Jump to content
Dogomania

dogoterapia w Gdansku?


draka

Recommended Posts

dzien dobry. zwracam sie tu z prosba do wszystkich ktorzy mogliby mi pomuc-do osob intersujacych sie dogoterapia moze nawet sa tu tacy ktorzy sie tym zajmuja. zywo zainteresowalam sie tym tematem i chcialabym sprobowac. czy ktos wie czy w gdansku sa organizacje do ktorych mozna zglosic sie na kurs itd? mam tez pytanie czy rasa psa odgrywa role? czy bardziej licza sie cechy charakteru-odpowiednio testowane? :-? na razie jestem totalnym laikiem jesli chodzi o wszelkie szczegolyu dlatego tez bylabym wdzieczna za informacje.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

mam tez pytanie czy rasa psa odgrywa role? czy bardziej licza sie cechy charakteru-odpowiednio testowane? :.

Liczy sie charakter danej rasy. Czytalam ze samojedy sie nadają husky i ogólnie te psy co nie wykazują agresji do osób i lubią dzieci. Jest taka fundacja cze-ne-ka ona sie tym zajmuje(moze działa tez u ciebie w miescie :roll: ) :wink:

Link to comment
Share on other sites

hej:) znalazlam w necie fundacje dzialajaca na terenie trojmiasta-i umowilam sie na przyszla niedziele. Pani ktora ze mna rozmawiala powiedziala ze uprzedzeni nie sa i ze liczy sie charakter-tak wiec oby brenda celujaco zdala wszystkie testy.. :) jedyne co moze stac na przeszkodzie to to ze niektorzy rodzice moga sie bac amstaffa...no ale zobaczymy.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

no to już wrócilismy dziś z ośrodka :D

i jestem po prostu szczęśliwa :D

bo nie wiem jak mogłabym to ująć inaczej

praca z dziećmi ,wogóle bycie z nimi i z psem na zajęciach wspólne zabawy,ćwiczenia :D piękna sprawa ,po prostu piękna :D

czułam się tak jakbym nie robiła tego pierwszy raz na taką skalę i z różnym niedowładem u dzieci i tak różnymi ich reakcjami na psa

nie da się tego tak opisac po krótce ale Bonek był bardzo dzielny mój dog -torek kochany, taki cierpliwy i oddany :)