Jump to content
Dogomania

Regulamin PWP i zasady ZAMIESZCZANIA OGŁOSZEŃ ! ! !

This announcement is no longer active

Admin

REGULAMIN PWP

Przypominamy że PWP to część forum DOGOMANIA. Obowiązuje tu ten sam regulamin co na reszcie forum. Wątki łamiące regulamin będą zamykane - zanim założysz wątek - zapoznaj się z regulaminem forum oraz regulaminem PWP.

Poza ogólnym regulaminem obowiązują zasady :1. Tematy zamieszczamy w odpowiednich podforach. Nie uznaje się wklejania watku do jakiegoś działu, dlatego, ze jest tam większy ruch. Po to sa osobne podfora żeby można było w nich zamieszczać tematy nie robiac bałaganu.

2. Zabrania się wklejania ogłoszeń, których się wcześniej nie sprawdziło!

Takze prosze nie kopiować ogłoszeń np. z allegro czy innego żródła jeśli się nie sprawdziło czy jest nadal aktualne lub jest powieleniem istniejącego tematu na pwp.

Jeśli ogłoszenie jest sprawdzone to prosimy wkleić całą jego treść, zgodnie z regulaminem dodawania ogłoszeń. Zabrania się wklejania samych linków. Wątki składające się wyłącznie z linku do strony schroniska, innego forum, czy stron z ogłoszeniami będą usuwane.

3.Dajac ogłoszenie do działu "psy do adopcji" prosze przestrzegać poniższych zasad

a. tytuł powinien być czytelny i na bieżąco aktualizowany- jeśli np. pies znajdzie dom/przekroczy TM lub ogłoszenie będzie poprostu nieaktualne. Jesli np. pies znajdzie dom a tytuł nie zostanie zmieniony będzie to skutkowało usunięciem tematu w późniejszym terminie (jako nieaktualizowanego). Moderatorzy nie mają obowiązku grzebać we wszystkich tematach i doszukiwac się informacji czy pies znalazł dom.

b. w 1 poście na samej górze nalezy podac następujące dane psa

Imię:

Wiek:

płeć:

rasa:

Miasto:

sterylizacja:

szczepienia:

Kontakt w sprawie adopcji: (prosze pamiętać, że zaglądają tu osoby nie zalogowane na forum)

Opis (tutaj można już wstawic swój tekst)

*Tematy w których nie ma wypełnionych tych danych będą traktowane jako tematy, w których nie jest przedstawiony pies do adopcji, a wiec usuwane lub przenosze do innych działów.

*Wyjątek stanowia tematy zbiorcze schronisk, w któych przedstawionych jest kilka psów, w tym wypadku przy każdy psie prosimy osobno wypełniać takie dane.

*jesli któraś z danych nie jest znana prosimy przy niej wpisać chwilowo "brak danych"

c. Wklejając ogłoszenie bierzesz na siebie odpowiedzialność za wątek. Twoim obowiązkiem jest pilnowanie wątku, dodawanie nowych informacji i odpowiadanie na pytania.

d. Tematy nie aktualizowane/nie odwiedzane przez pół roku bedą usuwane.

UWAGA! W tym dziale nie przyjmuje się ogłoszeń o psach do sprzedaży. Tutaj znajdują się wyłącznie psy do adopcji!

4.Zasady zamieszczania watków w podforum "psy zaginione"

a. umieść dokładny opis zaginionego zwierzęcia, miejsce zaginięcia (koniecznie w tytule), w miare możliwości prosze o umieszczenie zdjęcia. Prosze pamiętać że dokładny opis zwierzęcia daje większe szanse jego znalezienie.

b. koniecznie dodaj kontakt

c. gdy zwierze sie odnajdzie zmień tytuł watku

d. nieaktualne ogłoszenia czyli takie w których udało sie odnaleźć psa i watki nieodwiedzane przez pół roku będą usuwane.

5. Zasady zamieszczania watków w pod forum "przygarne psa"

a. umieść jak najdokładniejsze wymagania co do poszukiwanego psa

b. poinformuj, zmieniając tytuł, jeśli watek będzie już nieaktualny

c. watki nieaktualne i nie odwiedzane przez miesiąc będa usuwane

6. Zasady zamieszczania watków w podforum "inne zwierzęta"

a. podforum "inne zwierzęta" służy do ogłaszania zwierząt (poza psami) do adopcji.

b. w watku podaj dokładny opis zwierzęcia + kontakt w sprawie adopcji

c. poinformuj, zmieniając tytuł, jeśli watek będzie juz nieaktualny

d. watki nie odwiedzane przez miesiac będą usuwane

UWAGA! W tym dziale nie przyjmuje się ogłoszeń o zwierzętach do sprzedaży. Tutaj znajdują się wyłącznie zwierzęta do adopcji!

7. Zasady zamieszczania watków w podforum "transport"

a. prosze w tytule na poczatku umieścić informacje "PROPONUJE transport" lub ""POTRZEBUJE transport" a także umieścić informacje skad dokąd ma być transport oraz czas/date transportu- watki nie zawierajace tych danych w tytule będą usuwane.

b. w watku prosze umieścic dodatkowo informacje co ma byc przewożone i jakiej wielkości.

c. watki nieaktualne/nie odwiedzane będa po miesiacu usuwane.

8. Podforum bazarek posiada swój osobny regulamin, z którym należy się zapoznać przed załozeniem tam tematu.

9. Zabrania się umieszczania w wątkach zaproszeń na inne watki.

10. Jesli pies znalazł dom, ale potrzebuje jeszcze pomocy np. finansowej poproś moderatora o przeniesienie do działu "mają dom, ale potrzebują pomocy"

11. Nie akceptuje się tworzenia nowych watków, bo w "starym" jest bajzel. Jeśli jest tam bajzel poproś moderatora o oczyszczenie go.

12. Zabrania się nagminnego tzw. hopania watków.

Za nagminne hopanie watków uważa się hopanie tego samego wątku 2 i wiecej razy dziennie, a takze hopanie jednego użytkownika więcej niż 5 razy dziennie.

W miarę możliwości moderatorów watki będa czyszczone z hopków.

13. W wypadku gdy na watku zbierane sa fundusze konieczne jest wklejanie na bieżąco max. raz na tydzień (nie po skończonej akcji) rozliczeń w 1 poście tzn. wpłat, wydatków i salda końcowego.

a. gdy fundusze zbierane są na konto fundacji/ schroniska na ogólne potrzeby rozliczenia nie sa potrzebne

b. gdy fundusze zbierane sa na konto fundacji/ schroniska na KONKRETNE potrzeby/zwierzaki wklejanie rozliczeń jest koniecznie. Jednak po skończonej akcji, gdy pieniądze juz nie są potrzebne, a została nadyżwka nie ma obowiązku pytania userów na co chcą przekazać reszte pieniędzy. Fundacja/schronisko infromuje o tym ile zostało pieniędzy i że wykorzystuje je na inne potrzeby.

c. gdy fundusze zbierane są na konto prywatnej osoby należy robić dokładne rozliczenia, a po skończonej akcji zapytać userów na co chca przekazać reszte pieniędzy.

d. W WYPADKU GDY ROZLICZEŃ NIE BĘDĄ ZAMIESZCZANE W 1 POŚCIE WATKI BĘDĄ USUWANE, A OSOBY ZBIERAJĄCE PIENIADZE BĘDĄ BANOWANE

×
×
  • Create New...