktoś Fenka podwiezie i go socjalizuj;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Maciek777']No tak, z tym prądem w szpitalu to ostatnio wszystko możliwe:)
Tak sobie tylko urodziłaś i do domu. W sumie czemu nie;)
Jak się nudzisz to niech Ci ktoś Fenka podwiezie i go socjalizuj;)[/QUOTE]
Widze ze pan Maciej sie dzis nie wyspal;)
Dzieki ale fenek mnie nie lubi;) To ze go raz poglaskalam nie znaczy ze pala do Mnie miloscia:) Na szczescie Goska z nim jest zreszta jak zwykle a on sie czuje podobno bosko w ekipie moich psow;) Chyba chcesz by zasral caly oddzial ze strachu:eviltong: uwazam ze my wszystkie tutaj mamy dosc duzo kup;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Wiola&Miłosz']Widze ze pan Maciej sie dzis nie wyspal;)
Dzieki ale fenek mnie nie lubi;) To ze go raz poglaskalam nie znaczy ze pala do Mnie miloscia:) Na szczescie Goska z nim jest zreszta jak zwykle a on sie czuje podobno bosko w ekipie moich psow;) Chyba chcesz by zasral caly oddzial ze strachu:eviltong: uwazam ze my wszystkie tutaj mamy dosc duzo kup;)[/QUOTE]
Ja się nigdy nie wysypiam;)
Skoro udało się raz pogłaskać to i kolejny raz się uda:)
Na pewno jakiś noworodkowy pampers by na niego pasował;)

Jeśli o dziecięce kupy chodzi to jest to dopiero początek przygody:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='Maciek777']Ja się nigdy nie wysypiam;)
Skoro udało się raz pogłaskać to i kolejny raz się uda:)
Na pewno jakiś noworodkowy pampers by na niego pasował;)

Jeśli o dziecięce kupy chodzi to jest to dopiero początek przygody:D[/QUOTE]
pocieszyles mnie;) Dziekuje wiedzialam ze moge na was liczyc;)

Israel- pieknie dziekuje;) sciskam cie mocno:loveu:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ten wasz Fenczyslaw to nie taki kochany to pies z piekla rodem...
warczy na wszystko o jest wieksze od niego.. malo tego potargal misia mojej corci;)
a trzy ze swobodnie porusza sie w moim obrebie bo jak sobie siedze to on na lozeczko
dupke posadzil i patrzy ma mnie tymi wybaluszonymi galami czy aby nie chce mu nic zrobic;)
Ale nie sika, nie robi kupy, jakis taki wyluzowany..
zaczynam sie martwic co z niego bedzie;) W sensie ze maly a taki wazny;)


Goska Mnie uspokaja mowi ze musi sie chlopak otworzyc...
moje spostrzezenie? Rozwala z danka zabawki wszystkie i te psie i nie;)
Psuj.. sie dobrali

Share this post


Link to post
Share on other sites
Handzia jako ksiegowa wyliczy ,ale ja napisze ze mamy zapąłcone za luty ,marzec .
Teraz pozostanie do zapłaty na bieżaco za kwiecień i siedem dni stycznia .
Opłate uiścimy w trakcie trwania kwietnia lub pod jego koniec .

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='funia']Handzia jako ksiegowa wyliczy ,ale ja napisze ze mamy zapąłcone za luty ,marzec .
Teraz pozostanie do zapłaty na bieżaco za kwiecień i siedem dni stycznia .
Opłate uiścimy w trakcie trwania kwietnia lub pod jego koniec .[/QUOTE]
tak ze Mna juz jestescie na cito:) dzieki wielkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Announcements

×