Jump to content
Dogomania

Karma Lukullus


sator_k_

Recommended Posts

Szukałam informacji o tej karmie, ale nie udało mi się znaleźć niczego wartościowego. Tz. opis karmy i skład znalazłam, ale chodzi mi głównie o opinie ludzi, którzy karmili nią swoje psiaki.

Tutaj można przeczytać skład [URL]http://www.zooplus.pl/shop/psy/karma_dla_psa_sucha/lukullus_karma/pakiety_lukullus/162264[/URL].
Powiem szczerze, że nie znam się bardzo na karmach, ale jak dla mnie wygląda całkiem ok. Jeśli się mylę to proszę oświećcie mnie :)

Zastanawiam się jeszcze nad taką karmą
[URL]http://www.zooplus.pl/shop/psy/karma_dla_psa_sucha/markus_muehle/31582[/URL]

Która lepsza?

Teraz karmię psa Arden Grange na przemian różnymi smakami. Może jednak skład AG jest najlepszy z tych trzech karm i przy niej pozostać?

Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto będzie miał lepsze odemnie pojęcie o karmach :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

u nas się sprawdza - psom smakuje, sierściucha ok, kupki fajne (zwięzłe,niewielkie) - karma niewątpliwie ma inny zapach niż znane mi karmy(to chyba cecha tych karm prasowanych na zimno) - pachnie bardzo przyjemnie - być może właśnie przez ten zapach bardziej psiakom smakuje niż leżący w misce obok Brit Care rybkowy czy OmniPro :razz:

Link to comment
Share on other sites

[quote name='murakami']przedostatni wpis to trollownia, reszta opinii ma sens.[/QUOTE]
Muraimi zaręczam ci że Robert A. nie jest trollem ;-) jego opinie są dla mnie jednymi z cenniejszych, gdyż bardzo się interesuje kwestią żywienia i zdrowia psów, wręcz za kilka miesięcy otwiera gabinet bioterapii i fitoterapii(ziołolecznictwo dla psów). A odpowiedź jego wyrwana z kontekstu rzeczywiście może wydawać się bez sensu, ale dotyczy ona producenta lukullusa ;-)