Jump to content
Dogomania

Dostanę 3-letnią suczkę TT...


Burana

Recommended Posts

... i w związku z tym problem... Piesek pochodzi z kochającego domu, był wypieszczony i dobrze mu tam było. Niestety właścieciele się rozwodzą, co za tym idzie, piesek wyląduje w mniejszym mieszkaniu i będzie po 10 h sam... W tej sytuacji właścicielka postanowiła oddać mi psiaka... jest mi niezwykle przykro z tego powodu, bo z tego, co czytam o rasie - jest to piesek bardzo przywiązujący się do własciciela i nieufny wobec obcych... błagam o pomoc: jak najlepiej i bezstresowo psine przeprowadzić przez te zmiany? Dodam, ze nie mam doświadczenia z tą rasą, choć ostatnio czytam o niej wszystko, co mi wpadnie w ręce...

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Burana']... i w związku z tym problem... Piesek pochodzi z kochającego domu, był wypieszczony i dobrze mu tam było. Niestety właścieciele się rozwodzą, co za tym idzie, piesek wyląduje w mniejszym mieszkaniu i będzie po 10 h sam... W tej sytuacji właścicielka postanowiła oddać mi psiaka... jest mi niezwykle przykro z tego powodu, bo z tego, co czytam o rasie - jest to piesek bardzo przywiązujący się do własciciela i nieufny wobec obcych... błagam o pomoc: jak najlepiej i bezstresowo psine przeprowadzić przez te zmiany? Dodam, ze nie mam doświadczenia z tą rasą, choć ostatnio czytam o niej wszystko, co mi wpadnie w ręce...[/QUOTE]

Tak, to psiaki bardzo przywiazujace sie do swoich wlascicieli i rodziny, ale nie martw sie jesli poswiecisz mu na poczatku troche wiecej czasu to i do ciebie sie przyzwyczai.