Jump to content
Dogomania

Ringówka


marciaaa

Recommended Posts

Cześć:) czy ktoś wie gdzie mogłabym kupić ringówkę dla setera? nie znam się na nich a i ciężko jest je dostać oprócz wystaw. Jeśli coś wiecie to napiszcie czy to ma być jakaś konkretna / specjalna wlaśnie dla setera czy nie ma to znaczenia jaka rasa?
:roll:

Link to comment
Share on other sites

My zawsze kupowaliśmy ringówki na wystawach, chociaż w sklepach internetowych tez na pewno są. Wpisz sobie w google sklep ringówka i coś wyskoczy :eviltong: Jednak ja tam wolę kupić na wystawie ringówkę. Możesz spokojnie zobaczyć jak twój pies się w niej prezentuje, jaka grubość jest lepsza itd... My ostatnio przeszliśmy ze zwykłych ringówek na te "łańcuszkowe" i poprawa jest duża :p No i do gordonki mamy łańcuszek z czarnym sznurkiem a do czerwono-białych mamy łańcuszek z brązowym sznurkiem. ;)

Link to comment
Share on other sites

Warto dobrac ringowke do konkretnego psa i wlasciciela, bo kazdy lubi co innego :) Jeden moj pies lepiej sie wystawia na łańcuszku, a drugi patrzy na mnie z oburzeniem gdy mu go zakladam i czasami robi fochy :diabloti: Osobiscie bardzo lubie "angielskie" ringówki tasiemkowe.

Link to comment
Share on other sites

Ja wole kupować na wystawach - można dobrać co się podoba. Kiedyś zamówiłam w sklepie zoo - mówię , ze ma byc w kolorze złota, beżowym, ostatecznie brązowa najlepiej jasna ale ciemna ostatecznie też może być. Przyszłam za kilka dni po zamówiony towar. I co mi przysłali???? Ringówkę - to prawda, ale granatową... Nie kupiłam oczywiście....

Link to comment
Share on other sites

Ja swoim labom zakładam sznurkowe, takie zwykłe - tyle że pod kolor futra (złoto-bezowa i czarna). Raz psa wystawiałam na łańcuszku, ale on jest bardzo silny i miałam obawy, ze zerwie go. Nawet w tej sznurkowej nie mam żadnych elementów ze skóry (tylko metalowe), żeby nie przerwał.

Link to comment
Share on other sites

Jaki to był łańcuszek ? jak zareagowali sędziowie ?