Jump to content
Dogomania

Sklep AmberHouse


andromeda

Recommended Posts

[COLOR=#000000][FONT=MS Shell Dlg 2]Nie POLECAM!!!:angryy:[/FONT][/COLOR]

[FONT=MS Shell Dlg 2][COLOR=#000000]Zamówiłam i zapłaciłam za towar i NIC !! Nie można się dodzwonić do sklepu, nie odpowiadają na maile! [/COLOR][/FONT]

[FONT=MS Shell Dlg 2][COLOR=#000000]W necie znalazłam kilka podobnych opinii o sklepie szkoda ze nie szukałam przed zakupem. Wcześniej kupiłam szampon wiec sadziłam ze sklep sprawdzony a tu takie coś :angryy:[/COLOR][/FONT]


[COLOR=#000000][FONT=MS Shell Dlg 2]Wiadomość którą otrzymałam od byłego właściciela sklepu.

[/FONT][/COLOR]
[FONT=MS Shell Dlg 2][COLOR=#000000]Witam. Piszę do Pani w sprawie postu na forum. Post ten dotyczy problemów ze sklepem AmberHouse. Jestem byłym właścicielem sklepu AmberHouse. Chciałbym na wstępie bardzo przeprosić Panią za wszystkie problemy z realizacją zamówienia oraz problemy z kontaktem. Problemy te były spowodowane kłopotami rodzinnymi i finansowymi. Z tego powodu zdecydowałem się sprzedać sklep. Nowy właściciel zarządza sklepem z Zawiercia, jest to osoba w ogóle nie powiązana ze mną i nie czerpie żadnych więcej korzyści z tej sprzedaży. Chciałbym bardzo prosić o usunięcie postu z forum, gdyż dla nowego właściciela wiadomość ta jest krzywdząca, gdyż obsługa sklepu robi wszystko aby zamówienia były jak najszybciej realizowane, nie ma też żadnych problemów z kontaktem (właściciel podaje 3 numery telefonu chyba do 2ch różnych osób). Jeśli jest taka możliwość aby wiadomość była usunięta, to będę Pani bardzo wdzięczny za usunięcie tej wiadomości. Jeśli nie można tej wiadomości usunąć, to proszę chociaż o dopisanie informacji, że jest ona nieaktualna z powodu zmiany właściciela sklepu. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz przepraszam, za wszystkie problemy, które Pani przeze mnie miała. Grzegorz Sawicki[/COLOR][/FONT]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='pepsicola']wielokrotnie robiłam u nich zakupy i nigdy nie miałam kłopotów więc jestem bardzo zdziwiona[/QUOTE]


[COLOR=#000000][FONT=MS Shell Dlg 2]Tez jestem zaskoczona i zdziwiona bo liczyłam na szybką realizacje i wybierałam produkty oznaczone jako dostępne w sklepie. Zamówiłam odpowiednio wcześniej żeby mieć wszystko przed wystawa i CISZA! zero kontaktu mailowego, telefonicznego nic!

W internecie znalazłam kilka podobnych opinii-ludzie porobili zamówienia zapłacili i na tym się wszystko skończyło. i są to opinie -najstarsza sprzed 2 miesięcy, najświeższa sprzed tygodnia.[/FONT][/COLOR]

Link to comment
Share on other sites

ja jestem z Bydgoszczy więc płacę przy odbiorze osobistym, rzeczywiście przy ostatnim zamówieniu miałam problem z kontaktem przez kilka dni ale jak już wszystko było gotowe to pan zadzwonil i wszystko odebrałam, mam nadzieję, że u Ciebie też się wszystko skończy dobrze

Link to comment
Share on other sites

Uff wczoraj zadzwonili ze sklepu ze wysyłaja paczuszke kurierem na swoj koszt! Dzisiaj dotarła na miejsce.

Niby dobrze sie skonczyło ale ..... szkoda ze musiałam wysłac takie maile jakie wysłałam.

Nie wiem czy jeszcze cos kupie w tym sklepie, a szkoda bo maja bogata oferte. Moze z czasem mi przejdzie :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

[quote name='caha']andromeda a jak długo czekałaś na towar?
boję się, że jestem w takiej samej sytuacji, zamówiłam towar i cisza, a że kiedyś zamawiałam i było wszystko super, nawet przez myśl mi nie przeszło szukać teraźniejszych opinii ehhh[/QUOTE]


Dobrze wiedzieć, bo miałam u nich zamawiać szczotkę allsystemu....

Link to comment
Share on other sites

[quote name='caha']to mogę od razu powiedzieć ODRADZAM....chyba, że masz dużo czasu i cierpliwości, no i nie płaciłabym od razu, tylko już przy odbiorze
ja dalej czekam na drugi kosmetyk (podobno nie mieli i doślą na swój koszt), no i ten ZEROWY KONTAKT, PARODIA!!![/QUOTE]

A szkoda, bo teoretycznie fajnie zaopatrzony sklep....

Link to comment
Share on other sites

ja zamówienie składałam 1 września, po wielu wysłanych wiadomości (przez email-w razie jako dowód, bo kiedy wysłałam z ich strony nie dostałam kopi na swoją pocztę) po ok. półtora tygodnia dostałam wiadomość (automatyczną), że jeden produkt będzie wysłany a drugi już na ich koszt dopiero jak go będą mieli (przy zamawianiu wszystkie produkty były dostępne)
po kolejnych paru wiadomościach co z tym produktem dopiero wczoraj dostałam wiadomość (również automatyczną), że produkt wysłany.
myślę, że sklep działa, tylko ten brak kontaktu i olewanie klientów
dodam, że na żadną z wysłanych wiadomości nie dostałam odpowiedzi

Link to comment
Share on other sites

Ja zamawiałam ok. pół roku temu u nich kosmetyki ISB. Płaciłam przelewem, wysyłka była błyskawiczna.
Teraz znów zamawiam kosmetyki, ale po ostatnich opiniach postanowiłam zmienić sklep.
Nie wiem, czy to kwestia pracowników, czy polityka firmy jakoś się wypaczyła, cóż w taki sposób na pewno tracą klientów.

Link to comment
Share on other sites

ja też zamawiałam wcześniej i wszystko było ok, nawet polecałam innym ten sklep, dlatego teraz bez zastanawiania złożyłam zamówienie
i dopiero, gdy chciałam się z nimi skontaktować a nie mogłam, to znalazłam tyle o nich negatywnych informacji :shake:
chociaż ostatnio chciałam złożyć zamówienie w innym internetowym sklepie zoologicznym i od razu sprawdziłam "kontakt" okazało się, że tam również kontakt tylko przez formularz na stronie albo email - to zrezygnowałam
ja mam już nauczkę, lepiej najpierw sprawdzić opinie a potem zdecydować, niestety :shake:

Link to comment
Share on other sites

Ten sklep to jest jakaś pomyłka! moje pierwsze zamówienie realizowali w ciągu dwóch tygodni.... przygryzłam żeby i jakoś wytrzymałam... ale teraz? składałam zamówienie 6 września, za ponad 70 zł i cisza do tej pory! Dostałam maila z automatu że dostali pieniądze, ale nic poza tym!!! Napisałam już 3 maile i na żadnego nie dostałam odpowiedzi. Czuję się oszukana... pomóżcie, co jeszcze można zrobić? :(:shake:

Link to comment
Share on other sites

Mi sie chyba udało po miesiącu wydrzeć zamówienie, chyba bo dostałam maila że paczka została wysłana pocztą polską - bez przeprosin i tłumaczeń. Cały zamówiony towar do mnie nie dotrze, bo podobno nie mają (mimo iż zapłaciłam). Nie odpisywali mi na maile więc zaczełam pisać "brzydkie" komentarze pod produktami na ich stronie i ktoś sie wreszcie zainteresował -jak musiał usunąć ich z 60 sztuk ( bo oczywiscie odrazu je usuwali ) . Dopiero wtedy coś sie ruszyło i spakowali mi paczkę, chyba chcieli mnie powstrzymać :) Nigdy juz u nich nie zamówie, NIGDY! . Dla porównania wczoraj o 12.00 zamówiłam karmę i różne produkty na swiatkarm.pl i po godzinie paczka juz była w drodze do mnie na ich koszt, z rabatem i z gratisami, dzisiaj rano ją dostałam - to jest profesjonalne podejście. Życzę Wam powodzenia w tej walce .

Link to comment
Share on other sites

Ostrzegam przed zakupami w tym sklepie [URL="http://www.amberhouse.pl/"]http://www.amberhouse.pl[/URL]

Poczytałam na ten temat też tu [URL]http://www.opineo.pl/opinie/amberhouse-pl[/URL] - i okazało się że nie jestem odosobniona. SZOK!!!

Zamówiłam towar i od razu zapłaciłam przelewem. Po dwóch miesiącach oczekiwania paczka dotarła, ale nie było w niej wszystkich zamówionych rzeczy.
Pod czas oczekiwania dzwoniłam sama - i się okazywało, że nie ma jeszcze tego i tamtego. Sami nie powiadomiali.
Od momentu wpłaty minęło prawie pół roku. Nie dostałam ani zwrotu pieniędzy za to, czego nie otrzymałam, ani jakiejkolwiek odpowiedzi na e-maile i powiadomienia przez formularz na stronie internetowej firmy. Telefony na stronie zniknęły.
Gdy czekałam na paczkę, dzwoniłam, wciąż obiecywali, że już-już-już będzie. Mam wrażenie, że firma handluje powietrzem, czyli tym, czego nie ma u siebie na składzie (jeżeli firma taki w ogóle ma).
Moja opinia - właściciel firmy Rawalon Grzegorz Sawicki z Bydgoszczy jest oszustem!

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Original_N']Ten sklep to jest jakaś pomyłka! moje pierwsze zamówienie realizowali w ciągu dwóch tygodni.... przygryzłam żeby i jakoś wytrzymałam... ale teraz? składałam zamówienie 6 września, za ponad 70 zł i cisza do tej pory! Dostałam maila z automatu że dostali pieniądze, ale nic poza tym!!! Napisałam już 3 maile i na żadnego nie dostałam odpowiedzi. Czuję się oszukana... pomóżcie, co jeszcze można zrobić? :(:shake:[/QUOTE]
Bardzo współczuję, ale możesz pożegnać swoje pieniążki. Zamawiałam po raz pierwszy na ponad 1400 zł., po raz drugi - na ponad 700. Zamawiałabym i dalej, ale im chyba nie zależy na klientach.

Link to comment
Share on other sites

współczuje... ja już też się pogodziłam ze stratą niestety... Mają naprawdę fajne produkty w atracyjnych cenach, ale podejście sklepu jest nie do przyjęcia!!

Po wysłani jakiś 10 naprawdę nieprzyjemnych maili, dostałam automatycznego maila o wysłaniu paczki. Godzinę później dostałam takiego samego maila, tylko że z komentarzem że do dosłania pozostanie jeszcze obroża, na której de facto najbardziej mi zależało..... Porażka.. ciekawe kiedy przyjdzie i czy w ogóle przyjdzie to co niby już wysłali...

Link to comment
Share on other sites

kupowałam w tym sklepie przez 3 lata i wszystko bylo wspaniale, towar przychodzil w tempie express, ceny też korzystne w porównaniu z innymi sklepami, kontakt wspaniały. Ostatnio jednak miałam zamiar znowu coś zamówić, ale najpierw zadzwoniłam, napisałam maila i odzewu brak. Wybrałam więc inny sklep. Nie wiem co się stało, przypuszczam że właściciele mają jakieś problemy, może rodzinne, moze jakieś inne. Pewnie jak je rozwiążą to wszystko znowu wróci do normy. Tymczasem z kupnem warto się na razie wstrzymać.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...