Jump to content
Dogomania

Westowa linkownia (blogi , hodowle , fora internetowe) i nie tylko ;]


Guest Kamcia_14
 Share

Recommended Posts

Oj właśnie nie załapałam się na ten miot. Szkoda był piękny :D Zawsze tam są piękne szczeniaczki :)
ewelinko tak to pewne westik nie żyje :( Pewnie teraz spogląda na mnie z góry i biega po zielonych łąkach TAM z innymi pieskami .. :( Tak za nim tęsknie :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Współczuje.. chociaż cała sprawa śmierdzi na kilometr... I nie sądzę, żeby Twoja rodzina popisała się rozsądkiem bo może gdyby od razu pojechali do weta to tak nie musiałoby się stać :angryy:
Ja również uważam, że Jarwik to bardzo dobra hodowla. Z tego co wiem to Twój poprzedni west był z pseudohodowli...? Eh, widzisz, tak to się kończy.. Możliwe ze był chory już wcześniej :shake: Na westie.net było kilka takich historii ze ludzie kupowali 'westiki' od pseudohodwcy a potem piesek ni z tąd ni z owąd umierał :-( Eh..
Dobrze, że uczysz się na błedach, Jarwik to dobry wybór ! ;) Pozdrawiamy!

Link to comment
Share on other sites

Niestety :( I jak go kupiliśmy maluszek zachorował na parwowirozę .. miał silny organizm i udało mu się przeżyć, następnej choroby już niestety nie .. :( !!
PS: Kto z was będzie na wystawie w poznaniu międzynarodówce :D ? Ja będe ale tylko ''kibicować'' :P Nie mam co wystawiać :P !

Emidu :D Myślę że z moim przyszłym westem pomożesz mi się przygotować do wystaw com? :D

Link to comment
Share on other sites

Omg.. mama nie ma zamiaru sie do niego zbliżać bo już ze mną nie mieszka.. Ludzie ja nie jestem dorosła :roll: ja mam dopiero 12 lat .. kurcze teraz każdy będzie mnie osądzał .. Świetnie :/ Do Szwecji psów wozić nie wolno, znaczy wolno ale musi pies w Szwecji zostać 3 dni w jakiejś komorze i za przewóz psa płaci się 400 zł ... Przynajmniej mi tak mówili..

Link to comment
Share on other sites

Jaka historia? Mógł by mnie ktos naprowadzic, bo chciałabym się nieco oriętować w temacie co sie stało z Westie?

Ewelinko - tez właśnie zauważyłam, że jest straszny bajzel, no ale cóż...my tu nie rządzimy :P :D
Chciaż mimo wszystko przydałby sie westikowy moderator.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='emidu']Jaka historia? Mógł by mnie ktos naprowadzic, bo chciałabym się nieco oriętować w temacie co sie stało z Westie?

Ewelinko - tez właśnie zauważyłam, że jest straszny bajzel, no ale cóż...my tu nie rządzimy :P :D
Chciaż mimo wszystko przydałby sie westikowy moderator.[/quote]
Aniu tak w skrócie to Waxy miala psa i nie ma dziwna sprawa odsyłam do wątku
[url]http://www.dogomania.pl/forum/showthread.php?t=77476[/url]
a co do porządku to szkoda, że nie ma bo bałagan jak nie wiem, ale samowolkę mamy :evil_lol:

Link to comment
Share on other sites

No niezły burdel się zrobił, jesteśmy przecież w temacie 'westowa linkownia' :razz:

Historia Westiego jst dziwna, owszem...
Waxy... też nie wiem czy drugi pies to dobry pomysł. Z kim teraz będziesz mieszkać? Czy ta osoba wie jaką odpowiedzialnością jest pies? Porozmawiaj najpierw i uświadom.. Bo wiadomo, pewnie spacerki, karmienie, pielegnacja itp będą Twoim obowiązkiem ale z racji Twojego wieku nie mozesz wszystkiego załatwiac sama - chociażby wizyty u weta, trymowanie... I musisz sobie znaleźć ODPOWIEDZIALNĄ osobę, u ktorej mozesz zostawić psiura kiedy wyjedziesz.

Link to comment
Share on other sites

Boże ludzie.. Z tatą będę mieszkała. Ja wszystko sobie załatwię. Hymm no bałagan sie zrobił :razz: Emidu, jasne że mogę ci zapłacić :razz: (z mojego kieszonkowego :evil_lol: ) Ci dobrze idzie, mm.. kto z was wybiera się na międzynarodówkę w Poznaniu? :razz:

Link to comment
Share on other sites

[quote name='emidu']No to teraz juz sie co nieco oriętuje o czym pisałyście...Dzieki Ewelinko

Niestety ja niz w tym roku na żadne wystawy sie nie wybieram, a wielka szkoda...;( Chciałabym bardzo pojechać właśnei do Poznania, nie koniecznie wystawiać, ale chociaż być.[/quote]
Aniu a ja się wybrać muszę do Was do Gdańska w końcu kiedyś :eviltong:
hmm może przeniesiemy się do off topica? :cool3:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
  • 1 year later...
  • 10 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...