Jump to content
Dogomania

Planuje kupic Owczarka Belgijskiego Groenendael, proszę o kilka informacji ;)


m.niew

Recommended Posts

Witam,
jestem nowym użytkownikiem forum. Chciałbym dowiedzieć się paru istotnych dla mnie rzeczy. Jestem z Zielonej Góry (woj. lubuskie)
Mieszkam w domku jednorodzinnym, mam sredniej wielkosci ogrod i specjalnie przygotowany kojec dla mojego przyszłego psiaka ;) i tu mam pytania:
1. Czy Groenendael moze mieszkac w kojcu? Oczywiscie bedziemy z nim chodzic na spacery, ale czy bedzie mu dobrze?

2. Gdzie mógłbym nabyć szczeniaczka w najbliższym czasie? Niespecjalnie zależy mi na rodowodzie.


3. Dobre rady dla początkującego właściciela.

Z góry dziekuje za pomoc :)
Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

1. belgi sa zdecydowanie anty kojcowe - podworko owszem, ale to musi byc czlonek rodziny mieszkajacy w domu, spacery to nie wszystko.

2.proponuje sie zapoznac z serwisami rasowy=rodowodowy i [URL="http://www.belgi.pl"]www.belgi.pl[/URL] - bedziesz wiedzial czemu chcesz psa z rodowodem :>

3. dobre rady - po spelnieniu powyzszych warunkow :>

niestety z belgiem nie ma lekko

Link to comment
Share on other sites

[quote name='saJo']Nie nadaje sie do kojca i spacerki, potrzebuje kontaktu z wlascicielem![/quote]

Skoro Niemiec nie nadaje sie do kojca, to dlaczego w dobrym poradniku jest napisane ze moze mieszkac w kojcu? robia ludzi w ciula? A poza tym juz zdecydowane, wiele ludzi majacych owczarki niemieckie mowia ze ten pies dobrze bedzie znosil kojec...

Link to comment
Share on other sites

Rzaden pies nie znosi dobrze kojca!
Niektóre tylko nie robią sobie krzywdy z tego powodu i strasznie nie fiksują.
Ile czasu będą trwały spacery i czy to będzie spacer tylko na smyczy, bieganie samopas czy będziesz z nim ćwiczyła np posłuszeństwo na tych spacerach.
Czy pies będzie spuszczany na noc?

Link to comment
Share on other sites

m.niew