Jump to content
Dogomania

ewunian

Members
  • Content count

    1602
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About ewunian

  • Rank
    gdzieś jest lecz nie wiadomo gdzie...
  • Birthday 10/05/1991

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Małopolska zachodnia

Converted

  • Location
    Andrychów/Wadowice/Zator (okolica), Studia w Katowicach
  • Interests
    Przygodowe, Fantasy, Sabaton, Dogomania :)
  • Occupation
    studentka UŚ

Recent Profile Visitors

1411 profile views
  1. ewunian

    Nowa dogomania - co i jak? Oraz lista "usterek".

    Gdzie się podziały województwa w PwP? No dobra, wiem że kiedyś nie było województw :P znaczy wracamy do idei starej dogomanii?
  2. Widać, dziękować. Jeszcze tylko przydałoby się pokusić o pousuwanie wątków stworzonych przez spamerów (nawet tu, w dziale Administracji udało im się kilka założyć)... i aktualna wersja dogo bedzie chociaż trochę przypominać tą sprzed kilku lat...
  3. ewunian

    DRODZY SPAMERZY...

    A nie było tak, że w tym dziale zatwierdzają tematy admini? Jeśli nawet i to robią automatycznie to: A - adminów jako ludzi nie ma i wątki zatwierdza jakiś "automat" B - mają wszystko "pod ogonem" i "są dla bycia" - jesli w ogóle są...
  4. Wysyłałyście informację o zaginieciu Liki do Czech? Małe szanse raczej, że poszła na południowy-zachód, ale może warto puścić info do sąsiadów, zwłaszcza że minęło trochę czasu i mogła przebyć daleką drogę z miejsca zaginięcia... http://www.psidetektiv.cz/
  5. Żeby była na łańcuchu, to pierwsze musiałby ja ktoś złapać. A piszecie, że to płochliwa suczka. Więc bez takich pesymizmów, proszę :) A może dostajecie fałszywe tropy? Przy Dropsie telefony kierowały poszukiwania na z Gliwic na zachód, a ten miglanc po dwóch miesiącach ciszy odnalazł sie w centrum Katowic... Dawałyście ogłoszenie do Gazety Skrzynkowej? Piszą, że obsługuja Bielsko, ale gazeta ta wylądowała też i u mnie w skrzynce, pod Andrychowem (więc juz nawet inne województwo). http://www.skrzynkowa.pl/
  6. Nie trzeba już wpłacać, Buńka/Kulka ma domek :)
  7. ewunian

    Psia moda by taks

    czy gdzieś można jeszcze wyczaić bazarki taks? przydałoby sie odświeżyć "garderobę" :)
  8. Dziewczyny mało sie udzielają na dogo z braku czasu i pewnych innych spraw, nie do roztrząsania na forum. Z tego co wiem, z Buńką wszystko ok, zaklimatyzowała się pannica, tylko właśnie - o zdjęcia od nowego domku doprosić się nie idzie...
  9. Ooo, a to nowina ;) doczekała się panna...
  10. Niestety nie jestem wolontariuszką, która pilotowała tą adopcję, szczegóły o nowym domu można poznać w linku poniżej. https://m.facebook.com/pg/psiaekipa/photos/?tab=album&album_id=942304509244561&ref=page_internal
  11. Wrócę jeszcze do tego wpisu, bo nadrabiam zaległości na wątku Nutki - a przy okazji chyba się ujawnię :P - jesli kobieta dzwoniła z telefonu o nr: 790 XX6677 (końcówka charakterystyczna, dlatego podaję) to nie dawać psa - dzwoni po kolei pod ogłoszenia z Bielska i okolic, jak sie wspomni o wizycie się rozłącza. Kobieta z Cieszyna. Myślę że "Fundacja Zmieńmy los" opiekująca się cieszyńskimi psiakami może coś więcej powiedzieć. Chyba typowa zbieraczka.
  12. ewunian

    Psia moda by taks

    I ja sie wpadłam zapytać o "taksówki"...
  13. Byłam z tym "agresorem" w jednym kojcu, widziałam go na żywo. Agresor jakich mało - zwłaszcza jak łapą przytrzymywał by go dalej po brzuchu głaskać. :P Jak zwykle, Bielsko i jego ocena behawioralna zwierząt... xD
×