Jump to content
Dogomania

Jamnik ze schroniska-jaka karma??


Veris

Recommended Posts

Witam!

Jutro(nareszcie;)) adoptuję ze schroniska 2,5 letniego podpalanego jamniczka.
W tej chwili jest on troszkę wychudzony(jak to psiaki w schronisku).
W związku z tym (bo w kwestii karmy jestem laikiem) chciałabym dowiedzieć się:
1.Jaką karmę (firma) polecacie takiemu psiakowi??
2.Jak często powinnam Go karmić(nie chcę zrobić mu krzywdy nadmiernym przybieraniem na wadze)??
3.Czy podawać mu już na "starcie" jakieś witaminy??
Jeśli tak to jakie (firma)??

Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedź.

Pozdrawiam
Veris

Link to comment
Share on other sites

Veris,
przejrzyj dział dokładnie a znajdziesz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania. Było już o tym ile razy dzienine karmic psa, było o wyborze karmy i witaminach. Użyj opcji SZUKAJ

Pozdrawiam
[COLOR=red]Mod[/COLOR]

Link to comment
Share on other sites

sami podajemy naszej suni acane znajdziesz ja na wyszukiwarce w interi siostra ma foksteriera powylewie i też jest na tej karmie bardzo ją sobie chwaląc njlepiej jak poczytasz sobie o karmie na ich stronie można ją zamówić przez internet co do witamin to polecam salvical albo sa37 są bardzo wydajne a ty masz małego więc opanowanie starczy ci na miesiąc lub dłużej powodzenia

Link to comment
Share on other sites

wiadomo że jak się weżmie psiurka ze schroniska i co by mu nie dać do jedzenia to i tak pewnie biedota będzie miał biegunke jak nie sprawy żywieniowe to na pewno nerwy więc wydaje mi się że chociażby ze względu na nerwową sytuację dla właściciela i psa lepsza przez pierwsze 2 lub 3 dni będzie sucha karma o potem powolutku można wprowadzać karme przygotowaną osobiście ale to tylko moje zdanie

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...