Dogomania

Сertyfikaty Ukraina

Shans

[B]Nowe zasady przyznawania Championa Ukrainy dla psów żyjących w Polsce od 2011
[/B]
Nowe zasady przyznawania Championa Ukrainy dla psów żyjących w Polsce, którzy
posiadają tytuł Młodzieżowego Championa Polski i
Championa Polski (umowa zawarta w maju 2011)

Młodzieżowy Champion Polski jaki otrzymał 1x JCAC na wystawie międzynarodowej na
Ukrainie może ubiegać się o tytuł Młodzieżowego Championa Ukrainy.

Champion Polski po otrzymaniu 1xCAC na wystawie międzynarodowej na Ukrainie może
ubiegać się o tytuł Championa Ukrainy.

[url]http://www.uzhgorod-dog.org/index.php?id=213[/url]

New conditions of obtaining of a title the Champion of Ukraine and Junior Champion of Ukraine for foreign citizens 2011

R.CAC + R.CACIB (derived from one show) = 1 CAC !!

With the citizens of member countries of FCI, with whom a contract "on the mutual recognition of titles" (countries: Belarus,Bulgaria,Georgia,Cyprus, Latvia, Lithuania, Moldova, Poland, Romania, Russia, Serbia, Slovakia, Slovenia, Montenegro, Finland, Czech Republic, Estonia), these rules apply:

Awarding of the JUNIOR CHAMPION OF UKRAINE title If your dog has the title of Junior Champion certificate of their country 1xJCAC - must be received at the FCI-CACIB Dog Shows in Ukraine (Uzhgorod) in junior class.

Awarding of the CHAMPION OF UKRAINE title If your dog has the title of Champion certificate of their country 1xCAC - must be received at the FCI-CACIB Dog Shows in Ukraine (Uzhgorod) in following classes: intermedia, open, working, champion.

Awarding of the VETERAN CHAMPION OF UKRAINE title If your dog has the title of Veteran Champion certificate of their country 1x 1st - Excellent - must be received at the FCI-CACIB Dog Shows in Ukraine (Uzhgorod) in veteran class.

• 5 months later...
  • 2 months later...

Planuje mojej suce zrobic Championat Ukrainy i mam kilka pytań.
1)Czy CAC jest jeden na płeć czy na klase?
2)Czy jeśli pojade z Championatem Polski i dostanę CAC to moge uzyskać certyfikat "od ręki"? ( tak gdzieś przeczytałam)
3)Ile wynosi opłata za certyfikat?
4)Ile mniej wiecej wynosi opłata za wystawę międzynarodową?

Pozdrawiam

[quote name='Kyu']Dziękuję serdecznie za wszystkie odpowiedzi, jeszcze jedno to musi być wystawa międzynarodowa?
[/QUOTE]
Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w 1 i 2 poście w tym wątku, zasady były napisane przez [B]Shans[/B].

[quote name='Kyu']Gdzie znajdę wykaz wystaw na 2013?
[/QUOTE]
Tutaj jest spis wszystkich wystaw, ale niestety po ichniejszemu: [url]http://www.uku.com.ua/english/shows/index.html[/url]
A na stronie FCI zatwierdzone wszystkie wystawy międzynarodowe wszystkich państw objętych patronatem, w tym Ukraina: [url]www.fci.be[/url]

[quote name='McDzik']Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w 1 i 2 poście w tym wątku, zasady były napisane przez [B]Shans[/B].

Tutaj jest spis wszystkich wystaw, ale niestety po ichniejszemu: [URL]http://www.uku.com.ua/english/shows/index.html[/URL]
A na stronie FCI zatwierdzone wszystkie wystawy międzynarodowe wszystkich państw objętych patronatem, w tym Ukraina: [URL="http://www.fci.be"]www.fci.be[/URL][/QUOTE]

Faktycznie przeoczyłam, dzięki bardzo za odpowiedź ;)

Edited by Kyu

Moje pytanie może być trochę głupie, ale jednak chciałabym się upewnić, bo nie jestem pewna, jak rozumieć te słowa: [I]Awarding of the CHAMPION OF UKRAINE title If your dog has the title of Champion certificate of their country 1xCAC - must be received at the FCI-CACIB Dog Shows in Ukraine [B](Uzhgorod)[/B] in following classes: intermedia, open, working, champion.
Dokładnie głupia część pytania, to co to jest Uzghorod? To jest miasto??
Tzn że CAC z Lwowa się nie liczy?

Druga część mojego pytania, to czy jeśli dostałabym CACa, ale polski championat skończyłabym dajmy na to miesiąc później, to czy będzie mi się wówczas liczył, jak się do nich zgłoszę ze skończonym ChPl? Podobno w Kaliningradzie tak można.

[/I]

Byliśmy w tym roku w Uzhgorodzie na 2xCACIB, suczka znajomych nie miała jeszcze skonczonego Ch.Pl (skonczyla we wrzesniu, odstęp czasowy, na wystawie bylismy w sierpniu) , wygrała w oba dni i drugiego dnia miała Championat Ukrainy. Także nie majac Championatu Polski jeden CAC jeszcze nic Ci nie daje, bo musisz im na miejscu dac ksero dyplomu i rodowodu, ktore sobie zabierają i dopiero wtedy mozesz sie ubiegac o wyrobienie dyplomu Ch.Ukrainy... najlepiej napisac do nich maila niż pytac tu na forum bo kazdy kto jeździl moze zapewne przedstawic inną wersje otrzymywania ichniejszego championatu ;P

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

[quote name='jovi']A jak jest z championatem gdy pies nie ma żadnego championatu ?[/QUOTE] wszystkie zasady:

The "CHAMPION OF UKRAINE" title is awarded if the owner of the dog provides the UKU office with the certificates of:
- 6 х САС at the САС Dog Shows in Ukraine for the period not less than 1 year and 1 day (given at least by 5 different judges).
- 3 х САС at the CАС Dog Shows in Ukraine + 1 х САС at the CACIB Dog Show in Ukraine for the period not less than 1 year and 1 day (given by different judges).
- 3 х САС at the CАС Dog Shows in Ukraine + 1 х САС at the double CACIB Dog Show in Kyiv (in April - "Golden Gates" and "Ukraine", in December - "Kyiv Rus" and "Crystal Cup") for the period not less than 6 months (given by different judges).
- 2 х САС at any double CACIB Dog Shows in any city of Ukraine and 1 x CAC at the double CACIB Dog Show in Kyiv (in April - "Golden Gates" and "Ukraine", in December - "Kyiv Rus" and "Crystal Cup").
- 2 x CAC at the double CACIB Dog Show in Kyiv (in April - "Golden Gates" and "Ukraine", in December - "Kyiv Rus" and "Crystal Cup").
- for the working breeds Working Certificate + 1 х САС + 1 х САСIB
- 1 x CAC at any dog show in Ukraine and certificate of the Best Dog or Best Bitch at the National Breed Championships in Kyiv
The citizens of Belarus, Bulgaria, Georgia, Cyprus, Latvia, Lithuania, Moldova, Russia, Romania, Serbia, Monte Negro, Finland, Estonia, Poland, Czech Republic provide:
- 1 x САС - awarded at any CACIB Dog Show in Ukraine and the certificate of the Champion of the dog owner's native country.
- 2 x САС - awarded at any CAC Dog Show in Ukraine and the certificate of the Champion of the dog owner's native country.

• 2 years later...