Jump to content
Dogomania

Szarotka

Members
  • Content count

    27986
  • Joined

  • Last visited

About Szarotka

  • Rank
    Advanced Member

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.polishtatrasheepdog.ca
  • Skype
    magdalena.luchter

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

4102 profile views
  1. Henio jak zwykle ladnie wyglada :)
  2. Tak dawno mnie tu nie bylo. Ciesze sie, ze watek dalej aktywny :) :)
  3. O jej faktycznie cena bardzo wysoka ...
  4. Och jej Heniu ale masz duzo zdjec :) i Michalek taki duzy :)
  5. Cześć Magda

    Pilne. Poleć kogoś do wizyty w Krakowie os Teatralne . Chodzi o Bajo. Poprzedni watek Szafranka na którym pisałaś posty.

     

    Pozdrawiam Nina

     

     

    1. Show previous comments  2 more
    2. Szarotka

      Szarotka

      I co udalo sie ??

    3. andegawenka

      andegawenka

      Nie, domek bardzo dziwny :(

       

    4. Szarotka

      Szarotka

      Sorry nie bylo mnie dlugo na dogo.

  6. Szarotka

    PITY 2017. ZAPRASZAMY do rozliczeń. Do 28.04

    No wlasnie bede wplacac za rozliczenie. Dziekuje :)
  7. Dalej jestem... ale juz pewnie krotko
  8. Widze, ze Henio lubi sniezek:) Szkoda, ze nie udalo mi sie tym razem zobaczyc Henia, ale moze jeszcze kiedys bedzie okazja :)
  9. Szarotka

    PITY 2017. ZAPRASZAMY do rozliczeń. Do 28.04

    Dzisiaj albo jutro przesle Ci wszystkie dane. :)
  10. Szarotka

    PITY 2017. ZAPRASZAMY do rozliczeń. Do 28.04

    To podniose i pewnie potrzebujesz jakies dane ;)
  11. Ktos tam z watku ma kontakt z wlascicielami. Chyba prowadzaca. Mysle, ze u Kseni dobrze. To ze sie wyadoptowala to naprawde cud. Ingrid 44 zna jej historie to wie ...
  12. Szarotka

    PITY 2017. ZAPRASZAMY do rozliczeń. Do 28.04

    Dzieki za watek :) o mnie juz wiesz :)
  13. A wogole jak to dobrze, ze u Henia jest ruch na watku. Bylam u Kseni a tam nic ... co prawda Ksenia juz w nowym domu, ale Henio tez :)
  14. Och jak dawno tu nikogo nie bylo .....
×