Jump to content
Dogomania

UlaFeta

Members
  • Posts

    15065
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Everything posted by UlaFeta

  1. bric na zadnym zdjeciu nie ma bud od Kastora,widoczna na zdjeciu buda(fragment)jest przewieziona ze starego miejsca-poznalam po napisie z koja w ktorym byl Azyl i Gaia A Gaia grzeje pupke w nowym domku:multi:
  2. [quote name='jola_li']Ależ wspaniałe wiadomości :-)!!!! Tyle się nacierpiał - czas, żeby zaczął o tym zapominać![/QUOTE] Szybko zapomni uwierz mi :multi:
  3. Mialam pisac od poczatku,ale te smsy opowiedza Wam jak jest;:eviltong: Wczorajszy ;Rudy vel Misio juz sam wychodzi na podworko.teraz siedzi i gada z moja mama.Jest dobrze'' I ten dostalam przed chwila:Mis ma sie doskonale,odbija sobie czas szczeniaka,spi na lozku,bawi sie maskotkami i nieustannie domaga sie pieszczot'':multi: Nie mogl lepiej trafic,to domek ze zlotymi klamkami:lol: Wszystkim,ktorzy zaangazowali sie w pomoc Rudemu bardzo pieknie dziekuje:loveu: Jak bede miala zdjecia to sie z Wami podziele:evil_lol:(moze w sobote)
  4. [quote name='beka']No mysle ze bedzie, tylko trzeba szybko działać. Ta pani i domnie dzwoniła w sprawie mojej suni, ale tam kotki sa. szczeniakowi łatwiej sie przywyczaic (poza tym wiem że on bardziej domu potzrebuje. Państwo mieli wrócic 19 listopada i nie moga sie psiaka doczekać. Trzeba szybko działać bo psiaków duuuużo....[/QUOTE] Czekoladowy juz w domku:multi:
  5. Jolus przepraszam narazie nie moge,ale jak sie wyjasni dowiesz sie pierwsza;)
  6. [quote name='paros']tak husky :lol: czekamy na informacje i fotki z domku Rudego :lol:[/QUOTE] To moge wam obiecac;)
  7. [quote name='paros']Trzymamy kciuki za domek Rudego :thumbs: Tytus też ma dom :multi: Gaja szuka nowego domu :-( w ogłoszeniach trzeba zaznaczyć, że tylko do mieszkania w domu.[/QUOTE] Wlasnie chcialam napisac o Gai,ale bylas szybsza. A Tytus to haski?bo jezeli tak to jest w Serocku:evil_lol:
  8. [quote name='maja602']Dawno mnie nie było. Gdzie pojechał? Czy Rudy ma już domek? Mam likwidować ogłoszenia?[/QUOTE] Nie likwiduj ogloszen- zobaczymy.Czekamy do wtorku,srody;) Jak wszystko bedzie ok to zostaje i napisze gdzie jest,narazie trzymajcie :thumbs:,ale innej opcji nie widze:evil_lol:
  9. Paros nie czytam calego watku to nie wiem,ktory pies ma ogloszenia;) A Rudy pojechal:eviltong:.
  10. [quote name='bric-a-brac']Trzymamy kciuki, bo to jeszcze nic pewnego, ale oby wszystko poszło dobrze :) Przy okazji, zapraszam na bazarek [URL="http://www.dogomania.pl/threads/217990-WSZYSTKO-MAMY-Perfumy-ksi%C4%85%C5%BCki-zabawki-T-shirt....-na-d%C5%82ug-Niry-i-Nili-1.12"]http://www.dogomania.pl/threads/2179...ry-i-Nili-1.12[/URL] ;)[/QUOTE] Jak to nic pewnego?Nie ma innej opcji.:eviltong:
  11. No i Rudzielec pojechal :multi::multi::multi: powodzenia piesku Tam ci niczego nie zabraknie tylko badz grzeczny
  12. Paros Jola nie mowila o Rudym, bo jeszcze nie wie:eviltong: Jolu nie rob narazie ogloszen Rudemu.
  13. [quote name='jolam']Olu, to super :-) A wiadomo coś o łapce Rudego? Zrasta się czy dalej nie?[/QUOTE] Zrasta sie, zrasta
  14. [quote name='jolam']jak już pisałam zrobię pakiet ogłoszeń dla jednego z nich - mogę w ten weekend, tylko dajcie znać dla którego. UlaFeta, zrobię pakiet za darmo, tylko trochę wolna w robieniu pakietów jestem to mogę zrobić narazie jeden. a co z Rudym?[/QUOTE] Narazie nic nie powiem,zeby nie zapeszyc:eviltong: Jutro zapytam Jole czy Gaja wraca to moze zrobisz jej ogloszenia? Dzieki.ze sie odezwalas:calus:
  15. To ze Reni Hubal i Nila maja domki to pisalam :eviltong:nawet sa zdjecia od Hubala trza czytac:mad: Co do ogloszen Rudego to narazie akcja odwolana;) Nie dzwonilam dzis do Joli czy Gaja wraca?Co Jola postanowila? Moze ktos wie? Jezeli sie wyjasni sytuacja z Rudym zaplace za ogloszenia Gai.
  16. Rudy potrzebuje ogloszen.PROSZE JOLAM gdzie jestes pomocy Zaplace za ogloszenia
  17. Jolu jestes tam Rudy potrzebuje domku na cito.Zaplace za ogloszenia.Prosze.
  18. [quote name='Annaa4']Dzień Dobry. Chciałam się zapytać co tam u Rudego ?:) I przypomnieć się o podsumowanie jego zadłużenia w lecznicy. Piszę tutaj bo wiem że Pani Jola ma teraz mało czasu a wątek Rudego jakoś "padł" :)[/QUOTE] Aniu rozmawialam z Jola i sprawa wyglada tak: Jola byla uwowiona z p.doktor,ktora wystawia rachunki,ale p.doktor odwolala wizyte,jak tylko bede cos wiedziala to napisze na watku Rudzielca. Rudy jest u Joli w kojcu w domku:multi:na lapce ma gips,ale jego zachowanie nie jest ok.Nie chce wychodzic,ma podkulony ogon i robi pod siebie.:-(On sie tak nie zachowywal ani w lecznicy ani w dt.To chyba stres.To juz jego trzecie miejsce pobytu. On musi znalezc swoj domek.Musi:diabloti: A Gaja najpewniej wroci do Joli,bo jak doszly nas wiesci to wlasciciele nie maja do niej serca.To czy do nich wroci bedzie zalezalo od Joli. Haszczak bedzie mial domek w Serocku u lekarza ortopedy;) mam nadzieje,ze wypali. I jeszcze Jola mowila o psach na dzialkach,sa 3 psy i szczenna sunia,ktora Jola zabierze na sterylke To narazie tyle
  19. [quote name='beka']az sie wierzyć nie chce... mozna prosic o nowe fotki, bo psiaki już pewnie urosły..[/QUOTE] Jola nie ma netu to nawet jak zrobi to nie bedzie mogla wstawic
  20. [quote name='paros']podrap Rudego za uchem (od nas) i koniecznie zrób zdjęci/QUOTE] Parosku kochany zdjec nie zrobie bo Rudzielca z workiem karmy, zabrala dzis Jola. Kupilam dla niego smaczki i mialam mu zawiesc.Jest mi zwyczajnie przykro:-( Teraz o wiesci trzeba Jole pytac..
×
×
  • Create New...